Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Golf 5 GTI - czesciowa zmiana dolotu + Stage 1
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Stron: 1, 2
Jacek_GTI_MKV
Czesc
Mam seryjnego Golfa 5 GTI (200KM).
Jedyne na poczatek co mi chodzi po glowie to zmiana samego filtra na stozkowy i chyba tez rury laczacej z pokrywa silnika.
Z poczatku 200ps wbijalo mnie w fotel, teraz juz przydaloby sie wiecej, dlatego jeszcze chodzi mi po glowie zrobienie Stage 1.
Na poczatek tylko to, zobaczymy co bedzie dalej. Mowia ze apetyt rosnie w miare jedzenia wink.gif

A ze jestem zielony w tych tematach, totalnie, bardzo Was prosze o rozjasnienie co z czym.
Wiem, ze to niewiele i moze dla Was wydawac sie totalnie smieszne, ale naprawde nigdy w zyciu nie mialem zadnej stycznosci ze sportowymi autami.

PS Przepraszam za brak polskich znakow, nie moge uzywac.

Pozdrawiam
Kunis
Zapomnij o dolocie przy stage 1. Więcej zepsujesz niż poprawisz
Najpierw DP i program i będzie koło 250KM i 370NM.
Jacek_GTI_MKV
Dzieki, ale czym jest DP? biggrin.gif
Zmiana wydechu? Jesli tak, to jaki? Jesli nie, to nic innego mi nie przychodzi do glowy...
Q40
DP- down pipe czyli wymiana kata na rure przelotową, odetkanie wydechu.
Jacek_GTI_MKV
Aa ok smile.gif
Czy jest to w 100% potrzebne?
Nie mieszkam w PL i zaostrzyli troche badanie przegladow. Podejrzewam ze i tak bedzie sie dalo to ogarnac w razie w, ale nie probowalem.

Co do Stage 1, to jest to po prostu zmiana ustawien auta, czy cos wiecej trzeba robic?
A i rowniez, kiedys gadalem z takim gosciem i mowil ze na Stage 1 jest w stanie wycisnac nawet i 300KM, natomiast wydaje mi sie ze wtedy turbina czy inne podzespoly chodzily by na 100% wydajnosci, co raczej dramatycznie skroci zywotnosc podzespolow.
dany_47
stage 1 to po prostu remap sterownika albo inaczej strojenie indywidualne auta.
za cholerę samym strojeniem nie zrobi 300KM.

jak wyżej Ci radzą, zrób wydech, strojenie i 30KM wpadnie.