Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Szybko wstające 2JZ - jakie turbo ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Japanese Performance
Skwierus
Witam, wkładam 2JZ-GE do Jeepa, kiedyś pisałem na forum jaką sprężarkę wstawić do seryjnego silnika w Jeepie, ale z czasem wyszedł inny plan i w końcu kupiłem 2JZ i będzie uturbiany. Chciałbym żeby to w miarę szybko wstawało, myślałem nad Holsetem HX35, ale znajomy ostatnio podsunął mi pomysł wstawienia dwóch turbosprężarek od 1.8 turbo, co myślicie o tym? Ewentualnie może kupić seryjne od 2JZ-GTE?
Plany co do silnika to ok 400 koni, jest to 2JZ-GE bez VVTI na grubej korbie, uszczelka głowicy będzie od GTE, na początek seria komp + DET3 i 0.5 bar, pojeździmy zobaczymy co to robi i potem ewentualne więcej. Jakieś sugestie ?
kidzio_r5gtt
wrzuć GT3076 - łatwo dostępne i do 3.0 będzie OK.

Skwierus
Ok, wstawiać AR .63 czy .82 ?
silikone
Garet 3076 na kulce z ar63 będzie moim zdaniem idealny. Będzie góra niuta z dołu. Spuchnie na górze Ale jak to ma być w teren to będzie dobrze. Jeździłem takim setupem i jest bardzo dobrze
przema72
ok gt3076 na kulce jest świetne , tylko mały minus to koszty i to turbo nie wybacza błędów montażu ( odpowiedni przepływ i ciśnienie oleju , spływ , czystość oleju) , do terenówka moc nie jest tutaj priorytetem , wrzuć TD05H-152g6-12T z evo10 , wyciśniesz z niej te 400KM , spool i lag bez porównania mniejszy niż g3076r , twin scroll , nawet jeśli górą będzie boost spadać to w zakresie średnich obrotów można zrobić duży moment przy znikomym lagu , a i spool będzie poniżej 2tyś rpm

holsety z racji budowy są pancerne i nie do zdarcia, jednak masa wirników i geometria łopatek sprawia ze lag jest długi , zanim wskoczy doładowanie to utoniesz w błocie

co do dwóch turbin z 1.8t , na 400koni musiałbyś mieć dwie k04 , drogie , spore gabarytem , niepotrzebna komplikacja
Mis
Borg S200G, przy pojemności 2800ccm ze zmienną fazą mam 0,6b przy 2000rpm i 1,3b przy 2400rpm, wstaje od 1600rpm, 400KM+ zrobi, lag niezauważalny.
CaliforniaKid
CYTAT(Mis @ Sat, 28 Apr 2018 - 15:22) *
Borg S200G, przy pojemności 2800ccm ze zmienną fazą mam 0,6b przy 2000rpm i 1,3b przy 2400rpm, wstaje od 1600rpm, 400KM+ zrobi, lag niezauważalny.


Możesz podać dokładne parametry tego borga, ktorego używasz ewentualnie jakiś link?
maaaad
Zapytaj użystkownika Leo'n wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.