Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Swap ACK do 80 B4
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
Heniek22
Panowie chciałem się dowiedzieć czy w moim 80 B4 2,6 V6 możliwy jest swap na 2,8 V6 30V ACK z zostawieniem wszystkich oryginalnych liczników i AC/BC z pokazywaniem spalania ITP ? Mam climatronik taki jak w A4 pierwszych modelach czy to wszystko będzie mi działać ? Ewentualnie ktoś ze śląska umiałby to ogarnąć od strony elektryki ??
Leo
Jest możliwy, nawet znam kogoś kto to robił, ale.... uwierz, że to jest skrajnie nieopłacalne, i ztcw ta osoba drugi raz by tego nie robiła. W cholerę kasy w gwizdek poszło, za co mógłbyś sobie kupić coś dużo lepszego i szybszego.
Heniek22
Czyli zostaje założenie AAH 2,8 z 80 B4 bez kombinacji albo wyremontowanie mojego ABC i Cieszenie się jazdą tym co jest. Głównie chodziło mi o to że 30V lepiej brzmi. Ale chyba nie warto kombinować.
Kusiło mnie jeszcze na ABZa ale mam avanta którego było wyprodukowanego tylko 650szt. Full opcja i wszystko w nim działa. Szkoda go kaleczyć modami i lepiej zostawić go ładnym klasykiem z ori silnikiem. Leży mi do niej jeszcze pełny pakiet S2 więc może kiedyś ją ogarnę.
Leo
No raczej.
Szkoda Twojej kasy i wkurwu potem, że coś nie działa. A nie będzie działać nigdy do końca.
Już lepiej kupić za 1.5 klocka jakieś stare b3 i tam kombinować z v8 bo to dobry temat na proste. Albo z 1.8T na zakręty smile.gif
Heniek22
Nie planuje kombinować na razie z innymi. Chce doprowadzić ta do porządku. ABZ nie byłby taki zły do jazdy na co dzień biggrin.gif ale też sporo roboty i też połowa osprzętu nie wiem czy by mi działała. Dlatego olewka.
marszall
AAH tez potrafi brzmiec
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.