Witam!
Wkładam 2JZ do Jeepa, ale spinam to ze skrzynią BMW (Getrag od M50, ale docelowo będzie ZF), i sprzęgło również będzie na bazie sprzęgła BMW, dlatego piszę w tym dziale.
Sprzęgło wykonam sam, wraz z tokarzem, i stoję na etapie wyboru. Moc docelowa to ok 400KM, ale napędzane będą 4 koła (oczywiście jest możliwość jazdy na samym tyle, ale sprzęgło ma dawać radę i na 4x4) Mosty z przełożeniem 4.63 i koła 31x10.5R15 (265/75R15) lub max 33x12.5R15 (325/70R15)
Robić standardowo zamach M50 + tarcza 240mm i docisk M57, czy od razu budować dwutarcz? Zastanawiam się czy taki zestaw na jednej tarczy kewlarowej da radę?
Jednak docisk wolałbym bez samoregulacji, od czego wtedy zastosować?
Jeżeli robić dwutarcz, to z czego zrobić przekładkę (stary docisk?) i jaka powinna być jej grubość?
Pozdrawiam i czekam na opinie, może ktoś ma inny pomysł na sprzęgło