Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pompa oleju 2jz vvti a non vvti
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
Junior111
Witam
Czy ktoś wie czy pompy z silników 2jz gte vvti i 2jz ge non vvti były różne? Numery mają chyba inne, czy ktoś nimi dysponuje? I ostatnie pytanie czy 2jz ge i gte miały takie same wydajnościowo pompy oleju?
BeeMiX
Miały różne pompy. GE ma duzo mniejsze zębatki. Numery części są inne, znajdziesz na toyodiy.
Junior111
Ale pasują wymiennie no nie? Nie zależnie od tego czy ge czy gte i czy vvti czy nie?
marcinm
Całe pompy tak, koła pomp nie.

Wczesne GE nie mają miejsca na czujnik położenia wału.
Junior111
ja mam ge vvti, potrzebuje wrzucic pompe z gte bo dorabiam natryski i wlasnie zastanawim sie czy te co sa na przykładowych naszych stronach o numer 46052 będzie wymiennie pasować plug play, zebym tylko odkrecil i przykrecil element w calosci biggrin.gif
BeeMiX
Tak, możesz kupić pompe z GTE i bez problemu będzie pasować
Junior111
To dobrze, bo przeabaiam magistralę pod natryski. Temat opisze tutaj, bo sprawa jest prosta, a w znanym serwisie kosztuje dość dużo. Temat będę aktualizował wraz z rozwinięciem tematu
Junior111
Na początek porównanie schaematów lubryfikacji wersji GTE i GE.
2JZ GE: http://mkiv.com/specifications/ncf/ncf93/ncf042.jpg
2JZ GTE: http://mkiv.com/specifications/ncf/ncf93/ncf082.jpg
Jak widać w wersji GE brakuje tylko połączenia magistrali "prawej i lewej" i samych natrysków.
Druga magistrala w w wersji GE występuje(potwierdzone, bo zdjąłem już kulkę od uszczelnenia w swoim bloku). Kulki przy przeróbce i tak trzeba zdjąć, przynajmniej dwie aby dokladnie wypłukać układ po nawiertach. Magistrale łączymy przez nawiert w bloku. Oczywiście będziemy musieli go uszczelnić w późniejszym etapie, Następny etap to przygotowanie powierzchni i nawiert pod same natryski. Oczywiście można od razu dorobić zasilanie olejem turbiny(odpowiednie nawierty w bloku do magistrali). Tyle z teorii, temat będę rozwijał wraz z etapem prac. AAA kulkę od uszczelnienia zdjąłem z pomocą spawania do niej pręta. Jeśli się uda kupię taką kulkę, lub uszczlenie magistrale za pomocą śruby
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.