PatLove
Fri, 06 Apr 2018 - 23:02
Panowie potrzebuję info o LR Discovery IV-jakieś typowe usterki, wady w którychś rocznikach produkcji? Jest w tym samochodzie coś, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę poza standardowymi kwestami? (o pneumatyce zawieszenia już wiem)
Jak jest z silnikami w D4? W PB podaż jak na lekarstwo więc skupiam się raczej na ON-są 2.7 TDV6 i kilka wariantów 3.0 o różnych mocach, oczywiście domyślam się, że któryś z 3.0 byłby lepszy ale jeżeli już to który? Poza silnikiem są jeszcze inne kwestie więc jeżeli trafiłby się odpowiedni egzemplarz z 2.7 TDV6 to też można brać go pod uwagę, czy silnik "mina"?
hexx #2
Sat, 07 Apr 2018 - 08:44
temat rzeka
najszybciej dowiesz się wszystkiego na forum LR
Same auta.. świetne i komfortowe. To prawdziwe SUVy.. ale musisz mieć ogarniętego mechanika do nich.
Silnik 2.7 nie jest o tyle zły co delikatny i przy słabym/niewłaściwym traktowaniu sprawia problemy.
W używkach możesz na trafić właśnie na taką minę.
PatLove
Sat, 07 Apr 2018 - 08:55
Szczerze mówiąc jakoś to forum LR wydało mi się ubogie w informacje albo jakiś tak chaotyczne, ze nie mogłem tam znaleźć tego, czego szukałem.
Czy 3.0 tez jest tak delikatny bo jak rozumiem chodzi tu o bebechy, a wiec ważne są wymiany oleju i filtrów, zgadza się?
Czy są jakieś typowe objawy, dzięki którym można wykryć „minę” w przypadki 2.7, czy czysta loteria?
hexx #2
Sat, 07 Apr 2018 - 08:58
3.0 ma mocniejszą konstrukcję
z 2.7 to niestety loteria.. ale dowiem się u mechanika których się wyspecjalizował w LR czy sa jakieś charakterystyczne objawy "konających" 2.7
PatLove
Sat, 07 Apr 2018 - 09:37
Dzięki, będę wdzięczny za info. Jeżeli możesz to dopytaj jeszcze o kwestie softu, czy dobrze zrobiony, z głowa będzie ok, czy lepiej nic nie dotykać?
P.S.
Czy przypadłość pękajacych wałów dotyczy także 2.7 w D4, czy to było tylko w D3?
Wombat
Sat, 21 Apr 2018 - 15:58
moje osobiste znajome discovery IV (HSE chyba) zrobiło z 2.7 w ciągu 5 lat 150 tys km po całej europie bez awarii zarówno silnika jak i zawieszenia
Teraz człowiek ma tą samą pojemność w LR Sport rocznym i też jeździ.
kompot
Sat, 21 Apr 2018 - 20:49
Ilurocznym? Bo w jednorocznym to niemożliwe
Wombat
Wed, 25 Apr 2018 - 15:31
to może 2 lat dobija ale pełnych dwu jeszcze nie ma.
SajneK
Wed, 25 Apr 2018 - 15:51
W obecnym od 2013 zdaje sie RR sporcie tylko 3.0d
kompot
Wed, 25 Apr 2018 - 21:55
Tak właśnie.
Wombat
Wed, 25 Apr 2018 - 22:52
zmusiliście mnie do rzetelnego sprawdzenia w kwitach.
Poprzedni to był Land Rover Discovery 4 TDV6 HSE 2.7 w firmie od sierpnia 2010, sprzedany w kwietniu 2016, zrobił bezawaryjnie 156 tys km.
Obecny to LR Sport i musiał być kupiony chwile przed sprzedażą poprzedniego czyli okolice kwiecień 2016 - wiec własnie bedzie miał drugie urodziny. Tez ten TDV6 wiec myślałem że się silnik się nie zmienił a oni wstawili teraz 3.0? W każdym razie oprócz irytującego dolewania tego siuwaksa do dopalania to tam sie nic wiecej nie dzieje.
hexx #2
Thu, 26 Apr 2018 - 03:23
CYTAT(Wombat @ Wed, 25 Apr 2018 - 22:52)
Obecny to LR Sport
chyba RR Sport
bo Discovery Sport nie ma silnika V6
ale cenna informacja odnośnie awaryjności RR Sport.. bo sam przymierzam się do niego
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.