CYTAT(sp200 @ Tue, 19 Jun 2018 - 12:05)
Czołem. Szukam czegoś za ok. 20 tyś dającego frajdę z jazdy. Nadwozie dowolne. Warunek to Lpg, manualna skrzynia i bezawaryjność. Moje typy:
1. Alfa 166 polift V6.Bardzo mała podaż.
2. Mondeo St220. Zgnilizna i podobno panewki padają?
3. E46 Coupe 328/330. Prawie same trupiarki, ciężko coś trafić. Sedan i Touring stylistycznie mi nie leżą.
4. Volvo S60/V70 Turbo
5. Peugeot 607 V6
6. Alfa GT V6
7. Vectra C GTS 2.0 Turbo
8. Impreza WRX? za 25k kupi się coś sensownego?
Przerabialem 3 auta z powyzszych. 2 miałem po 5 lat, a trzecie miałem 8 lat.
O kilku innych mam wrazenie po przejazdzach i z opinii znajomych, ktorzy dłuzej posiadali. Np. Mondeo strasznie rdzewieje i silnik niezbyt wytrzymaly, lubi olej i panewki padaja jak muchy.
Najwiecej funu z powyzszych zdecydowanie da Ci WRX. bedzie jednym z drozszych aut w serwisie w tym zestawieniu, ale nie najdrozszym. Nie najtrwalszym ale i nie najbardziej awaryjnym.
Ogólnie musisz bardziej okreslic o co Ci chodzi w aucie. WRX a Volvo czy Peugeot 607 to totalnie odmienne auta.
607 bedzie najtańszy w zakupie, najtanszy w serwisie, najtrwalszy również. Nie każdemu spodoba sie jednak charakterystyka prowadzenia tego auta. Chociaz na długie trasy jest jak znalazł, super cichy w srodku, wygodny. Z tego zestawienia tylko Volvo moze mu dorównac, choc tez nie całkiem.
166 w polifcie ponoc dobre auto. Kumpel miał wiele lat taką, chwalił i był zadowolony. Przesiadł sie na BMW e60 i jest zły, bo w bawarce stale cos do zrobienia i pieniązki duze idą. A alfa wbrew pozorom była trwała.
Alfą jechałem tylko jako pasazer, robiła dobre wrazenie, chociaż do 607 jej nieco brakowało.
Vectra C ponoc dobry silnik, ale jak dla mnie stylistyka, popularnosc tego auta przekreślają je. Totalny brak charakteru i bieda wewnątrz. Ale to tylko moja opinia, komus moze sie podobac. Wiadomo ze Subaru tez wewnatrz raczej bida, ale silnik/układ jezdny z nadmiarem to rekompensuje.