Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dodge Ram 4x4 5,7 hemi 2003r.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
bird13

Męczy mnie taki pick-up ,sprzedawca zarzeka się iż jest niezajebliwy a ja nie ogarniam amerykańskiej motoryzacji.
Jak by ktoś oblatany w temacie mógł mi nakreślić jak jest z wytrzymałością silnika skrzyni reduktora i mostów?
Auto bez rdzy,bez gazu,gabarytowo mi odpowiada.
hexx #2
To auto jest naprawdę odporne... szczególnie na tle europejskiej motoryzacji.
Silnik nie sprawia problemów. Można go zagazować jak ktoś chce (grunt by instalacja była właściwa). Zmieniać regularnie wszystkie olej i cieszyć się bezproblemową eksploatacją.

W Polsce jest sporo firm wyspecjalizowanych w am-carach i dają radę to naprawić i serwisować.
Z częściami tez nie ma problemów.

Zestawy do modyfikacji (lifty, zderzaki i cały szpej) tez jest dostępny.
bird13
CYTAT(hexx #2 @ Tue, 04 Sep 2018 - 10:31) *
To auto jest naprawdę odporne... szczególnie na tle europejskiej motoryzacji.
Silnik nie sprawia problemów. Można go zagazować jak ktoś chce (grunt by instalacja była właściwa). Zmieniać regularnie wszystkie olej i cieszyć się bezproblemową eksploatacją.

W Polsce jest sporo firm wyspecjalizowanych w am-carach i dają radę to naprawić i serwisować.
Z częściami tez nie ma problemów.

Zestawy do modyfikacji (lifty, zderzaki i cały szpej) tez jest dostępny.


Pytanie teoretyczne na przyszłość:
Najsłabsze ogniwo w przypadku doładowania? Jest sens się bawić w supercharger? Czy +150hp będzie wymagać wzmacniania wszystkiego po kolei?

hexx #2
można, choć tanio nie jest
sam kompresor w gotowym dedykowanym pakiecie to okolice 7000 USD w USA + koszty sprowadzenia

przykładowe: http://fasthemis.com/c-1204235-shop-by-hem...arger-kits.html


przy takim wzroście mocy wzmacniać nic nie trzeba
wszystko daje radę
Tommo
Chłodnica oleju ASB.
hexx #2
jest

skrzynia to 4 speed 45RFE w wersji 4WD jak pamiętam ale też i trafiały się 5 biegowe 545RFE
nie ma finezji ale naprawdę solidna
wchodzi coś ponad 15 litrów oleju.. przy wymianie statycznej zmienia się tylko około 6-7 litrów
bird13
Wziąłem smile.gif
Szpera by się przydała i hamulce na moje oko nie adekwatne, ale w końcu mam bulgoczące v8 laugh.gif
hexx #2
Gratulacje smile.gif
Heble są faktycznie słabe.. ale są dobre gotowe zestawy p&p do ich poprawy.

Szpera..
gdzie chcesz ją wsadzić i po co ???
flapjck1
Szpera do palenia lacza smile.gif
hexx #2
jest pełna blokada tylnego mostu
bird13
CYTAT(hexx #2 @ Thu, 06 Sep 2018 - 06:31) *
jest pełna blokada tylnego mostu


Ou ,smaży na jedno koło ,przy olejach spojrzę co tam się dzieje,sam most cichy .
hexx #2
bo blokadę zapinasz w czasie postoju
wtedy masz zablokowany tylny dyferencjał na 100%

to nie jest szpera czy jakiś LSD


no chyba, że nie masz blokady... ale sprawdź to
powinien być włącznik w środku kabiny
Driftman
Sam bym kupił sobie takiego czy innego Amerykana
https://m.sadistic.pl/a-wiesz-dlaczego-bo-k...ze-vt480106.htm

Bajer
hexx #2
tylko musisz uważać przy cofaniu jak nie masz kamery... bo można do do wrócić z taką niespodzianką laugh.gif



bird13
Akurat mi się cofa bardzo fajnie,gorzej z wyczuciem przodu.
A blokady brak,otwarty dyfer i pali laka na jedno koło.
Ale bulgocze jak trzeba wink.gif
hexx #2
CYTAT(bird13 @ Wed, 12 Sep 2018 - 10:54) *
A blokady brak,otwarty dyfer i pali laka na jedno koło.

Możesz wstawić jakiegoś ARB'a na tył ... albo jak głównie asfalt i lekki teren to w oba mosty dać torseny TT

o takie...

https://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc&t=2s

świetnie się sprawdza
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.