Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: analiza logów
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
Piete
Witam serdecznie:) Z mojej strony prośba o sprawdzenie logów czy wszystko z motorem jest OK. Silnik 1,8T BFB 163KM z LPG

Dynamiczny:
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Fd8v257.html (LPG)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_aLVg6.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_GRE8971.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_F7S9k2O.html
Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_As42qz.html
Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_9brhB0u.html
Grupy 003, 004, 005: http://vaglogi.pl/log-003_004_005_0mIy7TD.html
Statyczny:
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_Fd8v257.html (LPG)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_aLVg6.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_GRE8971.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_F7S9k2O.html
Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_As42qz.html
Grupy 001, 002, 003: http://vaglogi.pl/log-001_002_003_9brhB0u.html
Grupy 003, 004, 005: http://vaglogi.pl/log-003_004_005_0mIy7TD.html



pozdrawiam

Paweł
Wieśmac
Co do samych logów to wszystko wygląda wporządku, ale nie wiem czy wiesz, sterownik co masz nie jest z bfb tylko z avj 150km.
Piete
CYTAT(Wieśmac @ Mon, 26 Mar 2018 - 08:34) *
Co do samych logów to wszystko wygląda wporządku, ale nie wiem czy wiesz, sterownik co masz nie jest z bfb tylko z avj 150km.


Możliwe że sterownik jest z AVJ bo mam zmieniony silnik na BFB. Jestem tylko ciekaw czy mapa jest od 150 czy 163. Da rady to jakoś łatwo sprawdzić bez hamowni lub zgrywania mapy?
W ogóle to cały czas myślę nad podniesieniem momentu i mocy, tak do 185 KM (na fabrycznym osprzęcie silnika) bo głowy nie urywa jeśli chodzi o przyspieszenie a nie chcę dużo inwestować w tuning.

pozdrawiam
Leo
jak sterownik jest na AVJ to moc będzie AVJ wink.gif
Mis
Rób soft śmiało, patrząc po logach masz fabryczny soft AVJ na 150KM i 210Nm. Przy 185KM i 290Nm będzie PRZEPAŚĆ.
Piete
CYTAT(Mis @ Wed, 28 Mar 2018 - 10:56) *
Rób soft śmiało, patrząc po logach masz fabryczny soft AVJ na 150KM i 210Nm. Przy 185KM i 290Nm będzie PRZEPAŚĆ.

Koledzy,
Jaki kabelek nada się pod ten sterownik z takich łatwo dostępnych i niedrogich, bo zwykłym vagiem VagCom409.1 pewnie nie przejdzie. Mam pewną mapę od audi a3 1,8T 180KM (nie modyfikowany).
Myślałem żeby to wgrać samodzielnie. Wcześniej zrobić backup starej mapy.
Wieśmac
Takich sztuk to nie rób bo narobisz sobie problemów, chcesz taniej zrobic po logach dynamicznych odezwij sie na pw.
Mis
CYTAT(Piete @ Thu, 29 Mar 2018 - 08:48) *
Koledzy,
Jaki kabelek nada się pod ten sterownik z takich łatwo dostępnych i niedrogich, bo zwykłym vagiem VagCom409.1 pewnie nie przejdzie. Mam pewną mapę od audi a3 1,8T 180KM (nie modyfikowany).
Myślałem żeby to wgrać samodzielnie. Wcześniej zrobić backup starej mapy.

VagCom409.1 może się nadać do flashowania, zależy jak go wykrywa w Windowsie i jakie sterowniki.
Nie wgrywaj softu od A3 1.8T, bo na 99% masz inne numery sterownika i udupisz własne ecu, potem tylko wylut lub bootmode, po wgraniu stracisz możliwość odpalenia oraz połączenia się diagnostyką. Najpewniejsze jest wgrywanie Twojego softu zmodyfikowanego z obecnego ecu albo o tych samych numerach dopadnięcie softu i wgranie.
Chcesz samemu to jak pisał poprzednik odezwij się do niego lub do mnie lub do jakiegoś znawcy i zrobisz sofcik po logach.
Piete
Porównywałem logi po tym samym numerze sterownika na vaglogu i wychodzi mi że przepływomierz pokazuje o 10-15 za mało. Zgodzicie się ze mną? Nie wiem jak to do końca interpretować... za bogata mieszanka?
Mis
Mierzy Ci maksymalnie przepływka 120g/s, tyle powinna przy 150KM. Jak chcesz być perfekcjonistą to ją umyj i będzie więcej g/s kilka wink.gif
135g/s w seryjnym AVJ takim nawet prosto z salonu? No way.
Piete
CYTAT(Mis @ Fri, 30 Mar 2018 - 20:41) *
Mierzy Ci maksymalnie przepływka 120g/s, tyle powinna przy 150KM. Jak chcesz być perfekcjonistą to ją umyj i będzie więcej g/s kilka wink.gif
135g/s w seryjnym AVJ takim nawet prosto z salonu? No way.


Porównaj różne logi to zobaczysz. 130 mają wszystkie a nawet więcej. Nie sądzę żeby wszystkie miały czyste przepływki, tym tym bardziej, że samochody z podobnych roczników.
zaprzal
CYTAT(Piete @ Sat, 31 Mar 2018 - 06:54) *
Porównaj różne logi to zobaczysz. 130 mają wszystkie a nawet więcej. Nie sądzę żeby wszystkie miały czyste przepływki, tym tym bardziej, że samochody z podobnych roczników.


bo wiekszosc ma mniejsze lub wieksze nieszczelnosci w dolocie... takie sa smutne realia. Mis ma racje
Wieśmac
CYTAT(Piete @ Fri, 30 Mar 2018 - 20:01) *
Zgodzicie się ze mną?

Nie
Mis
CYTAT(Piete @ Sat, 31 Mar 2018 - 06:54) *
Porównaj różne logi to zobaczysz. 130 mają wszystkie a nawet więcej. Nie sądzę żeby wszystkie miały czyste przepływki, tym tym bardziej, że samochody z podobnych roczników.

Zlogowałem więcej 1.8T, niż widziałeś na oczy, zaufaj kolego. wink.gif
Jak komuś w seryjnym AVJ maf mierzy 125g/s na korekcie paliwowej bliskiej zeru to auto ma jak z salonu, jak ma więcej to czas naprawić przyczynę tego faktu.
djkompot
Ostatnio robiłem Polo GTI w serii 150KM i ok 125g/s miało. Po mapie sporo ok 150g/s. Można liczyć na ponad 180KM. W przypadku Polo konieczna jest wymiana intercoolera SMIC na FMIC bo na dłuższą metę szybko ori puchnie. Dla chętnych mogę rzucić logi przed i po.

Dla ciekawostki z pamięci ok 211g/s miał mój wolnossący Golf 250KM.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.