Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mercedes W210 E55 AMG Wydech
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
dlugi111
Witajcie Panowie

Mam delikatny problem dotyczący wydechu a wiem że są tu ludzie którzy zęby zjedli na takich modyfikacjach... Zacznę od początku oryginalny wydech w W210 e55 Amg składa się z 4 katalizatorów tłumika środkowego oraz tłumika końcowego, rozmiar rur to 60-61mm po zewnętrznej od początku do końca, postanowiłem go trochę przerobić aby uzyskać fajny bulgocik V8 czego w serii nie ma.... także 2 pierwsze Katy poszły do wycięcia 2 następne zostały tłumik środkowe został wyrzucony a zamiast tego zostało zainstalowane Y pipe z 2x2,5 Cala (troszke wiekszy rozmiar niż mają rury) na 3 cale następnie 3 calowa przepustnica wydechu pneumatyczna Y z nierdzewki + kolanko ujście Spalin po tym 3 calowe 2 kolanka hamburskie aby wyprowadzić rury to tłumika końcowego i ostatnia cześć również Y pipe z 3 cali znowu na 2 rury 2.5 cala, efekt akustyczne bardzo pozytywny ale nie to mnie martwi.. od modyfikacji czuje że coś jest nie tak... tzn nie ma tego jadu z dołu po prostu nie jest taki żwawy... mam 2 sztuki 210 E55 AMG tam gdzie jest seria to naprawdę głaszcze się gaz i samochód przyspiesza aż miło moment obrotowy lux a tutaj po tej przeróbce brakuje tej rześkości... czy to wina modyfikacji wydechu 3 cale jest zbyt duże ?? czy o co chodzi??
dziękuje za Podpowiedzi POZDRAWIAM !!!!

Foto w załączniku


20180810_110541.jpg

20180810_110624.jpg
MadeInPoland
Ten silnik ma taki sobie wydech, a Ty go jeszcze nieco popsułeś. Obniżyłeś prędkość spalin i na niskich obrotach nie masz działania masy spalin jak w serii. Bulgocze Ci to chociaż? Bez ruszenia kolektorów wydechowych to będzie marnie.
dlugi111
Masz racje wydech jest bardzo średni jeżeli chodzi o agresywność... brzmi jak 1.6.. stąd moje zmiany... hmm popsułem w sensie prędkości spalin ?? hmmm po tych moich przeróbkach jest jakiś bulgot ale zawsze mogłoby być lepiej... chciałbym uzyskać efekt bulgotu ale żeby dało się w razie czego swobodnie pojechać w trase bez sluchawek na uszach... dla tego wrzuciłem przepustnice wydechu.. co zrobić żeby wdech był zgrany w tym silnikiem i żeby to jakoś brzmiało nie tracąc na NM Mocy itp?? Ewentualnie ją zwiększyć smile.gif
done4
Czy są sondy lambda za pierwszym lub drugim katalizatorem?
dlugi111
sa 2 sondy przed pierwszym także nie jest żle
MadeInPoland
Zrobienie dobrego wydechu w tym silniku może dać spore przyrosty jak również konkretny dźwięk. Fabryczne kolektory są od siekiery ciosane, jak również w nowszych V8 merca. Poszukaj w sieci kolektorów oferowanych do V8 mercedesa, więcej znajdziesz do 6.3, które też mają kolektory w serii rąbane siekierą (prosta xsara vts to dzieło sztuki przy tych mercedesa). Przyrosty ok 10% na dobrym wydechu, ale zmiana kolektorów na przyzwoite to podstawa. Również w sprawie dźwięku.
romanekk
Witam Panowie!

Odnośnie katalizatorów, mam zapchanego kata i nie wiem czy się opłaca wgl regenerować czy od razu nówkę kupić??? Długo posłuży taki zregenerowany???
dlugi111
Czyli mówisz zacząć od kolektorów... no ok a co z dalszą częścią wydechu ? Przerabia ktoś temat innych kolektorów w m113 ? Są jakieś gotowce p&p bez spawania i zbędnych kosztów ?
MadeInPoland
Ja przerabiam ten temat z m112 z zamierzeniem budowy m113 też, ale jeszcze trochę pracy przede mną przy samym silniku, który trochę modyfikuję. Nie ma gotowców.
EssiRS
Do m113 są gotowce.
MadeInPoland
Możesz podesłać jakiegoś linka, albo producenta?
EssiRS
Do wyboru do koloru:
https://www.google.pl/search?q=exhaust+mani...412&bih=670
dlugi111
Polecicie jakąś firmę z lubelskiego lub w pobliżu która profesjonalnie robi wydechy z nierdzewki?
weede
CYTAT(EssiRS @ Wed, 26 Sep 2018 - 14:03) *
Do m113 są gotowce.

Kleemann
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.