Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Mercedes E55 AMG V8 Kompressor podniesienie mocy
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Mercedes AMG
MIGLANC55
Jeżdżę już nim 4 lata i przyszedł czas na podniesienie mocy , by nowe fury mnie nie wyprzedzały i bananowe dzieciaki . Mam przygotowane koło kompresora 74mm bez sprzęgła , pompę johnsona cm 30, zakupiłem 2 szt , cena była dobra i zastanawiam się czy nie zamontować dwóch w szeregu , co sądzicie ? Zamówiłem przepustnice 82mm od silnika 273 5,5 v8 388km . Dotychczas zrobiliśmy tylko wydech 3 cale z kwasu , pierwsze katy Magnaflow i wydechy z c63 507 edition. Doradźcie mi chłopaki , czekam na Wasze sugestie co do modow w tym aucie . Remapem ECU zajmie się Wojciech Sarnowski z WSTR GARAGE, mówił ze przy dobrych wiatrach wyjdzie 530 km . tongue.gif
GIB
Jak nie chcesz się dać top bananom to raczej nad swapem skrzyni pomyśl bo tu ostatnio największy postęp jest.
EssiRS
Kierunek modyfikacji prawidłowy. Warto jeszcze popracować nad zwiększeniem wydajności intercoolera.
W jakie wartości mocy i momentu celujesz?
O skrzyni to bym zupełnie nie myślał. Jeżeli już to samo sterowanie, ale to na sam koniec.
MIGLANC55
Myślę , że 550 , 560 km byłoby wyśmienicie. Zamierzam iśc też w kierunku dodatkowego / osobnego obiegu chłodzenia ale nie zdążę przed remapem, chyba , że odłożę termin i najpierw ogranę chłodzenie. Macie może kogoś , kto miałby hamownie obciążeniową i wystroiłby mojego e55?
EssiRS
Do takich mocy wystarczą te modyfikacje o których piszesz. Ewentualnie jeszcze modyfikują ten trójnik przed kompressorem i wejście do kompressora.
Wydaje mi się jednak, że szybko będziesz chciał więcej...

Pisałeś, że masz kogoś od strojenia...

Tak przy okazji tutaj porównanie seryjnego E55 Kompressor z moim gruzem w202 C230 Turbo na tory wyścigowe. Samochód ani nowy ani "bananowy" wink.gif

https://youtu.be/IHlVH-dowC8
MIGLANC55
Dogadałem się z tunerem i jadę w Pt hamować serię, ciekawe ile pozostało z 476km. Za tydzień remap. Dam znać jak przyrosty smile.gif BananKiller biggrin.gif Mówisz będzie brakować mocy szybko smile.gif zobaczymy , apetyt rośnie w miarę jeżdżenia.
weede
Gdzie będziesz robił?
MIGLANC55
WSTR GARAGE Wojtek Sarnowski Poznań Białośliwska . Uzytkownik Wojtrek z forum
weede
Da się stroić online seryjne ECU czy tylko gotowiec jak np. ja mam Kleemanna?
MIGLANC55
Zadzwoń do WSTR , zapytaj , co mogą zrobić
MIGLANC55
Stanąłem z projektem sad.gif Musze zdjąć ogranicznik prędkości e E55 by można go było hamować na rolkach. Niestety mam z tym problem , kodowałem SD w liczniku v-limit na "passiv" a kaganiec jak był tak jest . Macie z tym doświadczenie? Proszę o pomoc.
Panowie macie doświadczenie z chłodzeniem kompressora, czy pompy johnsona cm30 zamontowac w szeregu by uzyskac szybszy obieg ?
MIGLANC55
Co do ogranicznika prędkości znalazłem coś takiego https://youtu.be/9xD9d1uRRbQ jutro przetestuje.
EssiRS
Co ma ogranicznik Vmax z pomiarem na rolkach?
Mis
Mierząc na wysokich biegach (a na takich się mierzy) można dobić do 250km/h i odetnie moc kolokwialnie mówiąc. Niech Wojtek zmierzy wóz Dynometem, jest dystrybutorem, zmierzycie na 3 biegu na drodze. smile.gif
EssiRS
To jasne, ale skrzynia ma 5 biegów, a można zmierzyć na 4tym.
zaprzal
CYTAT(EssiRS @ Sat, 07 Apr 2018 - 07:41) *
To jasne, ale skrzynia ma 5 biegów, a można zmierzyć na 4tym.


ten woz ma bardzo dlugi 4 bieg, nie widze tego pomiaru na drodze...
Mis
Na drodze tylko 3 bieg wchodzi w grę, na stacjonarce 4 bieg, ale jest szansa zahaczyć właśnie o limiter prędkości, 3 bieg na stacjonarce za krótki pomiar nawet przy obciążeniówce.
zaprzal
CYTAT(Mis @ Sun, 08 Apr 2018 - 10:11) *
Na drodze tylko 3 bieg wchodzi w grę, na stacjonarce 4 bieg, ale jest szansa zahaczyć właśnie o limiter prędkości, 3 bieg na stacjonarce za krótki pomiar nawet przy obciążeniówce.


na 4 biegu lapie limiter 250km/h i zostaje sporo obrotow. Egzemplarz ktory mierzylem moze nie byl do konca sprawny ale moc opadala jeszcze przed limiterem
nagly86
Podłącze się do tematu. Od jakiegoś czasu waham się czy brać e55 czy e63. Warunek konieczny to e85. Z tego co wiem w e63 nie ma problemów a w e55 trzeba by dać większe wtryski. Gdzieś na forum ktoś pisał, że nie da się ogarnąć e55 na większych wtryskach, prawda to? Czy ewentualnie ktoś w pl wystroi ten silnik na e85?
Mis
Jeśli masz E55 AMG 476KM na Boschu Motronic 2.8 to da się to wgrać na E85 i większych wtryskiwaczach.
nagly86
Dzięki. Auta nie mam, bo nie mogłem się zdecydowac. Ale jeśli e55 da radę na e85 to wybór jest prosty. Chyba każde w211 e55 jest na me 2.8? Dobrze było by to ogarnąć razem z kółkiem itp. Ciekawe czy na etanolu można się zbliżyć do 6 z przodu. Do kogo się najlepiej zgłosić?
MIGLANC55
Panowie na chwile stanąłem z projektem przez problemy kadrowe życia warsztatowego ale to osobny problem. Remap zrobiłem w Wawie w MDM . Zrobili 551 km na moim kółku 76 mm bez sprzęgła . Wszystko super tylko przy spokojnej jeździe przy zmianie biegów mam zaczkniecie jednosekundowe i to nie zawsze . Przy większym obciążeniu tego nie ma . Macie doświadczenie jazdy z kołkiem na kompresorze bez sprzęgła ? Jak jest u Was? Jutro podłączę pod SD podejrze parametry silnika / skrzyni . Jestem ciekaw jak jest u Was. Pozdro. [code][/code]
EssiRS
Jakie masz wtryski?
MIGLANC55
Czesc . Te co były , OE. Tak rozmyślam , czy to nie przez to kółko na sztywno, jedziłeś na takim ?
MIGLANC55
Przy pełnym gazie tego efektu nie ma, przy bardzo spkojnej jezdzie też. Dzieje sie tak przy średnim przyspieszaniu.
EssiRS
Jak przyśpieszasz to i tak kółko jest spięte.
Miałem podobną czkawkę w 2.3 kompressor. Problemem były za mało wydajne wtryski.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.