Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: M113 4.3
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
Draconic
Witajcie.
Jest tu nowy.
Od jakiegoś czasu robię Mercedesa w202 z m113 4.3 v8 pod maską. Wymarzyloo się biturbo do tego silnika. Chciałbym zapytać jakie turbo najlepiej dobrać do tego silnika. Chodzi to to żeby były takie same tylko że lewa i prawa do biturbo. Myślałem nad tubawkami od m278, co myślicie? Może wie ktoś od czego albo skąd wziąć parę turbin które podejda. Aha interesuje mnie moc 450-500km jeśli to w ogóle jest osiągalne. Proszę o pomoc w dobraniu turbinek. Pozdrawiam Dawid
weede
Jeśli faktycznie serio podchodzisz do tematu to rozważ jeszcze gotowy m113k z seryjną mocą którą chcesz. Wyjdzie pewnie jakieś 3x taniej i ma szanse jeździć.
Draconic
Czemu według Ciebie te 4.3 z turbinami nie ma szans jeździć? Wiem że do tych silników wsadzaja kompresory z 5.5 AMG i jakoś jezdzi. Kompresor to też doładowanie, tyle że paskiem, to czemu na turbinach ma nie jeździć? Po prostu trochę więcej kasy na to pójdzie ale jeździć raczej będzie. Proszę tylko o pomoc w dobraniu nie dużych turbin. Zależy mi na ciśnieniu 0.6-0.8, już nie ważne ile to km da.
Lincoln e30ix
To akurat nie ciśnienie jest wyznacznikiem mocy. ( małe TD04-11k ma fajny spool, potrafi nabić nawet 1.3b, ale z 2.0L generuje jedynie 240ps, a więsze 16 lub19k spokojnie ponad 300 z niższym doładowaniem)
Kolega dobrze mówi. Komressor jest fajne bo daje progresywny przyrost, co bdb wpływa na żywotność, a "kop" z turbin dla seryjnego silnia NA to często szybka śmierć.
EssiRS
Sporo zabawy by upchnąć biturbo pod maską wraz kolektorami, z downpipe, wastegate, spływem oleju, zasilaniem i spływem wody, egt itd.
W R129 SL500 V8 m119 nie udałoby się upchnąć turbin pod maską od m275, bo zacząłem takie cudo tworzyć. Trzebaby gdzieś pod silnikiem je upchnąć, albo jedno duże turbo zamiast końcowego tłumika.
Sporo zachodu jak dla mocy którą możesz mieć w serii w m113K i chyba o to kolegom chodziło. Ja też dla takiej mocy bym radził iść w tym kierunku, chyba że bardziej chodzi o zabawę i naukę a nie o efekt końcowy.
Draconic
Na miejsce już mam patent. Dam radę to upchac tylko z turbinami mam problem bo nie wiem co kupić. Wracając, o naukę też trochę chodzi. Planując robić większość samemu wyjdzie podobnie co bym kupił kompletny swap kompresora do tego silnika. Silnik już stoi w garażu także nie będę kupował drugiego. Chcę podnieść mu moc, chodzi o mały soft. Podpowiedźcie tylko od czego będą dobre turbiny, z resztą sobie poradzę smile.gif
EssiRS
Wg mnie najlepsze będą te z poniższego linku, natomiast kwestia budżetu:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7451316186

Z m278 też bym nie wykluczał.
Poszukaj na stronach firm tuningowych i innych jakichkolwiek informacji o nich, średnice kół kompresji i wirników, jakie moce robią na seryjnych turbinach, jak wyglądają wykresy, kiedy "wstają" itp. To wiele podpowie, aczkolwiek jest jeszcze sporo innych zmiennych.
EssiRS
Tutaj masz nowe jak za darmo wraz z kompletem węży z którymi potem jest mnóstwo zabawy jak ich nie masz, albo jeden wąż 200zl:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7628896556
GIB
to ori C43 czy jakaś wydumka?
Draconic
Wydumka, oryginal bym zostawił w oryginale xD
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.