Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jakie V8?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
olozwirski
Jako ze rozmyślam nad sercem w nowym projekcie proszę was o wyrażenie swojego zdania.
Potrzebny silnik lekki, mocny, kompaktowy, wolnossący, V8. Ma konkurować z audi CFSA, waga poniżej 200kg, długość 50cm, szerokość 70cm, wysokość 70cm, moc 450KM. Ogólnie jestem na niego zdecydowany, aczkolwiek może coś przeoczyłem i są jakieś lepsze opcje.
Interesują mnie silniki ogólnie dostępne, w okolicach 10K - 15K za słupek.
P@bLO
LSx ?
Arkadiusz
mercedes m156 ? ogolnie 6.2 z wszelakich 63amg silnik pancerny i rozkminiony (sprzegla, skrzynie, odpalenie) tylko budzet troche wyzszy (20-25k pln)
olozwirski
LSx i M156 są poza budżetem. A i dostępność (allemoto) taka sobie.
weede
m113k mercedesa.
EssiRS
To nie jest wolnossąca jednostka.
SONIC
Moze vka z bmw ? N62 b 44 ? W serii slabe tloki ale po zakuciu kilka lata w drifcie chyba nawet ftwl zbudowal kilka....cos kolo 1K KM generuja....
BeeMiX
VK56
siewcu
Nie dorwiesz LS3 za te pieniądze? Popatrz jeszcze na dostępność gratów do tuningu, do takiego V8 z RS4 może być kiepsko z tym...

PS. Do czego to? Remake golfa? wink.gif
olozwirski
Tylko o wolnossące propozycje poproszę.
Ten VK56 to jak się ma do tematu? Lżejszy, mniejszy, dostępniejszy, mocniejszy?
A d a m
LSX to nie ta kasa, ale LS3 idzie już znaleźć, ogromna zaletą tego silnika jest dostępność akcesoryjnych części.

Moja druga propozycja to 5.0 TiVCT czyli motor z najnowszego mustanga. Konstrukcja świeża, idzie dostać praktycznie nowy silnik, który jest stosunkowo prosty.
siewcu
CYTAT(olozwirski @ Sat, 07 Apr 2018 - 19:44) *
Tylko o wolnossące propozycje poproszę.
Ten VK56 to jak się ma do tematu? Lżejszy, mniejszy, dostępniejszy, mocniejszy?

Popatrz w wiki. 320 KM. Chyba że w wersji z bezpośrednim wtryskiem to +/- 400...
olozwirski
Patrzyłem, nie widzę aby to była jakaś konkurencja. Może w sprincie 100 - 200 na 5 biegu był by lepszy.
BeeMiX
Z tego co słyszałem uzyskanie 500hp w VK56 tuningiem N/A nie jest wyzwaniem. Silnik używany przez Nissana w motorsporcie. Ale fakt przeoczyłem ze chcesz coś z ta mocą out the box.
piana_sta
A może HEMI?
cowboy
nie kombinuj
CFSA to najfajniejsze V8 NA obecnie

moze 5 litrowy silnik z lexusa ISF ale to ma 435KM, nie wiem jak podatne na mody
farmer91
Vk jest fajny zwłaszcza 56 bo już ładny litraż ale u nas w kraju to ze świecą tego szukać...
pinin
Ok, ale silnik z audi w zasadzie zapewnia Tobie rozwój w na na poziomie zero. Oczywiście można zacząć customowo wykonywać poszczególne elementy, ale kasa idzie taka, że spokojnie za to wybudujesz ls'a z mocą znacznie wyższą.
Ja bym szedł w rodzinę ls, nawet zacząć od czegoś mniejszego, ale z czasem rozbudować setup. Coyote też nie jest głupi, ale tam jest gorzej jeśli chodzi o duże pojemności.
BeeMiX
Faktycznie Coyot fajna opcja. Ostatnio sprowadzałem znajomemu wszystko do zakucia łącznie z nowym wałem i kuta pompa oleju i wyszło mniej jak 10k pln ohmy.gif

Silnik ISF pójdzie tylko na standalone i ma bezpośredni wtrysk wiec nie byle jakie standalone
pinin
CYTAT(BeeMiX @ Sun, 08 Apr 2018 - 23:12) *
Faktycznie Coyot fajna opcja. Ostatnio sprowadzałem znajomemu wszystko do zakucia łącznie z nowym wałem i kuta pompa oleju i wyszło mniej jak 10k pln ohmy.gif

Silnik ISF pójdzie tylko na standalone i ma bezpośredni wtrysk wiec nie byle jakie standalone


No to jest kolejna rzecz - to co się na silniku przyoszczędzi, to 2 razy tyle w sterowanie pójdzie. Komp to bezpośredniego wtrysku to już 8-10kpln na dzień dobry, a coyote i ls'a stawiasz na blacku za 3500 smile.gif
Pietrek.L
5.3 LM7 się nada? To samo Co LS, tyle, że na żeliwnym bloku, było jeszcze L33 - alu, też 5.3.

http://allegro.pl/silnik-vortec-5-3-v8-che...;bi_m=reco&

http://bdturnkeyengines.com/engine-dimensions/
olozwirski
Wniosek płynie jeden, jak zwykle zresztą, nie masz kasy nie kupisz zajebistego silnika.
BeeMiX
http://allegro.pl/ford-mustang-5-0-gt-v8-s...7247911759.html

Jest w czym przebierać na Allegro. Fajna jednostka i niezłe przyjmuje boost
ŁYSY66
Bierz CFSA - rzeżbisz dolot i masz 650PS. Szlak z kompresorem bedziesz miał już przetarty...
cowboy
CFSA nie musi brac bo ma ze dwa wink.gif
dolotem mozna zrobić 200KM w wolnossaku, ciekawe
olozwirski
A co powiecie na LT1? E92 ktoś u nas ogarnie?
Wiem ze w USA można wszystko kupić...
crup-nick
B8444S jest ciekawym silnikiem. Doładowana wersja lata w Noble M600. Problemem może być słaba dostępność gratów do modyfikcji
Q40
Noble M600 czasem się nie spalił w starym Tp Gear?
P@bLO
Jarał sie jak grill na majówkę wink.gif a co do silnika CFSA w tej kasie nie do przebicia
P@bLO
Jarał sie jak grill na majówkę wink.gif a co do silnika CFSA w tej kasie nie do przebicia
Driftman
Jest forumowy LS1 za dyszke do negocjacji
http://www.racingforum.pl/silnik-Ls1-V8-t145027.html

Do LSa masz przetarte ścieżki. No i to świetny silnik do golfa wink.gif
olozwirski
Dzięki.
Jak by się pojawił tak z miesiąc temu to byłby mój, ale nie ma tego złego, kupiłem lt1.
To do poloneza.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.