Dobra, panowie, wszystko ogarnięte - napisze tylko że wszystko podchodzi z 323ti. Dzięki za porady!
Dodam jeszcze, że przy takiej konwersji
poszerza się rozstaw kół o 19mm na stronę. Można to w przypadku wahaczy z 323ti zredukować do 2.5mm stosując pasujące zamiennie piasty od BMW Z4 (33 41 6 752 381). to
Pytanie teraz w kwestii przodu:
- czy stosując piasty z E36, wahacze M3 3.2 i regulowane tuleje wahacza na unibolu i camber plates koło będzie w środku nadkola, KWSZ i inne kąty będą w 100% poprawne?
- czy również zwiększa się rozstaw kół przy zastosowaniu piast z E36? Pytałem Tino z 300mm.de i wspomniał, że o ok 20mm na stronę!
- rekomenduje on (oczywiście
) ich własne piasty 5x120, które nie zwiększają rozstawu kół i pozwalają zachować seryjną geometrię i ponoć najlepiej działają chcąc zrobić konwersję, która dobrze jeździ a nie tylko wygląda...