Hej,
orientujecie się może jak wygląda upgrade seryjnych spowalniaczy w F10 na coś lepszego?
Nie musi to być od razu z M5.
Seria (2.0d) ma tarcze 330mm, m performance w pakiecie daje zaciski i tarcze pod 348mm. Tylko kosztuje to chore pieniądze i nawet nie bardzo jest dostępny w pl.
Czy ten zestaw m-performance to jest to samo co np. od wersji 3.0d? (wg specyfikacji rozmiar jest ten sam ale nigdzie nie doszperałem się numerów, które mógłbym potwierdzić).
Czy xdrive ma takie same tarcze/zaciski jak ośka?
Czy wymiana na coś większego niż 348 wymaga wymiany piasty lub czegoś jeszcze, może pompy?
Czy przy okazji zmianu przednich tylnie też należy ruszyć?
Nie wiem czy jest sens zakładać dobrą tarczę i klocek w seryjnym rozmiarze czy od razu zrobić nieco lepiej na "zaś".
Pozdrawiam,