CYTAT(KrisC @ Mon, 05 Nov 2018 - 22:26)
N52 to awaryjny nierozwojowy szmelc, chcesz znać różnice to sprawdź realoem, a nie awanturujesz się że nikt pośladkami nie klaska na Twój pomysł montażu kompresora do tego. Nie chcesz sprzedawać auta i zmianiać na seryjne 330i N53 ani 335i bo masz "Lalka Ful Opcja Jedyny Taki Zobacz Okazja bez klimy" to zostaje Ci swap. Sprzedasz ten swój silnik pewnie łatwo bo często pada i kupisz coś lepszego. Skoro X osób Ci tak odpowiedziało to może dlatego że mają jakieś doświadczenie w BMW a nie dlatego że robią Ci na złość?
Kolego czy Ty musisz odbierać odrazu moja wypowiedź jako awantura ? Jestem zrównoważonym czlowiekiem wiec spokojnie bez spiny
racja to by bylo najlepsze rozwiązanie zeby zmienic na seryjne n53 lub n54 tak jak piszesz ale mam moze sentyment do swojego auta a najbardziej do wersji wyposażenia która mi sie podoba i po prostu szkoda by mi było sprzedać bo ciężko by było znaleźć w takiej konfiguracji. Co do wypowiedzi o n52 to sory ale silnik ogólnie cieszy się dobrą opinią i jest wszędzie polecany, jedyna bolączką były uszcelniacze zaworowe lub klekotanie popychaczy co zostało później poprawione. Z własnego doświadczenia zrobiłem 40tys. Bezawaryjnie jedyna rzeczą jaka wymienilem to elektrozawor Vanosa ale chyba miał prawo paść jesli auto ma juz 200tys. Przebiegu. Odrazu mówię że nie sprzeczam się ani nie przechwalam tego silnika, po prostu służy ale nie o tym mowa ze ten lepszy ten gorszy pod względem awaryjnosci.
Przechodząc do tematu swapu, mógł bym tez zrobić swap na n53 jesli jest bardziej rozwojowy, tylko co więcej mógł bym osiągnąć w tym silniku w porównaniu do n52 ?