Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Audi Q5 2.0 TDI CR 177km->240-250KM
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
PatLove
Panowie-żona wybrała sobie samochód, konkretnie Audi Q5 2.0 TDI CR 177km MY2014, oznaczenie silnika CGLC. Tak wiem, to tylko 2.0 TDI ale trafił się akurat taki egzemplarz, że ni jak nie mogłem jej przekonać do żadnego innego i szczerze mówiąc sam oglądając każdy inny nawet nie zbliżał się do niego stanem, wyposażeniem itd ale do rzeczy: byłem na sofcie, seria w granicach normy-170KM, 375Nm, niestety późnej było już tylko gorzej, po strojeniu 203KM i 440Nm. Przeglądając wykresy tych silników po softach teraz zdaję sobie sprawę, ze one tak wychodzą, tzn 195-205KM i 420-450Nm ale liczyłem, że samym softem uda się zrobić ok 215-220KM i 470Nm bo i takie egzemplarze są (głównie A6). Ma być to samochód również na rodzinne wyjazdy więc chciałbym żeby jednak było coś lepiej niż to, co wyszło po sofcie, a najchętniej 240-260KM i ca 480Nm. W aucie wszystko to seria(łącznie z obecnym DPFem, którego stan tuner robiący soft ocenił na bdb oraz systemem AdBlue), turbo-GTC1549VZ, wtryski-bosch 0 445 110 369. Wiem, że praktycznie P&P pasuje IC z 3.0 TDI ale sam IC nic nie zmieni więc teraz pytanie-jakie mody proponujecie i czy są graty P&P żeby uzyskać te 240-260KM i 480Nm? Turbo, wtryski, EGR out, wydech jest sens ruszać? Taka moc w tym silniku jest w ogóle realna?
pinin
CYTAT(PatLove @ Sun, 01 Jul 2018 - 12:54) *
Panowie-żona wybrała sobie samochód, konkretnie Audi Q5 2.0 TDI CR 177km MY2014, oznaczenie silnika CGLC. Tak wiem, to tylko 2.0 TDI ale trafił się akurat taki egzemplarz, że ni jak nie mogłem jej przekonać do żadnego innego i szczerze mówiąc sam oglądając każdy inny nawet nie zbliżał się do niego stanem, wyposażeniem itd ale do rzeczy: byłem na sofcie, seria w granicach normy-170KM, 375Nm, niestety późnej było już tylko gorzej, po strojeniu 203KM i 440Nm. Przeglądając wykresy tych silników po softach teraz zdaję sobie sprawę, ze one tak wychodzą, tzn 195-205KM i 420-450Nm ale liczyłem, że samym softem uda się zrobić ok 215-220KM i 470Nm bo i takie egzemplarze są (głównie A6). Ma być to samochód również na rodzinne wyjazdy więc chciałbym żeby jednak było coś lepiej niż to, co wyszło po sofcie, a najchętniej 240-260KM i ca 480Nm. W aucie wszystko to seria(łącznie z obecnym DPFem, którego stan tuner robiący soft ocenił na bdb oraz systemem AdBlue), turbo-GTC1549VZ, wtryski-bosch 0 445 110 369. Wiem, że praktycznie P&P pasuje IC z 3.0 TDI ale sam IC nic nie zmieni więc teraz pytanie-jakie mody proponujecie i czy są graty P&P żeby uzyskać te 240-260KM i 480Nm? Turbo, wtryski, EGR out, wydech jest sens ruszać? Taka moc w tym silniku jest w ogóle realna?


Masz poniżej wątek - masz wodny IC? Bo jeśli tak, to icek z 3.0 tdi nie zagra.
PatLove
Tak wiem, widziałem ten wątek ale to zupełnie inny silnik. U mnie IC jest normalny i akurat IC z 3.0 TDI pasuje praktycznie p&p, pozostaje jedynie pytanie czy jest w ogóle sens go ruszać, no i co z resztą gratów? A może wystarczy wywalić DPF(pewnie AdBlue tez?) i EGR powiedzmy na te 220-230KM i 450-460Nm?

Czytałem w którymś z wątków na a4-klub, że seryjne turbo i wtryski z CGLC wystarczają na max 240-250KM, a bezpieczne 230KM i że blokadą jest właśnie EGR i DPF, przez które znacznie wzrasta EGT i dlatego nie puszcza dalej ale może niech ktoś to potwierdzi...
V755
CYTAT(PatLove @ Sun, 01 Jul 2018 - 19:00) *
A może wystarczy wywalić DPF(pewnie AdBlue tez?) i EGR powiedzmy na te 220-230KM i 450-460Nm?


Dobrze rozumiem, że dla ca. 17KM górą i 10-20Nm dołem chcesz wywalać ze zdrowego wozu zdrowego DPFa i EGRa? I może jeszcze masz zamiar to odczuć na drodze? W wozie na rodzinne wyjazdy?
Z całym szacunkiem ale to kompletne pomylenie pojęć.
PatLove
Zle rozumiesz...
Zapytałem czy być może na te 220-230KM wystarczy wywalić DPF, EGR itd? A ja chce zrobić ca 250KM i raczej logiczne, ze jeżeli trzeba będzie usunąć te elementy żeby osiągnąć te 220KM, to tym bardziej jeżeli celuje wyżej...

PatLove
Po konkretnej rozmowie z BRK wszystko jest już jasne: DPF i EGR out + hybryda + IC na 240-250KM
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.