Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: BMW E46M52TUB28 skrzynia biegów
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
pakitko
Siemanko przerabiał ktoś temat ze skrzynią 6b z bmw 1 E87 N46b20i do E46 m52b28, oprócz innego sprzęgła na drobny frez 22 zęby,innego mocowania lewarka zmiany biegów, czy drążek na kulce też się różni?? Pasuje bez przeróbek pod silnik czy trzeba coś przerabiać ???? Dowiedziałem się że trzeba wał skracać o jakieś 10cm. A może ktoś dopasował wał wiem ze e46m54b30i fl z 6 b skrzynia wychudziła a skrzynia kosztuje 1k, któryś diesel nie miał regulacji na wale że można było trochę cofnąć wał ??
Dabrowsky94
Skrzynia z 330i/Ci po lifcie występuje także i w E60, więc da się ją kupić za 400-800zł. Do tego jest inna dwumasa z gniazdem na łożysko podporowe wałka, bo i sam wałek jest sporo krótszy. Sprzęgło nowe pod tą skrzynkę to koszt ok 700zł LUKa (tarcza 240). Wał z 330 ma inną konstrukcję, nie ma drugiego krzyżaka przy moście tylko przegub, więc musiałbyś do tego zmienić flanszę w dyfrze. Rozwiązaniem jest wał z Compacta 325Ti, tam też po 03/2003 montowano sześciobiegówkę z odpowiednim wałem do 325/328, czyli dwa krzyżaki plus flansza do dyfra na cztery śruby. Sam ostatnio przekładałem komplet z takiego kompota do swojego 325Ci.


W wybieraku wspornik z gniazdem na koszyczek, sama dźwignia z kulką i wodzik są inne.

Tu masz lekko nakreślony temat z n46.
http://e46forum.pl/wymiana-skrzyni-biegow-...6-biegowa-15861
pakitko
Dzięki wielkie za odp, mógł byś podać namiar na pw do siebie, byśmy pogadali co i jak przez tel lub namiar na fejsa
m52owner
Jak można rozwiązać problem związany z różnicą w długości w ałków aby nie zmieniać koła zamachowego.Jakaś przedłużka z otworu koła zamachowego do podtrzymania wałka?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.