LUQU
Tue, 20 Mar 2018 - 16:33
Witam.
Kolega napalił sie na Audi S8 D2 1998 r. Znajomy akurat sprzedaje taki egzemplarz który miał prawie od nowości.
Samochód bezwypadkowy bez przygód mechanicznych przebieg oryginalny 259 tyś km. Audi pojechało do ASO na sprawdzenie i dostał raport:
".Powłoka lakieru 50-110 mikronów, brak kratki w zderzaku strona prawa, poziom oleju poniżej minimum, wyciek oleju z okolic rorządu obie strony(przód silnika),
Wyciek z przewodów od wspomagania, Wyciek z chłodnicy oleju, do wymiany wahacz nośny, prowadzący obie strony, tuleje w belce przedniej do wymiany, łączniki
stabilizatoórw kwalifikują sie do wymiany, skorodowany wydech(rozsypuje sie), Wyciek oleju na łączeniu skrzynia-silnik, luz na wale napędowym na wyjsciu ze skrzyni
biegów, zniszczone osłony termiczne, Wahacze tył typu c do wymiany obie strony, luz w układzie kierowniczym, Pióra wycieraczek do wymiany, klocki oraz tarcze tył
do wymiany, tarcze przód mocno skorodowane, pali się kontrolka airbag.
Kumpel jest motoryzacyjnym laikiem a ja bardziej ogarniam japońską motoryzację i teraz pytanie wiadomo jak to bywa w ASO ale gdzie można podjechać w Warszawie i okolicach i ocenić jak poważne sa to usterki i które wymagają szybkiej naprawy a które późniejszego działania. Kumpel zdaje sobie sprawę ze to 20 letni samochód i ze będzie wymagać inwestycji i jest na to gotowy ale łatwiej najpierw wydać 10 tys i trochę pojeździć i resztę poprawiać stopniowo niz na wstępie władować 30 tyś.
Temat możne nie stricte Tuningowy ale dodam tylko że pieniądze niepotrzebnie zmarnowane w ASO bedą mogły byś przeznaczone na modyfikacje.
Pozdrawiam
jankes6
Tue, 20 Mar 2018 - 21:58
Ale po co inny warsztat jak to auto ma rozj...y zawias, hamulce, leje sie.olej magiel do wymiany ,wydech odpada..wszystko jest do roboty
LUQU
Wed, 21 Mar 2018 - 09:09
CYTAT(jankes6 @ Tue, 20 Mar 2018 - 21:58)
Ale po co inny warsztat jak to auto ma rozj...y zawias, hamulce, leje sie.olej magiel do wymiany ,wydech odpada..wszystko jest do roboty
Człowieku pytam o inny warsztat jak znasz to poleć jak nie to nie pisz. Moja sprawa gdzie będę robił i nie proszę cie takie rady. Lektura twoich postów na forum wszystko tłumaczy ekspercie od wszystkiego i niczego.
gtfan
Wed, 21 Mar 2018 - 09:25
FOSS Motorsport - jeden z adminów z forum a8team.pl, D2 i D3 ogarnia bez problemu.
LUQU
Wed, 21 Mar 2018 - 09:47
CYTAT(gtfan @ Wed, 21 Mar 2018 - 09:25)
FOSS Motorsport - jeden z adminów z forum a8team.pl, D2 i D3 ogarnia bez problemu.
Dzięki za pomoc ! Zaraz poszukam kontaktu
Salieri
Thu, 29 Mar 2018 - 10:11
Myślę, że Street Lane Garage z Radzymina te wszystkie usterki też usunie, a na pewno podejdą po ludzku do kwestii wyboru co na już a co może poczekać.
klattaa
Thu, 29 Mar 2018 - 22:39
Hej możesz do Łukasz snoch świetny serwis vag
lightman
Fri, 30 Mar 2018 - 17:40
zacząłbym od pytania czemu sie pali airbag, czy system wymaga tylko restartu czy czegos brakuje lub był kabum
lemur
Fri, 30 Mar 2018 - 22:39
CYTAT(lightman @ Fri, 30 Mar 2018 - 17:40)
zacząłbym od pytania czemu sie pali airbag, czy system wymaga tylko restartu czy czegos brakuje lub był kabum
W tych rocznikach popularne było że wtyczki pod siedzeniami dawały ciała. We wszystkich vagach.
LUQU
Sun, 01 Apr 2018 - 21:55
CYTAT(lemur @ Fri, 30 Mar 2018 - 22:39)
W tych rocznikach popularne było że wtyczki pod siedzeniami dawały ciała. We wszystkich vagach.
Dzięki za wszystkie info.
Fura na 99% nie miała poważnego urazu tak ze trzeba zbadać ten trop.
Jeszcze raz wszystkim dzięki za pomoc.