Kup na ali, wysylka kurierem wiec szybciej przyjdzie. Zaplac karta kredytowa to zawsze mozesz zrobic chargeback jakby problemy byly - z chinczykiem pewno sie predzej dogadasz niz z naszymi.
piwo
Thu, 19 Jul 2018 - 09:44
no wlasnie widze ze na aliexpress jest sporo tego. od jakiej wartosci naliczaja teraz vat? bo clo zdaje sie od 150 euro? ogolnie ceny z chin niskie a to co sigmotosport oferowal to wszystko chiny widze. troche klopotliwe w tym wszystkim jest tylko czas oczekiwania kolo 15 dni. no i mam nadzieje ze aliexpress umozliwa platnosc przelewem bankowym a nie karta bo karty nie uzywam bo podkradaja kase.
Tom-Lee
Thu, 19 Jul 2018 - 09:48
Ostatnio (nie dalej jak kilka dni temu) jakies szpeje z AliExpress zamawialem. Mozna placic przelewem przez Przelewy24 czy tym podobny serwis podsredniczacy. Nie ma problemu.
kidzio_r5gtt
Thu, 19 Jul 2018 - 09:53
cło jest naliczane od wartości produktu a VAT od całości razem z kosztami przesyłki.
piwo
Thu, 19 Jul 2018 - 09:53
no i git
dany_47
Thu, 19 Jul 2018 - 09:55
Piwo a tak z czystej ciekawości... Do jakiegoś auta na ćwiartke to będziesz montował?
i bylo duzo za malo powietrza na icek, do tego wszystko mi sie pod maska gotuje tak ze teflon w linkach wybieraka skrzyni biegow mi sie topi. dlatego kazde zabranie ciepla z tylu na przod to mega pozytyw.
przema72
Thu, 19 Jul 2018 - 10:24
możesz pomyśleć jeszcze o wodnym intercoolerze z bmw 650i , dużo lepsze wykonanie od chińskich , mniejsze gabaryty i lżejszy , dla ciebie w zupełności ogarnie , wydajnościowo będzie dużo lepszy od tego fmic co masz
KIedyś był gość na allegro modnie wygodnie sprzedawał duzo rzeczy z firmy epman moze z nim zagadaj moze gdzies ma
MadeInPoland
Thu, 19 Jul 2018 - 11:42
Kompresowane AMG też mają wodny IC. 32 oraz 55 AMG dla przykładu.
rado00
Thu, 19 Jul 2018 - 13:21
CYTAT(mlody1921 @ Thu, 19 Jul 2018 - 11:39)
KIedyś był gość na allegro modnie wygodnie sprzedawał duzo rzeczy z firmy epman moze z nim zagadaj moze gdzies ma
ten gość na mokotowie ma garaż pełen chińskich gadżetów do aut, zamawia hurtowo, może będzie miał
piwo możesz zapytac też w woboteam na Okęciu, też mają sporo chińczyków
ewentualnie możesz też pogadać z Jackiem z DBlackBox (http://dblackbox.com/) - wyspawa Ci cooler dokladnie taki jaki potrzebujesz o konkretnych kształtach i wymiarach, u siebie we fiacie zrobił chłodzenie wodą
srbenda
Thu, 19 Jul 2018 - 13:32
CYTAT(Colin @ Thu, 19 Jul 2018 - 09:41)
Kup na ali, wysylka kurierem wiec szybciej przyjdzie. Zaplac karta kredytowa to zawsze mozesz zrobic chargeback jakby problemy byly - z chinczykiem pewno sie predzej dogadasz niz z naszymi.
Potwierdzam - nawet jak czegoś nie mają to się starają znaleźć rozwiązanie. Aby klient był zadowolony
CYTAT(kidzio_r5gtt @ Thu, 19 Jul 2018 - 09:53)
cło jest naliczane od wartości produktu a VAT od całości razem z kosztami przesyłki.
Wszystko zależy od sumienności urzędników - zamawiałem rzeczy za 200+$ i nic nie płaciłem, a ostatnio mi naliczyli cło na produkt wartości 65$.
Piwo ale tam są dwa takie intercoolery. Jest prawy i lewy, różnią się budową, kierunkiem króćców. Dla pocieszenia, takie same intercoolery wodne są w S65 AMG ponad 600KM i 1000Nm.
piwo
Thu, 19 Jul 2018 - 19:48
Ja wiem że są dwa. No ale dzieląc przez dwa to 300 kunia i 500nm. Ja u siebie planuje ostatecznie 300km i do 400nm. Więc myślę że spokojnie starczy. Na pewno bardziej niż te z BMW które mają 3 razy mniejszy rdzeń.
Kuki
Thu, 19 Jul 2018 - 20:01
Panowie, douczcie mnie trochę. To się wpina w układ chłodzenia, czy do tego jest osobna chłodnica cieczy i pompa? I jeszcze czy są jakieś zasady czy tabelki jak się ma wydajność "wodnych IC" do "powietrznych IC", bo to że wodny działa mniej więcej tak samo czy jedziemy 10km/h czy 210km/h to ogarniam.
Ja u siebie będę łączył to tak http://www.mazdaspeed.pl/forum/download/fi...6&mode=view By wykorzystać węże idące do nagrzewnicy i jak najmniej stracić na wadze. Myślę że dojdzie 6kg. Ogólnie potrzebne są icek wodny,pompka wody i chłodnica wody.
Ceny z kosmosu. Ten z merca icek ma większy rdzeń niż wszystkie te wynalazki za cenę 290zl.
Kuki
Thu, 19 Jul 2018 - 20:28
To już wiem dużo więcej, dzięki. poszperam sobie jeszcze odnośnie wydajności.
Poszperałem trochę i widzę, że piszą odnośnie tego, że przy dłuższym pałowaniu, zwłaszcza jak doładowanie jest wysokie i grzeje powietrze to wodne intercoolery mają tendencje do nagrzewania mocno całego układu i potem działa on jak grzałka powietrza, żeby to rozwiązać trzeba do skutku zwiększać pojemność układu cieczy i do tego chłodnicę wody a najlepiej to oba wymienniki. Czyli jakby nie patrzeć to plecy z tyłu.
piwo
Thu, 19 Jul 2018 - 20:52
To sytuacja jakbyś założył za mały icek powietrzny. Jak się dobierze odpowiednio komponenty to będzie zawsze lepiej. W moim przypadku jak włączę dodatkowo nagrzewnice kabinowa to na np postoju mogę sobie dochlodzic wodę. Zresztą jak ktoś ma miejsce pod maską na duży icek powietrzny 600x300x100 to nie ma problemu. U mnie to niemożliwe. Dodatkowo z wodnym ickiem pojemność dolotu jest mała. Przy dużych ickach powietrznych lag będzie dużo większy.
Kuki
Thu, 19 Jul 2018 - 21:33
No racja, kluczem tutaj jest dobrać odpowiednio komponenty do zastosowania auta, tyle że to raczej trzeba doświadczalnie. Pozdro
i bylo duzo za malo powietrza na icek, do tego wszystko mi sie pod maska gotuje tak ze teflon w linkach wybieraka skrzyni biegow mi sie topi. dlatego kazde zabranie ciepla z tylu na przod to mega pozytyw.
Nie nie, żadna złośliwość. Przepraszam jeśli tak to odebrales (nie wiem czemu ) Zastanawiam się raczej nad działaniem tego rozwiązania przy wykorzystaniu innym niż w aucie na 1/4 mili. Przy ćwiartce auto można tak ogarnąć żeby ten IC był faktycznie chłodny i uruchomić fure tylko na wyścig co da 15-20 sekund pracy IC który w obiegu będzie miał chłodny coolant i faktycznie zadziała. Natomiast mam wrażenie że przy długim upalaniu i do tego często z małą prędkością ten IC dodatkowo pogorszy zamiast poprawić temperaturę w dolocie. Jeśli coolant się nagrzeje a przy torowaniu nagrzeje się na bank to efekt może być odwrotny do oczekiwanego i zamiast chodzić będziesz grał dolot. Nie wiem czy nie zakręcilem za mocno i czy zrozumiecie o co mi chodzi.
piwo
Fri, 20 Jul 2018 - 07:53
no nie nagrzeje sie bo wode studzi chlodnica ktora jest z przodu i ped wiatru studzi wode, ale i bez pedu chlodncia oddaje cieplo do otoczenia. wiec ja nie widze problemu zagrzania wody. dodatkowo bede mogl wlaczyc wentylator nagrzewnicy ktory odbierze dodatkowo energie z wody. przy duzej chlodnicy wody z przodu mysle ze woda za bardzo sie nie nagrzeje. wszystko sie okaze w praniu.
bielawa
Fri, 20 Jul 2018 - 08:00
jackkpl nie jeździ z intercoolerem wodnym w rx8 od 2 sezonów?
piwo
Fri, 20 Jul 2018 - 08:02
jezdzi.
jackkpl
Fri, 20 Jul 2018 - 10:20
CYTAT(bielawa @ Fri, 20 Jul 2018 - 08:00)
jackkpl nie jeździ z intercoolerem wodnym w rx8 od 2 sezonów?
od 3 sezonów, bo kompresor wleciał w 2014 . Dlatego polecam icki wodne tam, gdzie jest mało miejsca. Woda pozwala odsunąć problem oddawania ciepłą w dogodniejsze miejsce. Nie będzie nigdy tak sprawna jak duży icek powietrzny (bo są 2 wymienniki woda/powietrze i powietrze/woda), ale przy dobrym projekcie nie powinno być więcej jak 10 stopni ponad otoczenie w układzie dolotowym.
piwo
Mon, 17 Sep 2018 - 21:46
No ja już po montazu tego icka wodnego z merca 600s (300zl). Pompa wody standardzik czyli pierburg cwa50 (200zl), chłodnica wody z cieniasa(100zl) plus nagrzewanica wnetrza w szeregu. I mam porównanie z intercoolerem powietrznym 400x300 zabudowanym z tyłu auta, gdy na dworzu bylo 20 stopni i po dłuższej jeździe iat wyglądał tak:
Jak ktoś nie ma miejsca na duży icek powietrzny nie bać się wodnego bo robi on niesamowita robotę i koszt tego nie jest wielki. A dodatkowa zaleta się pojawia że rurarz od turbo do przepustnicy może być na prawdę krótki ( mniej niż pół metra).
Pietrek.L
Mon, 15 Oct 2018 - 22:56
Z tym, że jak ktoś lata na 1/4 lub w drifcie to zamiast wymiennika z otoczeniem, zawsze można dać zbiornik z lodem. Ciekawym patentem jest też killer chiller wykorzystujący czynnik klimatyzacji do chłodzenia wody w IC (Dodge Demon ma ten system fabrycznie)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.