CYTAT(deejey! @ Tue, 22 May 2018 - 08:13)
Wywal to ustawienie wężyków, podłącz tylko z dołu ( ten na obrazku bez mac) wężyk od samego turbo bez MAC, zobacz jak sie zachowa. Jesli masz dobrze dobrana sprężynę to powinno 0.4-0.6bar utrzymać. Jak wyjdzie, ze jest dobrze to MAC moze sie przydać na tej linii do kosmetyki. Jak bedzie malo np. 0.35bar czy cos, to przytrzymasz zaworkiem do docelowego doladowania.
Tez miałem zagrywkę czy robić otwartą pętlę czy zamknięta i obecnie zrobiłem otwartą i jestem zadowolony, działa.
Robilem tak,sprezyna sie uchyla ok0,4-0,6b,pozniej nawet MBC wrzucilem i tez byl kibel,brak stabilnego doladowania.
Na poczatek wyjasnijmy zeby bylo 100% jasnosci
OPEN LOOP
CLOSED LOOP
CLOSED LOOP druga metoda
Kolejna sprawa
Tutaj jest PID CONTROLER,a nizej jest CLOSED LOOP CONTROL-czy ta opcja jest konieczna do podlaczenia EBC w CLOSED LOOP?Z tego co wyczytalem to doldowanie jest stabilniejsze,ale pytanie co oznaczaja wpolczynniki : P I D ? Jakie wartosci nalezaloby tam wpisac? Dalej INTEGRAL WINDUP i FEEDBACK?
Sprawa kolejna
BOOST DC TABLE czyli boost duty cycle table -cykl roboczy,czy dobrze rozumiem:im wiecej cykli roboczych tym zawor EBC ma wieksza przepustowosc,c?na przykladzie tej mapy wyzej zawor powinien otweirac sie wraz ze wzrostem obrotow,jak powinna ta mapa wygladac na przykladzie mojego silnika czyli sprezyna ogarnia 0,4-0,5 a reszte trzeba podac na gore WG aby przytrzymal zawor zamkniety,zgadza sie?
TARGET TABLE
Na tej mapie widac ze wraz ze wzrostem obrotow ma wzrastac doladowanie i utrzymac 0,6bara,niby proste ,ale potrzebuje zeby ktos potwierdzil ze dobrze mysle
TPS SCALE-tutaj wraz z wiekszym uchyleniem przepustnicy wieksza przepustowosc uzyskuje EBC?
Co oprocz tych ustawien musze jeszcze skonfigurowac zeby EBC dzialalo tak jak chce?
Szukalem juz wszedzie informacji na ten temat,jak do tego nie dojde do stoje w miejscu z projektem,bardzo mi zalezy aby ktos sie wypowiedzial w ww kwestiach.