Witam,
Na wstępie dodam, że nie znam się na programowaniu tego typu sterowników. Robiła mi swap pewna firma z Częstochowy.
Od początku po zmianie silnika z 1.1 8v na 1.4 16v wywala mi błąd map sensora P0105. Silnik pracuje równo i nie falują obroty.
Wymieniłem czujnik na nowy i dalej to samo.
Po ok 1h jazdy wywala błąd. Skoro czujnik jest ok, bo mała szansa żebym miał 3 czujniki uszkodzone to gdzie szukać przyczyny?
Dodam, że w tej firmie robili już kilka pand i tylko w mojej wywala ten błąd...
Auto jest na sterowniku 1.1 i ECU master Digital tuner3.
Dowiedziałem się wstępnie, że problemem jest fakt, że sterownik z 1,1 oczekuje innych wartości z MAP sensora niż dostaje w przypadku 1.4.
Zamiana sterownika odpada bo to wiąże się z ogromnymi kosztami i cały ten ECU mater będzie do wywalenia.
Czy jest możliwość zmiany parametrów MAP sensora w ECU masterze tak, aby komputer nie wyrzucał błędu na desce?
Cytat z fesa:
MAP/BARO pressure circut malfunction P0105
Powodem tego błędu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika Błąd ten obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania aby usunąć usterkę Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawiam