Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Golf 5 GTI - czesciowa zmiana dolotu + Stage 1
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
Stron: 1, 2
Jacek_GTI_MKV
Czesc
Mam seryjnego Golfa 5 GTI (200KM).
Jedyne na poczatek co mi chodzi po glowie to zmiana samego filtra na stozkowy i chyba tez rury laczacej z pokrywa silnika.
Z poczatku 200ps wbijalo mnie w fotel, teraz juz przydaloby sie wiecej, dlatego jeszcze chodzi mi po glowie zrobienie Stage 1.
Na poczatek tylko to, zobaczymy co bedzie dalej. Mowia ze apetyt rosnie w miare jedzenia wink.gif

A ze jestem zielony w tych tematach, totalnie, bardzo Was prosze o rozjasnienie co z czym.
Wiem, ze to niewiele i moze dla Was wydawac sie totalnie smieszne, ale naprawde nigdy w zyciu nie mialem zadnej stycznosci ze sportowymi autami.

PS Przepraszam za brak polskich znakow, nie moge uzywac.

Pozdrawiam
Kunis
Zapomnij o dolocie przy stage 1. Więcej zepsujesz niż poprawisz
Najpierw DP i program i będzie koło 250KM i 370NM.
Jacek_GTI_MKV
Dzieki, ale czym jest DP? biggrin.gif
Zmiana wydechu? Jesli tak, to jaki? Jesli nie, to nic innego mi nie przychodzi do glowy...
Q40
DP- down pipe czyli wymiana kata na rure przelotową, odetkanie wydechu.
Jacek_GTI_MKV
Aa ok smile.gif
Czy jest to w 100% potrzebne?
Nie mieszkam w PL i zaostrzyli troche badanie przegladow. Podejrzewam ze i tak bedzie sie dalo to ogarnac w razie w, ale nie probowalem.

Co do Stage 1, to jest to po prostu zmiana ustawien auta, czy cos wiecej trzeba robic?
A i rowniez, kiedys gadalem z takim gosciem i mowil ze na Stage 1 jest w stanie wycisnac nawet i 300KM, natomiast wydaje mi sie ze wtedy turbina czy inne podzespoly chodzily by na 100% wydajnosci, co raczej dramatycznie skroci zywotnosc podzespolow.
dany_47
stage 1 to po prostu remap sterownika albo inaczej strojenie indywidualne auta.
za cholerę samym strojeniem nie zrobi 300KM.

jak wyżej Ci radzą, zrób wydech, strojenie i 30KM wpadnie.
Jacek_GTI_MKV
Nie wiem Panowie. Za granica jest masa lejwodow ktorzy gadaja bzdury jakie tylko im jezyk przyniesie, ale chcialem dopytac.

Co do DP, wystarczy wyciac kat i wstawic rure czy wymaga to czegos wiecej? Albo zwyczajnie wyjac kata?
voytekk1
Samym programem w tym silniku (dokładnie golf V gti) można zrobić 260/380 jak wszystkie inne rzeczy są sprawne. Dalej blokuje turbo, IC, wydech i wtryski, a nie dolot. Jedyne dlaczego chciałbym przerobić dolot to chyba pozbycie się osłony silnika która pęka przy wyciąganiu
Jacek_GTI_MKV
Dzieki wszystkim za zainteresowanie sie tematem. Fajnie z Waszej strony!

Ja chcialem wstawic stozek tylko dlatego ze standardowe czesci plastikowe maja po czesci pourywane zaczepy zaraz z przodu pod maska. Fakt ze je posklejalem, ale podejrzewam ze przy kolejnym ich wyjeciu historia sie powtorzy.
Co do sprawnosci, mysle ze jest wszystko ok. Nie ma zadnych niespodzianek podczas jazdy. Ladnie pracuje wszystko. Jedyne co wymaga wymiany to napinacz paska ale to detal poza tym jutro jade to zrobic.

A nawiasem mowiac (O ile nie wymaga to zalozenia nowego tematu) - co moge przeczyscic samemu? Chcialem zaczac od przepustnicy, ale nie wiem za co jeszcze moge sie wziac co by nie bylo zbyt skomplikowane jako ze jak wspomnialem z mechanika nie mam zbyt wiele doswiadczenia, ale tez poprosze kolege w tym temacie.
stefdeath
W moim gti wygladalo to tak:
sam soft = ok 250KM
Ic z S3 + DP 3'' bez kata + filt powietrza z S3 (wklad) + korekta = ok 265KM
Na dolocie typu BMC CDA da rade do ok 275-280KM dojsc na k03
moce grubo ponad 300KM to juz turbo k04, wklad pompy paliwa autotech itp.

W zaleznosci od przebiegu i stanu auta przed dokoksowaniem warto:
wyczyscic gore silnika z nagaru,
wymienic szklanke popychacza pompy paliwa,
wymienic zawor PCV, DV
zmienic lancuszek laczacy walki (powoduje dieslowski klekot),
powyzej 200kkm warto przerobic naped pompy oleju na taka jak w 1.8T

polecam tez montaz wkladki powerflexa w tzw. "dogbone" lape skrzyni (ja mialem zolta ) - dzieki temu przy ostrym bucie silnik nie leci do tylu i dzieki temu dobrze dociska przednia os co ma b. pozytywny wplw na trakcje po modach.
sorki za niepolskie znaki.

Jacek_GTI_MKV
Super, dzieki za mase szczegolow.
Chcialem jedynie dopytac czy te wkladki powerflex to mowimy o tym?:
https://www.eurocarparts.com/search/9734405...AyABEgLt_fD_BwE
I nagar...czyszczenie mechaniczne czy nie koniecznie?

Aktualnie lancuch o ktorym mowisz zostal wymieniony bo wlasnie pojawil sie klekot, do tego zmiana oleju na 10w40 plus oringi, a przebieg to 201kkm. Ale z przerobieniem pompy oleju to poczekam jeszcze az uskrobe kase.
Damzzii
CYTAT(Jacek_GTI_MKV @ Fri, 31 Aug 2018 - 11:04) *
do tego zmiana oleju na 10w40 plus oringi, a przebieg to 201kkm. Ale z przerobieniem pompy oleju to poczekam jeszcze az uskrobe kase.

Jako wstęp do modyfikacji zalałeś silnik olejem gorszym aniżeli producent zaleca do seryjnych jednostek?
stefdeath
CYTAT(Jacek_GTI_MKV @ Fri, 31 Aug 2018 - 12:04) *
Chcialem jedynie dopytac czy te wkladki powerflex to mowimy o tym?:
https://www.eurocarparts.com/search/9734405...AyABEgLt_fD_BwE


nie. Ja mowie o tym
https://powerflex.pl/p/855/7375/tuleja-poli...wagen-road.html

Mozna tez zalozyc niebieska mocniejsza - niby do wykorzystania na tor ale podobno moze powodowac odczuwalne wibracje silnika.
Co do czyszczenia z nagaru to oddaj do obeznanego w temacie warsztatu oni maja swoje sposoby.
MisioLBN
CYTAT(Jacek_GTI_MKV @ Fri, 31 Aug 2018 - 11:04) *
Super, dzieki za mase szczegolow.
Chcialem jedynie dopytac czy te wkladki powerflex to mowimy o tym?:
https://www.eurocarparts.com/search/9734405...AyABEgLt_fD_BwE
I nagar...czyszczenie mechaniczne czy nie koniecznie?

Aktualnie lancuch o ktorym mowisz zostal wymieniony bo wlasnie pojawil sie klekot, do tego zmiana oleju na 10w40 plus oringi, a przebieg to 201kkm. Ale z przerobieniem pompy oleju to poczekam jeszcze az uskrobe kase.

Brawo z olejem:) 15w40 nie mieli?
Jacek_GTI_MKV
stefdeath super, dzieki.
A co do oleju, to tak samo mechanicy jak i przegladalem inne fora nt GTI i kazdy mowil/ pisal ze przy tym przebiegu i silniku 10w40 bedzie sie sprawowal lepiej.
Wiec teraz nie wiem, mam wrocic do 5w30 czy jak?
Rozumiem sarkastyczne komentarze, ale okazyjnie mozecie mnie naprowadzic tongue.gif
MisioLBN
Mozesz lac 5w30, 5w40, 0w30, 0w40. Najlepiej 0w40 ale tanio nie jest.
Jacek_GTI_MKV
CYTAT(MisioLBN @ Fri, 31 Aug 2018 - 12:27) *
Mozesz lac 5w30, 5w40, 0w30, 0w40. Najlepiej 0w40 ale tanio nie jest.


Oleju nie wymieniamy co miesiac wiec jesli zaplace ta 100wiecej to nie bedzie to kara boska.
Natomiast teraz nasuwa mi sie pytanie, czy zmieniac ten co mam jak najszybciej czy moge na nim pomykac przynajmniej do momentu w ktorym zrobie wszystko potrzebne do stage1? Czyli powiedzmy jakies hmm... 1 gora 2miesiace?
MisioLBN
Ja bym zlal go wpi... Napinacz i wariator nie lubia 10w
nba
CYTAT(Jacek_GTI_MKV @ Fri, 31 Aug 2018 - 12:15) *
A co do oleju, to tak samo mechanicy jak i przegladalem inne fora nt GTI i kazdy mowil/ pisal ze przy tym przebiegu i silniku 10w40 bedzie sie sprawowal lepiej.

Za takie coś powinno się orzekać zakaz wykonywania zawodu, jak ja tego nienawidzę.

Wymieniałem jakieś 5000km temu olej w 1.7 SDI, bo oczywiście jakiś ćwierćmózg mechanik poprzedniego właściciela zalał 10W40 Castrola, bo przecie kurła ponad 200 tyś (auto wygląda na 300-400 ale kij). Zmieniłem na Lotosa 5W40 i wiesz co sie stało? NIC, wszyscy żyją, nie wybuchła wojna nuklearna, bieda nie nastała, wszystko git.

Do TFSI lej 5W40 i to nie byle jakie hydrokrakowane tylko coś lepszego minimum Shell Ultra. Zlewaj te bagno co tam masz i nie rób krzywdy temu fajnemu silnikowi.
Jacek_GTI_MKV
tak zrobię więc.
Pójdę w 0w40. A zeby juz wszystko było cacy, jakiś konkretny filtr?
acha czy filtr musi byc dokrecony z konkretna sila? Zmienie wszystko samemu...
nba
Może być 0W40, lepszy na zimę i tak jak pisałem unikałbym oleju HC do tego silnika. Filtr zawsze stosowałem Mann lub Bosch, jest dużo dobrych filtrów. Dokręcasz ręką i będzie ok, wcześniej smarujesz uszczelkę olejem.
KrisC
tak 0w zalewaj do TFSI, a potem załóż temat "czemu bierze mi olej?"

5w40 do daily, 5w50 jak lubisz upalić.
nba
Ja bym spróbował. Jak będzie żarł to idzie zalać 5W, poza tym lepkość 0W40 w temperaturze roboczej jest bardzo zbliżona do 5W40, w zależności od charakterystyki konkretnego oleju.
MisioLBN
Tune up jak i cs zalecaja 0w40
Jacek_GTI_MKV
A widzicie, nawet tutaj sie spieracie ktory powinien byc...
Co do mojego jezdzenia, oczywiscie ze lubie depnac, po to kupilem GTI wink.gif Natomiast moja jazda nie opiera sie tutaj na ciaglym paleniu gumy, bardziej sporadycznie, wiec mysle ze olej 40tka w zupelnosci wystarczy.
Zreszta staram sie dbac o auto, nigdy nie cisne zaraz po odpaleniu. Glownie zarowno przed jazda czy przez zgaszeniem czekam chwile zeby wszystko zaczelo dzialac lub przestac dzialac jak nalezy.

Pytanie z innej beczki, po ktorej stronie na plastikowych boczkach kierownicy ktore sa po lewej i prawej stronie klaksonu sa jakies klipsy? Chce to zdjac, bo ta powloka jest zniszczona z jednej strony ale nie chce niczego pourywac.
Acha, zawory PCV i DV - czy jeden z nich nie idzie zaraz przed polaczeniem z turbo? Wydaje mi sie ze poprzedni wlasciciel podpial zawor blow off bo mi syczy jak puszczam gaz powyzej 2k rpm.
bolus1
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 01 Sep 2018 - 12:21) *
Tune up jak i cs zalecaja 0w40


Tune up?
Jacek_GTI_MKV
Cześć Panowie
Mam mały problem.
W ubiegłym tygodniu zmieniłem olej skrzyni, napinacz paska i opony przód.
Po wyjechaniu było wszystko ok. ale po czasie zaczęło coś piszczeć. Z początku myślałem, że to sprężyna sprzęgła, później że hamulce jako że niedawno były wymieniane, ale nie.
Wczoraj był dramat. Pisk że szok. Pisk pojawia się do +-30km/h i tylko przy jeździe. Jeśli nie używam auta, np w nocy, rano jest ok. Natomiast jak jeżdżę z postojami to piszczy cholernie. Wydaje mi sie że dzźwięk wychodzi z koła (tylne lewe). To samo się pojawia jak jadę do 30km/h i zacznę gwałtownie skręcać (slalom). Sprawdziłem śruby, przykręcone fest dobrze więc co to może być? Gdzie szukać i jak?
Sory, że rzadko się udzielam teraz, ale juz daliście mi pewną robotę, a że pracują 60h tygodniowo, pozostają mi jedynie weekendy, gdzie jestem dość ściochrany i z czasem ciężko mam ogarnąc wszystko.
Acha przy zmianie napinacza poprosiłem o sprawdzenie kompresji, jest 190 psi. Czy to dobry wynik? I tak samo wydaje mi się że z kbiny silnika dochodzi jakis stuk intensywny, jakby plastikowy odgłos ale nie mogę dojść co to jest. Jakieś pomysły?
Pozdrówki
Nikostratus
Może tarcza kotwiczna dotyka do tarczy hamulcowej albo jakiś kamyk wpadł między nie i powoduje pisk.
MisioLBN
plastikowy stuk to pewnie ta głupia osłona silnika jest luźna. Sprawdź łożysko w kole
Jacek_GTI_MKV
czesc
kola sprawdzilem na tyle ile moglem. zadnych luzow nie ma, takze w piatek/weekend bede kontynuowal poszukiwania.
dzisiaj udalo mi sie nagrac ten klekot.
video ponizej
https://www.youtube.com/watch?v=TTtU5xiZBVI
pierw pod kierownica, pozniej pomiedzy nawiewem a lusterkiem, pozniej pasazer i nad drazkiem.
moze to ulatwi diagnoze?
dzieki sliczne
MisioLBN
Przecież to nie silnik tylko silniczek klap klimatyzacji do wymiany...
badboy2673
Ale zrobiliscie metlik chlopakowi z tymi olejami, nie lej mu 0w40 bo napewno jest w jakims stopniu zużyty, wlej mu 5w40 tylko jakis dobry i w pelni syntetyczny np. liqui moly albo motul lotos tez moze byc tylko nie wiem czy maja qazara 5w40 co do motula to z seri 300v a LM tez uwazaj bo seria top tec to hc
DealMan
O k... Lotos Quazar biggrin.gif powiedz mi tylko jaka jest różnica między 5w a 0w przy rozgrzanym silniku?
badboy2673
Wejdz sobie w arkusz danych albo karte charakterystyki tam wszystko jest,
MisioLBN
CYTAT(badboy2673 @ Wed, 12 Sep 2018 - 22:03) *
Ale zrobiliscie metlik chlopakowi z tymi olejami, nie lej mu 0w40 bo napewno jest w jakims stopniu zużyty, wlej mu 5w40 tylko jakis dobry i w pelni syntetyczny np. liqui moly albo motul lotos tez moze byc tylko nie wiem czy maja qazara 5w40 co do motula to z seri 300v a LM tez uwazaj bo seria top tec to hc

To może skoro jest zużyty to 15w40 lać ? po przekroczeniu 200kkm pamiętaj 10w40 a przy 300 kkm 15W40 smile.gif
badboy2673
CYTAT(MisioLBN @ Thu, 13 Sep 2018 - 10:27) *
To może skoro jest zużyty to 15w40 lać ? po przekroczeniu 200kkm pamiętaj 10w40 a przy 300 kkm 15W40 smile.gif

Bez przesady
Jacek_GTI_MKV
Na początku chciałbym Was przestrzec drodzy forumowicze.
Jak wiecie nie mieszkam w PL. Mieszkam na wyspach czyli Anglia.
Mam tutaj takiego "znajomego" mechanika, kolegę kolegi. Dlatego sobie zaznczyłem że do niego tylko z drobiazgami. Dlaczego? Pomijając drobne rozterki jakie mój koleżka miał z nim kiedyś.
Kupiłem Golfa. Pierwsze co powiedział jak przyjechałem od tak "No stary, zaje*iste". Po chwili mówi że coś jest nie tak, co wiedziałem. Mianowicie rozrząd do wymiany. No i podpiął komputer, sprawdził, no i cała rzesza FAULTów. To rozrząd oczywiste, wtryski, ciśnienia, itp. Mowi, Ty ostatnio jak miałem bla bla bla to 4tys funtów, póxniej coś innego miał to ileś tam itd. Ogólnie...sprzedaj bo się wje*iesz. Możliwe, ale cóż. Ktoś kto kupuje takie auto liczy się z tym, że i poprzednik jeździł bardziej "wymagająco". Wymieniłem rozrząd, olej, filtry, olej skrzyni, napinacz, coś tam. Jak wiecie zaczęlo mi coś piszczeć w kole. Więc myśle, izi dżob więc podjadę do niego. No i tak umówiłem się z nim na oblukanie problemu za tydzień, przy czym...powiedziałem mu że problem z kołem, przyłozył rękę do tarczy, łaj gorąca, przyłożył z drugiej strony, no też ciepła (temp po obu stronach jak dla mnie taka sama). No cóż, zobaczymy. Później mówię, Ty, muszę wymienić silniczek klap klimatyzacji, no spoko mówi. Następnie go pytam, Ty chciałem wyczyścic zawory, bo wiem że uwalone fest. Wyczyścić mogę, ale nie rozbiore i zbiore samemu wszystkiego do kupy bo się nie znam aż tak, więc pytam, czy może mi udostępnić część podwórka, albo podjechać d omnie i mi to zrobić. Ja zapłacę za to, ale czyszczenie po mojej stronie. No i znowu, to będzie drogo mimo wszystko bo rozrząd, jakieś tam rury, złączki trzeba poroobić. Nie baw się w to. Matko, czy to wszystko musi być takie? Czy ludzie za granicą kraju muszą być tacy? Patrzyłem na necie, nie jest to aż tak trudne, ale sie obawiam sam od tak. W każdym razie wychodzę z założenia że każdy Polak za granicą to *utas.

Co do tematu to dzień do stage 1 się zbliża, oscyluje w okolicach 3tygodni biggrin.gif
Jedno co mi chodzi po głowie, to zmiana radia na dotykowe (nie licząc pokrętła głośności). Cena maks 1k PLN. Czytałem sporo po necie, ale posty ciut starsze więc mogło się pozmieniać. Okazyjnie jak ktoś może coś podpowiedzieć to proszę bardzo, ale na zasadzie włożyć i tyle, bez dodatkowych plastików itp.
Pozdro forumowicze

PS czy to w pl jest legalne?
https://www.youtube.com/watch?v=dYOvsGLo97Y
As_
chyba pisanie po nocach Ci nie służy wink.gif
Jacek_GTI_MKV
CYTAT(As_ @ Sun, 16 Sep 2018 - 13:37) *
chyba pisanie po nocach Ci nie służy wink.gif


nerwy mnie nosza w takich sytuacjach.
Wracajac, dzisiaj rozmawialem o stageu, usunieciu kata, itd.
Gosc mi mowi:
Dpf nie ma problemu z stage 1 I egr I wyjeciem dpf, klapy usuniecie mechaniczne I czyszczenie dolotu + program - 450funtow czyli jakies 2250zł.
czy to wszystko by sie zgadzalo?

czym sa te klapy?
Kunis
Ja bym to skomentował ta: rolleyes.gif
W GTI nie ma DPF i nie ma EGR.
Klap nie ruszać, do 350KM wywalenie ich nic nie da.
radekrp90
CYTAT(badboy2673 @ Wed, 12 Sep 2018 - 22:03) *
Ale zrobiliscie metlik chlopakowi z tymi olejami, nie lej mu 0w40 bo napewno jest w jakims stopniu zużyty, wlej mu 5w40 tylko jakis dobry i w pelni syntetyczny np. liqui moly albo motul lotos tez moze byc tylko nie wiem czy maja qazara 5w40 co do motula to z seri 300v a LM tez uwazaj bo seria top tec to hc

A co ma lepkość "zimowa" do zużycia silnika, zużycia oleju i ewentualnych przecieków - jak dla mnie to mit i ciągnąca się od lat "wszechwiedza mechanikuf".
Dolna wartość (czyli 0W) to tylko lub aż lepkość podczas uruchamiania zimnego silnika. Silnik 2.0 TFSI jest przystosowany do stosowania takiego oleju więc warto go stosować, bo zawsze to lepsze smarowanie przez pierwsze kilka sekund po uruchomieniu. Wartość górna (40) to już parametry w wysokiej temperaturze i powinno się je dostosować zarówno do samego silnika, jego zużycia ale przede wszystkim do jego wykorzystania. Jeśli auto ma być wykorzystywane ostrzej niż seria to można spokojnie (moim zdaniem) przejść na oleje W40-W50. W przypadku 2.0T oleje W60 to byłby chyba już przerost formy nad treścią.
djkompot
DPF i EGR laugh.gif laugh.gif To jest GTI czyli benzyna na MED9. Nie ma DPF ani EGR. Stroiłem jednego z K04, dużymi wtryskami, duży IC, przelot... miał ok 300KM. Cena kosmos za Stage 1, tyle to ja za Stage 2 (czy tam 3) bo strojenie nowych gratów, bym powiedział. A to jest TSI nie TFSI jak dobrze pamiętam. Ten silnik był spoko nie to co nowość 2.0TFSI po nich. Olej zostaw ORI. Będą przeróbki wtedy można myśleć o gęstszym moja opinia.
Jacek_GTI_MKV
Dlateego wlasnie Was zapytalem. Jeszcze jakis czas wczesniej gadalem z kims innym i sam chip z czyszczeniem silnika z nagaru (chemicznie) powiedzial o ile dobrze pamietam kolo 820zl. No i do tego jedynie bylo by usuniecie katalizatora i montaz wkladki powerflexa w tzw. "dogbone" i szklanke pompy (jak pisal stefdeath)
Tak, to jest TSI 2.0. Symbol silnika to AXX albo AAX - nie pamietam ktore jest poprawne.
MisioLBN
CYTAT(djkompot @ Tue, 18 Sep 2018 - 08:51) *
DPF i EGR laugh.gif laugh.gif To jest GTI czyli benzyna na MED9. Nie ma DPF ani EGR. Stroiłem jednego z K04, dużymi wtryskami, duży IC, przelot... miał ok 300KM. Cena kosmos za Stage 1, tyle to ja za Stage 2 (czy tam 3) bo strojenie nowych gratów, bym powiedział. A to jest TSI nie TFSI jak dobrze pamiętam. Ten silnik był spoko nie to co nowość 2.0TFSI po nich. Olej zostaw ORI. Będą przeróbki wtedy można myśleć o gęstszym moja opinia.

Pomieeeszałeś smile.gif GTI V to jest TFSI czyli rozwinięcie 1.8T na pasku rozrządu. Od VI masz TSI na łańcuchu który żłopie olej jak zły i jeszcze troche.

Strasznie mało wyszło przy k04 i modach. Wiem że na hybrydzie K03 przebijasz 300km... FTWL twierdzi że na ich hybrydzie z 330km zrobie. Przy K04 wtryskach IC wydechu i Pompie musi być 350-360km. Jak bym miał mieć 300km przy k04 to bym zrobił stage 2 na 280km i nie płacił tyle kasy za turbo.
Jacek_GTI_MKV
A ten gostek mnie cisnie o to wszystko do zrobienia co napisalem powyzej, argumentujac ze daje gwarancje, ze czasem ludzie nie maja pojecia itp.
W kazdym razie bede sie z nim zdzwanial jakos po poludniu, to Wam dam znac co i jak.

Tak, TSI - lancuch.
MisioLBN
CYTAT(Jacek_GTI_MKV @ Tue, 18 Sep 2018 - 10:12) *
A ten gostek mnie cisnie o to wszystko do zrobienia co napisalem powyzej, argumentujac ze daje gwarancje, ze czasem ludzie nie maja pojecia itp.
W kazdym razie bede sie z nim zdzwanial jakos po poludniu, to Wam dam znac co i jak.

Tak, TSI - lancuch.

Nie może być TSI bo Golf V GTI nie wyjeżdżał z tym motorem.
Kunis
Czyszczenie nagaru chemicznie to nabijanie klienta na koszta. Nie da sie tego w ten sposob zrobic.
Trzeba zwalic kolektor i czyscic mechanicznie.
Jacek_GTI_MKV
CYTAT(MisioLBN @ Tue, 18 Sep 2018 - 10:14) *
Nie może być TSI bo Golf V GTI nie wyjeżdżał z tym motorem.


Moze zle powiedzialem, czesc jest na lancuchu (chyba od wewnatrz silnika) a czesc jest pasek


Aaa sorki, fakt, Fka musi pozostac w oznaczeniu.
Zmylilo mnie co powiedzial MisioLBN + ten lancuszek.
MisioLBN
TFSI ma wałki łączone łańcuchem ale rozrząd na ma pasku. 1.8T też miało wałki łączone łańcuchem a nikomu nie przyszło do głowy mówić że ma rozrząd na łańcuchu smile.gif TSI w VI GTI ma rozrząd na łańcuchu. A potem VW pomieszał i poplątał i nie wiadomo który TSI ma łańcuch a który pasek.
Jacek_GTI_MKV
To by sie zgadzalo teraz MisioLBN smile.gif
Juz wiadomo o co chodzilo wczesniej z tymi EGR DPF... Facet, nie wiedziec czemu, mial na mysli ciagle silnik diesela.
Sprawa wyjasniona. Tak, zednych klap nie trzeba roszac, nie ma EGR itd.
Za mape powiedzial mi 720zl, wiec chyba nie jest zle.
Natomiast co do usuniecia katalizatora, w jego mniemaniu, po jego usunieciu turbiny wysiadaja duzo szybciej niz z katem.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.