Nawet i w T5 potrafi blok pęknąć a co dopiero w 2.4 czy 2.5. Zamknięcie bloku zdecydowanie poprawia wytrzymałość ale mało kto kupuje po taniości 2.4 albo 2.5 aby później wykładać złotówki na zamykanie bloku (no chyba, że to Rka to spoko). Tuleja przekładni kątowej jest słaba z fabryki i myśląc o intensywniejszej eksploatacji musisz wliczać w koszty jej naprawę. Tak, można ugrać około 250KM z tego motoru ale wyżej to raczej nie ma sensu, bo to nie są pancerne silniki.
Jako użytkownik S60 T5 chciałem coś grzebać w ICku i programie ale na wydechu się skończy, bo mam silnik 5 tys. km po remoncie (panewka na korbie) i nie mam ochoty na drugi.
CYTAT(Damzzii @ Sun, 01 Apr 2018 - 01:33)
To są kapitalne auta, ale raczej do szybkiego i wygodnego przemieszczania się po trasie niż startowania spod świateł.
Dokładnie tak, to auta do połykania kilometrów. Tempomat 170 i w drogę. Przy takich prędkościach T5 pali 12l benzyny lub 14l gazu jak komuś LPG nie przeszkadza.