Junior111
Fri, 30 Mar 2018 - 22:08
Witam
Czy ktoś wie czy pompy z silników 2jz gte vvti i 2jz ge non vvti były różne? Numery mają chyba inne, czy ktoś nimi dysponuje? I ostatnie pytanie czy 2jz ge i gte miały takie same wydajnościowo pompy oleju?
BeeMiX
Sat, 31 Mar 2018 - 00:46
Miały różne pompy. GE ma duzo mniejsze zębatki. Numery części są inne, znajdziesz na toyodiy.
Junior111
Sat, 31 Mar 2018 - 13:55
Ale pasują wymiennie no nie? Nie zależnie od tego czy ge czy gte i czy vvti czy nie?
marcinm
Sat, 31 Mar 2018 - 21:22
Całe pompy tak, koła pomp nie.
Wczesne GE nie mają miejsca na czujnik położenia wału.
Junior111
Sat, 31 Mar 2018 - 21:40
ja mam ge vvti, potrzebuje wrzucic pompe z gte bo dorabiam natryski i wlasnie zastanawim sie czy te co sa na przykładowych naszych stronach o numer 46052 będzie wymiennie pasować plug play, zebym tylko odkrecil i przykrecil element w calosci
BeeMiX
Sun, 01 Apr 2018 - 01:18
Tak, możesz kupić pompe z GTE i bez problemu będzie pasować
Junior111
Sun, 01 Apr 2018 - 01:30
To dobrze, bo przeabaiam magistralę pod natryski. Temat opisze tutaj, bo sprawa jest prosta, a w znanym serwisie kosztuje dość dużo. Temat będę aktualizował wraz z rozwinięciem tematu
Junior111
Sun, 01 Apr 2018 - 01:42
Na początek porównanie schaematów lubryfikacji wersji GTE i GE.
2JZ GE:
http://mkiv.com/specifications/ncf/ncf93/ncf042.jpg2JZ GTE:
http://mkiv.com/specifications/ncf/ncf93/ncf082.jpgJak widać w wersji GE brakuje tylko połączenia magistrali "prawej i lewej" i samych natrysków.
Druga magistrala w w wersji GE występuje(potwierdzone, bo zdjąłem już kulkę od uszczelnenia w swoim bloku). Kulki przy przeróbce i tak trzeba zdjąć, przynajmniej dwie aby dokladnie wypłukać układ po nawiertach. Magistrale łączymy przez nawiert w bloku. Oczywiście będziemy musieli go uszczelnić w późniejszym etapie, Następny etap to przygotowanie powierzchni i nawiert pod same natryski. Oczywiście można od razu dorobić zasilanie olejem turbiny(odpowiednie nawierty w bloku do magistrali). Tyle z teorii, temat będę rozwijał wraz z etapem prac. AAA kulkę od uszczelnienia zdjąłem z pomocą spawania do niej pręta. Jeśli się uda kupię taką kulkę, lub uszczlenie magistrale za pomocą śruby
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.