dawid221
Wed, 14 Mar 2018 - 15:55
Witam
Zamontowałem zegar boost i moje doładowanie turbiny nie wygląda ciekawie a mianowicie turbina wstaje od 2 tys pompując 0.5 bara i stopniowo rośnie przy 3 tyś jest doładowanie 1.1-1.2 bara natomiast od 4.5tys jest już 0.5 i wraz ze wzrostem obrotów doładowanie spada jeszcze bardziej .
Co może powodować taki problem ?
Mogę wykonać logi tylko proszę napisać jakie grupy
Samochód w jakim występuje problem to :
AUDI A4 B5 1.8T "AJL"
MisioLBN
Wed, 14 Mar 2018 - 16:03
Nie wiem jakie tam powinno być doładowanie ale zaczął bym od logów a nie zegara... Takie małę turbo nie utrzyma 1b górą...
Mis
Wed, 14 Mar 2018 - 20:59
CYTAT(MisioLBN @ Wed, 14 Mar 2018 - 16:03)
Nie wiem jakie tam powinno być doładowanie ale zaczął bym od logów a nie zegara... Takie małę turbo nie utrzyma 1b górą...
W AJL nie ma map sensora.
CYTAT(dawid221 @ Wed, 14 Mar 2018 - 15:55)
Witam
Zamontowałem zegar boost i moje doładowanie turbiny nie wygląda ciekawie a mianowicie turbina wstaje od 2 tys pompując 0.5 bara i stopniowo rośnie przy 3 tyś jest doładowanie 1.1-1.2 bara natomiast od 4.5tys jest już 0.5 i wraz ze wzrostem obrotów doładowanie spada jeszcze bardziej .
Co może powodować taki problem ?
Mogę wykonać logi tylko proszę napisać jakie grupy
Samochód w jakim występuje problem to :
AUDI A4 B5 1.8T "AJL"
Wyjmij DV i zrób test w palcach.
Odepnij kostkę od N75 i przejedź się na 3 biegu z pedałem w podłodze, zobacz jaki boost dmucha i napisz.
dawid221
Wed, 14 Mar 2018 - 22:00
CYTAT(Mis @ Wed, 14 Mar 2018 - 20:59)
W AJL nie ma map sensora.
Wyjmij DV i zrób test w palcach.
Odepnij kostkę od N75 i przejedź się na 3 biegu z pedałem w podłodze, zobacz jaki boost dmucha i napisz.
Dv założyłem miesiąc temu nową oryginalną . stara nie podnosiła grzybka i ogólnie po wymianie nie widzę żadnej różnicy samochód z dolnej części obrotów przy normalnej jeździe jest strasznie mulasty duża część osób twierdziła że to właśnie przez DV.
Boosta z odpiętą kostką sprawdzę jutro.
Mis
Wed, 14 Mar 2018 - 22:13
Objawy pasują do wyrobionego wg i wypracowanej sprężyny w gruszce, jeśli z odpięta kostką masz mniej, niż 0,3b to tutaj leży problem.
dawid221
Wed, 14 Mar 2018 - 22:56
CYTAT(Mis @ Wed, 14 Mar 2018 - 22:13)
Objawy pasują do wyrobionego wg i wypracowanej sprężyny w gruszce, jeśli z odpięta kostką masz mniej, niż 0,3b to tutaj leży problem.
Turbina była zmieniana co prawda na używkę ale wydawała się być w fajnym stanie bez żadnych pęknięć strony gorącej itp ale nie ma co wróżyć z fusów jutro odepnę n75 i zobaczę co wyjdzie
Mis
Thu, 15 Mar 2018 - 09:29
Skończy się raczej mocniejszym napięciem aktuatora i będzie malinowo.
jakub1t
Thu, 15 Mar 2018 - 10:30
U mnie 1 bar był lekko powyżej 2tys obr w Aeb. Górą słabła strasznie, w okolicach odcinki (6500-7000) to już 0.3 bara tylko było. U mnie była troszkę popękana w środku. Ale sprawna chyba niewiele lepiej trzyma bost, jest mała i tyle.
dawid221
Thu, 15 Mar 2018 - 16:43
Przejechałem się z odłączonym n75 i boost jest +- 0.3b
jakub1t
Thu, 15 Mar 2018 - 19:04
Tak powinno być .
Mis
Thu, 15 Mar 2018 - 19:20
Dopnij sztangę tak, by z odpiętą kostką N75 biło 0,35b, powinno złagodzić ten problem.
dawid221
Thu, 15 Mar 2018 - 20:49
da rade ja jakoś od góry bez wyciągania turbo podkręcić ?
Mis
Thu, 15 Mar 2018 - 23:12
Da radę, trzeba mieć zgrabne ręce i klucz płasko-oczkowy wygięty.
dawid221
Thu, 10 May 2018 - 23:33
nie będę zakładał nowego tematu więc napisze tu tak jak kolega pisał sztanga dociągnięta ciśnienie się w miarę wyrównało ale niestety uszkodziło mi już 4 zawór DV w ciągu 3 miesięcy i tu moje pytanie co byście polecali założyć bo oryginalnego już na pewno nie kupie .
Mis
Fri, 11 May 2018 - 01:11
Pokaż jak masz założony zawór DV, bo jak się odwrotnie zakłada to szybko pada. Polecam tłoczkowy DV Properfekta.
dawid221
Fri, 11 May 2018 - 22:33
CYTAT(Mis @ Fri, 11 May 2018 - 01:11)
Pokaż jak masz założony zawór DV, bo jak się odwrotnie zakłada to szybko pada. Polecam tłoczkowy DV Properfekta.
a coś takiego da rade ? ;
http://allegro.pl/epman-zawor-upustowy-blo...7309581655.html
Mis
Sat, 12 May 2018 - 12:17
Dobrze masz założone DV. Masz pecha albo ich jakość upadła.
Te chińskie DV potrafią popuszczać i być nieszczelne, sam zobacz:
http://gregor10.pl/audi-a6-2-7-biturbo-qua...-310km-412nm-2/Polecam coś takiego, podłączasz odwrotnie, niż oryginalne DV (ponieważ to tłokowy, a nie membranowy zawór, czyli turbo od dołu, TIP z boku):
http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-proper...7318312868.html
dawid221
Sat, 12 May 2018 - 17:11
dobra a powiedz co sadzisz o "bov'ie" daje to jakoś rade czy szkoda zachodu ?
Mis
Sun, 13 May 2018 - 03:00
Lepszy DV, nie upuszcza powietrza zmierzonego przez przepływkę w atmosferę...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.