Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Do usuniecia
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
Santiago
Do usuniecia
deejey!
Ten wykres to jakiś wał generalnie. Widać, że obcięty pomiar po "sofcie" czyli było pewnie źle dobrane przełożenie. Do ilu Ci się to kręci? Przed softem, po sofcie? Było coś zmienione w tej kwestii?

ryba1
Gdzie to robiłeś?
ryba1
Pod Warszawą jest spec od strojenia opli. Mega mózg. Polecam
Mjecio
wyebac prekata, podkrecic aktuator, sprawdzic dv, i albo slaba turbosprezarka poprawi sie w calym zakresie lacznie z gora, albo fsktycznie jest slaba i sie ukreci biggrin.gif
Mjecio
najlepiej miec pompke prozniowa/nadcisnieniowa i sprawdzic czy dv nie przepuszcza w obie strony, gdy czegos takiego nie posiadasz mozesz go zdemontowac sprawdzic membrane czy nie jest peknieta, oraz czy dekiel ktory jest plastikowy nie jest pokrzywiony.
srbenda
Brakiem doładowania albo przeładowywaniem.
Mis
Pewnie zapłon Ci wypada, kiedy zmieniane świece? Jaka na nich przerwa? Tylko na gorącym?
Wynik jest jaki jest, bo masz turbo małe fabrycznie i kiszkowaty jego stan pewnie.
Q40
Świece, cewki, przewody albo zapłon.
Mis
Jaka przerwa na świecach?
Ustaw 0,6mm, jeśli pomoże na dłuższą metę to ok, jak nie to cewkami się zainteresuj.
kirpek
w autach z turbo, jak turbina jest mała, po wirusie szybko wstanie, jest bum, czujesz kopa.
potem zbyt mała wydajność, i już ni huhu nie chce mocniej ciagnąć.
zresztą widać po wykresie, 5200 masz max moc, a potem już wykres opada.
1.8t 150km ma tak samo po wirusie. 5000rpm i już tylko hałasuje

rex
Chyba napisane jest powyżej. Z resztą popatrz na strony tunerów i sugerowane przyrosty to właśnie takie są jak twój. Interesowałem się tematem jak rozważałem kupno i tak one wychodzą
MisioLBN
Male turbo to puchnie gora
Porszak
Kiedy próbowałem robić program w z16ler (CD opc) to tuner nie ogarnał, ale w serii z luźnym wydechem wyszło 200, a jak wrzuciłem wiekszy cooler z fmic.pl i 3" dp(pre cat out) było 210, ale doszło na samej górze (temp w dól 15 stopni). nie sądze zebyś miał inne turbo niż w D opc, tam niestety nie ma z czego nadmuchac, ale podobno na 220-230 da sie zrobić. może tuner nie ogarnia tego i tyle, moje turbo ideałem nie było na bank, ale i złomem nie.
Mis
CYTAT(Santiago @ Sat, 15 Sep 2018 - 20:34) *
Co mam ustawiać.. jak to świece platynowe... Poza tym problem sam zniknął..

Jak jesteś taki mądry i wiesz lepiej to po co pytasz mądralo?
Dłubałem przy większej ilośc A16stkach, niż aut z nimi Twoje oczy widziały.

CYTAT(Santiago @ Thu, 20 Sep 2018 - 19:00) *
Oddałem turbo do regeneracji, wszystko miało kosztować ok 1500zl, ale dziś mechanik powiedział że tam nie ma co regenerować bo.. przed i za IC nie ma kropki oleju, na wirniku nie ma najmniejszego luzu, łopatki są całe nie zjechane, tak więc faktycznie co tam pozostało do regeneracji ? Poza tym mechanik jeździł z komputerem testował doładowanie czy coś i mówił że wsio ok... A tuner dalej trzyma przy swoim że to turbo... Komu wierzyć...?

Żeliwo niespękane?
Aktuator dobrze ustawiony?
Sprężyna aktuatora nie pęknięta lub rozmiękczona?

Mam pomysł, wsadź większe turbo albo jedź do innego tunera, zapłać znowu kupę kasy, nie zrobi więcej nawet 5KM i wtedy może zrozumiesz, że masz dmuchawkę wielkości jabłka.
lemur
Ale Panie to turbo jest, w internetach pisali że jak turbo to minimum 50 koni czipem się zrobi.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.