*Pinio
Tue, 28 Aug 2018 - 20:16
Pacjent VW AWX zrobiony na 240 KM... turbo gtb2260 wtryski AL plus 80 procent podczas doładowania powyżej 0,5 bar piszczy jakby palił opony. opaski od turbiny do kolektora posprawdzane.... Jazda bez filtra na samej przepływce żeby pominać filtr też.... jakies pomysły? Film do podglądu
https://www.youtube.com/watch?v=IOU_Ww_zPjo
tom cio
Tue, 28 Aug 2018 - 20:24
Nieszczelosc w ukladzie dolotowym.
DealMan
Wed, 29 Aug 2018 - 10:49
Sprawdź czy kolektora wydechowego nie dmuchlo, częsty przypadek
*Pinio
Thu, 30 Aug 2018 - 18:52
No właśnie dziwne bo całe orurowanie dolotu sprawdzałem...opaski mocno dokręcone... wszystkie siliconowe.... a piszczy jak piszczy.... w peaku boost powinien dojsć do 2,6 bar a ledwo dwa uciągnie.... dzięki sprawdzę kolektor
zgredd
Fri, 31 Aug 2018 - 00:15
Zobacz czy przy kolektorze ssącym czy nie jest okopcone gazowałeś na postoju nie widać dymu spod maski ? Ewentualnie zaślepki od egr mogą mieć przedmuch.
tomek 1980
Fri, 31 Aug 2018 - 22:09
Witam, przy kolektorze wydechowym bym sprawdził i jeśli turbina nie jest spawana do kolektora, tylko przykręcana, to tam też.
Pozdrawiam.
lukas.g60
Fri, 31 Aug 2018 - 23:54
a powiedz wydech cos modziles??U mnie bylo jeszcze glosniej slychac tylko jak wcisne gaz,nie patrzylem ile bylo na zegarze doladowania,wywalilem puszke tyl i dalem podwójna koncówke (wspawana) od c5 2.5tdi,hehe wylo jak qrwa na rowie.turbo brd 195km 400nm,moze to i u ciebie tak sie stanelo
*Pinio
Mon, 03 Sep 2018 - 20:45
Wydech 2,5 cala .... na 4 przelotowych tłumikach plus kat 200cpsi.... Sam tego nie modziłem tylko kupiłem od dobrego znajomego który to przerabiał.... jak on miał samochód w posiadaniu to tego nie było, pojawiło się po kilku miesiącach u mnie..... wydech do turbiny szczelny żadnych śladów okopcenia....
Booxter
Thu, 06 Sep 2018 - 06:00
Możesz powiedzieć na jakich obrotach GTB2260 jest ciśnienie
Lub może jest log ?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.