Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ......
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
lukasz9023
.....
Leo
Zatankuj 98, albo vpowera do pełna, zobacz, czy coś się zmieni. Dalej to podpinasz vag-coma albo vcdsa i jedziesz bloki, czy wszystko ok, wg tego ile ma mieć LMM gram na sekundę, czy knocki nie cofają zapłonu, czy sondy pracują... Licznik to sobie daruj, gpsem sprawdź, albo najlepiej jedź na hamownię i sprawdź.

Reszta to wróżenie z fusów, nikt jasnowidzem nie jest, myślę, że najbardziej kompetentną osobą będzie ta, która Ci przekładkę robiła.
Mis
Logi wrzuć to pomyślimy, bo inaczej to akademicka dyskusja.
lukasz9023
.....
Mis
Skasuj błędy nawet jeśli ich nie ma i zloguj dynamicznie 002+009, statycznie 001+002+006+007+008+009+026.
lukasz9023
.....
lukasz9023
......
marszall
A dolot sie skraca w tym nowym silniku? Czy ogolnie po przekladce jakies podcisnienie nie pomylone? Nie wszystko wyjdzie w logach. Zobacz czy sterownikn widzi predkosc samochodu. Niektore sterowniki bez tych danych obcinaja moc. Uatawienie tps tez gra role. Regulator cisbienia paliwa, wtryski stare czy nowe? Bo te rzeczy przy WOT maja znaczenie. Mozna pisac i pisac
lukasz9023
.....
emtees
CYTAT(lukasz9023 @ Mon, 07 May 2018 - 21:17) *
Zdarza się losowo że nie chce odpalić, trzeba kręcić w sumie kilkanaście sekund, trochę gazem pomagać, jak zalapie to chodzi chwilę na takich obrotach że wskazówka się prawie nie podnosi.

Widać coś w tych logach?



W VR6 trafiłem kiedyś identyczne objawy jak pompa paliwa siadała...
MateuszGdynia
Ja także miałem takie objawy w swoim 2.8 ACK przy padającej pompie.
lukasz9023
.....
lukasz9023
.....
lukasz9023
.....
lukasz9023
......
lukasz9023
....
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.