Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Alfa Romeo Giulia benzyna 200PS
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
Stron: 1, 2
Bugalon
Swojego czasu szukałem hot hatcha do 145k. Za Waszymi poradami w zasadzie zdecydowałem się już poprzednio na superba. Teraz finalizuję zakup tylko ze "niechcący" przejechałem się Alfą Romeo Giulią (na jezdzie testowej u dilera) i to auto nie daje mi spokoju. Prowadzenie jego bylo rewelacyjne (na mokrym rondzie mnie po prostu oslabilo - nic nie płużyła jak skoda itd).

Szczerze mówiąc nie mogę się pozbyć po tej jezdzie mysli o tym zeby tego auta jednak nie wybrac. Jest słabsze mocowo niz superb ale pozycja za kierownicą, wykończenie wnętrza, 8 biegowy automat z tymi mega faknymi lopatkami przy kierownicy i napęd na tył sprawiły mi tyle frajdy podczas tej jazdy ze glowa boli.

W związku z tym pytania do tych co to auto znają:

1. Ten silnik 200PS - na ile to jest podatne na mody i czy jest jakas dostępność power boxów do tego (mowa o zachowaniu gwarancji)
2. Testowy egzemplarz przebierał na wolnych obrotach (cos jak by wypadaly zaplony co jakis czas). Tłumaczenie sprzedawcy tego faktu bylo tak żenujące że az przykro je tu przytaczac. W każdym razie powiedział ze one tak mają - czy ktoś to może potwierdzic/zaprzeczyć
3. Czy są jakieś szczególne zagrożenia związane z kupnem takiego auta?

Generalnie to jest to auto dość lekkie (niewiele ponad 1400kg), ma napęd na tył, ten automat i jego krótkie przelozenia sprawiają ze czuc jak by auto mialo wiecej mocy (fabryka podaje ze robi 100 sporo poniżej 7 sekund), pozycja za kierownicą super, trzymanie boczne foteli super, prowadzenie super. Do tego rabaty (nawet na bieżącą produkcję) i finansowanie tego auta są po prostu rewelacyjne. Niech ktoś wyleje mi proszę kubel zimnej wody na głowę jeśli moje zauroczenie jest przesadzone (tylko merytorycznie proszę z podaniem jakichś alternatyw). Bo wrażenia z jazdy superbem w porównaniu do tej alfy są lekko mówiąc słabe. Fakt superb jest szybszy na prostej ale w tej chwili dla mnie to jedyna jego zaleta w porównaniu do tej alfy ......

srbenda
ZTCW silnik 280KM się różni wyłącznie programem i można wgrać fabryczny soft z mocniejszej wersji.
Honada
CYTAT(Bugalon @ Sat, 10 Mar 2018 - 15:13) *
Swojego czasu szukałem hot hatcha do 145k. Za Waszymi poradami w zasadzie zdecydowałem się już poprzednio na superba.


O matko bosko! kto tak doradzał? Przecież Superb 2.0 TSI 280 PS to jest fajny, rodzinny wóz, ze świetnymi osiągami, mocnymi hamulcami (sportline), relatywnie neutralny w zakręcie, ale kompletnie pozbawiony zwrotności, sprężystości, szybkości reakcji na ruch kierownicy (na DCC przynajmniej) typowych dla hot hatchy!. Choć na papierze podobny, to jednak zupełnie odmienny niż Golf R Variant. Szukaj Golfa po lifcie (rocznego) na DCC to będziesz mógł spokojnie go i na co dzień eksploatować. A jak może być ośka to bierz nowego Type-R i się nie wygłupiaj.

PS. Giulia zdecydowanie lepszy wybór (od Superba). Niestety opinie są mocno podzielone w zakresie bezawaryjności. Ale biorąc pod uwagę, że jest gwarancja i szansa na auto zastępcze, to zawsze można spróbować. Daleko masz do ASO Alfy?
tomek evo
Z awaryjnością nie jest źle. Silnik mocny, z potencjałem i bardzo ekonomiczy. Prowadzenie chyba najlepsze w klasie. Superb na pewno dużo większy i bardziej komfortowy ale jeśli chodzi o doznania zza kierownicy to jest zdecydowanie nie ta liga. Wszystko zależy jakie masz priorytety. Obszerne info znajdziesz tutaj :
http://www.forum.alfaholicy.org/
Honada
Jeśli auto w leasingu to moc możesz zwiększyć boxem, który wypinasz. Co prawda opinia o boxach jest różna, ale majątku nie kosztują i można spróbować. Poza tym warto podpytać o ten konkretny model, pewnie ktoś z alfaholików stosował.
https://tdi-tuning.com/car/alfa-romeo/giuli...tuning-box-chip
Bugalon
Rodzine mam małą bo jest nas 2+1 więc na obszerności superba nie bardzo mi zależy. Zależało mi na jego osiągach głównie - jednak duzo mocy w trasie to bardzo przydatna sprawa przy obecnym natezeniu ruchu. No i w sumie bylem zdecydowany na niego ale przejechalem sie ta alfa i w zasadzie jestem zdecydowany na alfe. Do ASO alfy mam cale 8km od domu wiec chyba nie powinno być zle smile.gif Priorytety jakie mam to nastawienie głównie na frajdę z jazdy przy założeniu, żeby auto nie było męczące w długich trasach (w to wchodzi wyprzedzanie i brak wycia silnika przy predkosciach autostradowych) i pomiesciło bez wiekszego problemu 3-osobową rodzinę.

Auto leci w leasing (korzystniejszy duzo niz w skodzie jest tak na marginesie). W umowie leasingu jest auto zastępcze. Nowego type R też rozważałem, tylko finansowanie na niego jest takie ze mi kosmicznie wysokie raty wychodzą w tzw. najmie długoterminowym. Podobna sytuacja jest z leonem cuprą - strasznie niskie wartości rezydualne te auta mają po dwóch latach użytkowania (a ja auto chce na tyle ile ma gwarancji i do widzenia - nie mam zamiaru go wykupować)
ju-by
Jeśli chodzi o finansowanie najmu długoterminowego to ponoć oferta Audi jest nie do pobicia. Dziś rozmawiałem ze znajomym, który był zdecydowany na najem SuperBa właśnie a skończyło się na A4 z mniejszym czynszem i zerową wpłatą własną
Bugalon
Wyobraz sobie ze w alfie ta oferta wedlug mnie jest jeszcze lepsza niz w audi (albo przynajmniej porównywalna). Za podobnie skonfigurowane auto w audi (w porównaniu do alfy) muszę zapłacić więcej (mowa o leasingu) pomimo bardzo podobnych cen wyjściowych. Opel ma tez bardzo dobrą ofertę finansową ale insignia 260ps (nawet GSI) przy tej alfie to jak hipopotam przy gazeli (a niby 60ps wiecej). Przy kupowaniu limuzyn klasy wyższej (mowa o autach innych niż A3 i A4) oferta audi rzeczywiscie jest mega kusząca (mowa o finansowaniu)

Wracając do sedna - martwi mnie tylko jedna rzecz w tej alfie (bo chyba na nią jestem zdecydowany juz). Ten cholernie telepiący silnik na wolnych obrotach. A4 20-letnie mojej zony chodzi równiej niż ta alfa. Chlopaki na forum alfy maja z tym samym problem ale nie wiem czemu akurat tego tematu nikt nie roztrzasa a o wątku dotyczącym gównianego działania czujników cisnienia w oponach kilka stron ...... Ehh te nasze fora.....
Rob-555
Witaj ja mialem podobny dylemat. Albo Gulie 2.0T albo roczne Bmw 420i albo...Kia stinger.
Z tych wszystkich najfajniej jezdzi Alfa ale jest najmniejsza. BMW jak to BMW dupy nie urywa ale jest poprawne. Kia zaskakuje bardzo fajnym prowadzeniem, przyjemnym silnikiem oraz jest najwieksza z calej trójcy.

Wziąłem BMW i żałuje każdego dnia ze nie wzialem Gulii....chociaż pewnie przy odsprzedaży cena zrekompensuje moj smutek.

Alfa ma to cos...kurde...naprawde
h8r
Oglądałem tą samą Alfe w wersji 280koni i już jeździła fajnie + szybka skrzynia. Ja nie mam dziecka, ale odrzucił mnie bagażnik, nie chodzi o wielkość, ale nie da się tam nic włożyć przez żenująco ciasny otwór. Na tylnej kanapie też nie ma miejsca za bardzo (nie wiem czy jesteś wysoki), zapomnij o ustawieniu fotelika tyłem do kierunku jazdy. Nie słyszałem o problemach z silnikami, ale najwięcej problemów jak do tej pory podobno jest z softem - jakiś głupi błąd potrafi unieruchomić auto. Na plus to, że auto jest naprawdę piękne, fajnie się prowadzi i ma szybki automat. Ja mimo wszystko skończyłem z hot-hatchem, praktyczniejszy i szybszy, a w podobnej cenie.
Rufios
BMW zrobiło się trochę nudne.
Nawet Stelvio 280KM wydaje się lepsze od 430xi w osiągach i prowadzenie.
Alfa Giulia prowadzi się moim zdaniem jak BMW za czasów E90, czytaj sportowo. BMW chciało poszerzyć krąg odbiorców i trochę to mydło ostre prowadzenie.
prnit
Alfa wiadomo jaką ma opinię, tak samo strasznie dużo problemów jest z tą najmocniejszą wersją. Z drugiej strony bierzesz nowe auto na gwarancji i na leasing na 3 czy maksymalnie 5 lat także masz pełna gwarancję i tak naprawdę jak coś poleci to nie ma z tym żadnego problemu. Bierz alfę, ważne w aucie tez jest to żeby był banan na twarzy!
Bugalon
Jeszcze trochę ochłonę, frajdę z tej alfy miałem naprawdę super. Muszę do tego dystansu trochę złapać bo przy tym samym finansowaniu można mieć np a4 z tym motorem 190 koni (benzynowym) z bardzo podobnym wypasem w s-linie i z s-tronikiem. Tylko takie A4 to juz kurde nie ta frajda z jazdy i malo co juz ma ze sportowych osiągów. Najszybszy w trasie i spod swiatel zdecydowanie jest superb ale wydaje mi się że dla mnie za duzy. Leona cupre, golfa R i civica type R niestety zabija finansowanie (raty poza moim budżetem).

Generalnie wybór teraz mam taki (biorąc pod uwagę finansowanie a nie same ceny katalogowe):

1. Giulia - całkiem fajnie wyposażona z półskórą na fotelach, łopatkami do zmiany biegów itd.
2. A4 190 PS w S-line z całkiem niezłymi wypasami typu grzane fotele, stronic
3. Superb 280 w wersji bieda edyszon (w zasadzie bez żadnego dodatkowego wyposażenia niż daje podstawowa wersja)
4. Octavia RS 230 PS w kombi Całkiem fajny wypas no i mega praktyczna jest pod każdym względem.

No i jak tu nie wybrać tej alfy? Przespie się z tym ze dwie noce i cos zadecyduję. Może jeszcze jedną rundę zrobię po dealerach i cos wiecej gdzies ugram .....
Mis
CYTAT(Rufios @ Sun, 11 Mar 2018 - 10:07) *
Nawet Stelvio 280KM wydaje się lepsze od 430xi w osiągach i prowadzenie.

Nowa 4ka to rzeczywiście kiszka trochę, ale jak można porównywać SUVa z COUPE? rolleyes.gif
Rob-555
Jesli kupujesz auto by bylo uniwersalne bierz Audi
Jesli dla emocji i frajdy bierz Alfe
Jesli bierzesz tylko w wynajem bierz Alfe...nawet jak sie bedzie sypac itd...oddasz ja po tych 2-3 latach i tyle.

A jezdzi najlepiej...dokładnie tak jak Rufios pisal. Cos jak stare dobre BMW e90 - chce sie łykac zakrety a im wiecej tym fajniej.
adamlass
CYTAT(Bugalon @ Sun, 11 Mar 2018 - 14:11) *
Jeszcze trochę ochłonę, frajdę z tej alfy miałem naprawdę super. Muszę do tego dystansu trochę złapać bo przy tym samym finansowaniu można mieć np a4 z tym motorem 190 koni (benzynowym) z bardzo podobnym wypasem w s-linie i z s-tronikiem. Tylko takie A4 to juz kurde nie ta frajda z jazdy i malo co juz ma ze sportowych osiągów. Najszybszy w trasie i spod swiatel zdecydowanie jest superb ale wydaje mi się że dla mnie za duzy. Leona cupre, golfa R i civica type R niestety zabija finansowanie (raty poza moim budżetem).

Generalnie wybór teraz mam taki (biorąc pod uwagę finansowanie a nie same ceny katalogowe):

1. Giulia - całkiem fajnie wyposażona z półskórą na fotelach, łopatkami do zmiany biegów itd.
2. A4 190 PS w S-line z całkiem niezłymi wypasami typu grzane fotele, stronic
3. Superb 280 w wersji bieda edyszon (w zasadzie bez żadnego dodatkowego wyposażenia niż daje podstawowa wersja)
4. Octavia RS 230 PS w kombi Całkiem fajny wypas no i mega praktyczna jest pod każdym względem.

No i jak tu nie wybrać tej alfy? Przespie się z tym ze dwie noce i cos zadecyduję. Może jeszcze jedną rundę zrobię po dealerach i cos wiecej gdzies ugram .....


1. RWD
2. FWD?
3. AWD
4. FWD

Myślę, że to powinno dać do myślenia i zostaje na placu boju Giulia i Superb (przyznam, że nie myślałem, że kiedykolwiek to napiszę) wink.gif Superb jest przeciętny pod kątem prowadzenia i jeżeli nie wozisz na codzień rodziny 2+2 z owczarkiem kaukaskim w bagażniku, to decydowałbym się na Giulię. Też się nad tym mocno zastanawiam, chociaż do najbliższego ASO Alfy mam 200 KM :/

Z ciekawości, jak układasz leasing, że A4 wpisuje się w możliwości finansowe, a Leon Cupra już nie?
Bugalon
Dla mnie Afla jest na razie numerem 1

Leasing układam dość prosto

1. 10% wpłaty wartości całkowitej na start
2. Przebieg roczny 20-25k km (bo wiekszego nie robię - srednio około 15k km)
3. Rata netto miesięczna około 1300 PLN
4. Okres finansowania 24-36 miesięcy
5. Nie zamierzam wykupować auta, po okresie leasingu oddaje i biore kolejne

To są moje granice - alfa z ksenonami 35w, alusami 17, półskórą na fotelach, łopatkami do zmiany biegów przy kierze, czujnikami parkowania i powdówjnym wydechem wpisuje się w tą wartość w leasingu 24 miesiące (i to jest super bo po dwóch latach mozna auto wymienić na nowe)

Audi wpisuje się w tą wartość z podobnym wyposażeniem w leasingu 36 miesięcy - oczywiscie FWD (czyli rok jazdy dluzej)

Skody wpisują się w tą wartość jako mega golasy i to do tego po wielkim płaczu u dilera (tez na 3 lata i max 20k km rocznie) co jest po prostu słabe z mojego punktu widzenia.

Wszelkie auta typu golf R, leon Cupra czy Type R to rata wyższa średnio o około 400-500 PLN a tego moj pracodawca nie przełknie smile.gif

To jest bardzo ciekawe, ale rozmawiałem już o tym z leasingodawcą tego typu rozwiązań. Audi przy przebiegach do 25k km rocznie najmniej na wartości z wyżej wymienionych marek (czyli wartość rezydualna po okresie użytkowania jest bardzo wysoka i spokojnie auto sie sprzedaje przy wysokiej jego wartosci). Skoda traci od groma, podobnie jak wszelkie hot hatche i to właśnie musi być pokryte wysokością raty leasingowej.

Generalnie oferta na leasingi tego typu w audi jest po prostu rewelacyjna, dlatego rozwazam jeszcze a4 252 PS z s-tronikiem (FWD), ale do raty trzeba bedzie ze 100 dolozyc zeby miec jakie sensowne wyposazenie. To akurat moze jakoś uda mi się wywalczyć ale wiecie jak jest w koncernach. Jest cyfra i koniec - trzeba sie jej trzymac smile.gif To by był taki kompromis między skodą a alfą, chociaz bez quattro to takie troche mało sportowe .....
A d a m
Czyli wybieramy służbówkę rozumiem. Ja spróbował bym Alfy z kilku powodów:
-napęd RWD osobiście uwielbiam nie chodzi tu wcale o jakieś drifty po prostu lepiej mi się jeździ kierownica nie szarpie itp.
-całkowicie nowy model, który świetnie wygląda nie jest to audi po setnym lifcie
-wrażenie z jazdy po pierwszym poście wnioskuje, że jesteś zachwycony
-jako fan motoryzacji powinieneś mieć chociaż jedną Alfe w życiu, osobiście miałem i wierz mi te auta mają coś w sobie
-2 lata jazdy ogromny plus a po za tym warto spróbować czegoś innego (szczerze wymiotować mi się chce jak na forum wszyscy polecają skodę superb)

Ogólnie jak sam stwierdziłeś oferta na Alfe jest na prawdę sensowna, auto Ci się podoba, sensownie się prowadzi i daje Ci radość z jazdy więc spróbuj.
GIB
Tak jest nie ma co dywagować, bier alfe.
tomek evo
Słynne problemy z softem dotyczą wersji QV i są to jednostkowe przypadki. Bywają drobne niedociągnięcia i pierwsze demówki miały czasami jakiś problem ale generalnie już sporo osób ma gulie i generalnie ludzie są b. zadowoleni a prowadzenie i napęd zbiera najwyższe oceny. Gdyby nie zelżało mi jakoś bardzo na przestronności i bagażniku to bym brał alfę. Bierz Alfę bo będziesz żałował biggrin.gif
Bugalon
Negocjuję z dealerem, jestem zdecydowany - jak negocjacje upadną to najwyżej wezmę audi w perfect leasie
Andrzejsr
CYTAT(tomek evo @ Mon, 12 Mar 2018 - 19:51) *
Słynne problemy z softem dotyczą wersji QV i są to jednostkowe przypadki. Bywają drobne niedociągnięcia i pierwsze demówki miały czasami jakiś problem ale generalnie już sporo osób ma gulie i generalnie ludzie są b. zadowoleni a prowadzenie i napęd zbiera najwyższe oceny. Gdyby nie zelżało mi jakoś bardzo na przestronności i bagażniku to bym brał alfę. Bierz Alfę bo będziesz żałował biggrin.gif


No już nie idealizuj tak, conieco tam jednak wychodzi bolączek - wszystkie są "pierwsze" smile.gif po takiej przerwie i nicości co rusz będzie coś się działo, to pewne. Ot - dzisiejsze samozatrzymujące się Stelvio (raczej poza nadmuchaniem to to samo co Giulia) . Ale jak na te warunki - wypożyczenie, z serwisem, zastępcze w razie każego W, i najlepiej serwis door to door w umowie...
adamlass
CYTAT(tomek evo @ Mon, 12 Mar 2018 - 19:51) *
Gdyby nie zelżało mi jakoś bardzo na przestronności i bagażniku to bym brał alfę.


O, i to jest chyba największa wada tego auta. To prawda, że ma się ukazać kombi / sport wagon?
tomek evo
Raz miała być, potem nie a teraz sam już nie wiem co Włosi kombinują.
Bugalon
Miejsca nie potrzebuję dużo, mam małą rodzinę więc nie ma problemu. Potrzebuję banana na twarzy przy codziennym użytkowaniu samochodu. Nawet gdyby zbrakło go na jakiś dłuższy wypad to mam swoje prywatne audi S8 D2 i tam to już się bez zadnego problemu mieszczę ze wszystkim (z nartami włącznie). To jest auto służbowe, więc na dojazdy do pracy i weekendowe wycieczki z rodziną po kraju w zupełności wystarczy.

Tak jak powiedziałem, jestem zdecydowany. Kwestia jeszcze tylko negocjacji wyposażenia i ceny z dealerem.
Maciek1234
CYTAT(Bugalon @ Sun, 11 Mar 2018 - 20:31) *
Generalnie oferta na leasingi tego typu w audi jest po prostu rewelacyjna, dlatego rozwazam jeszcze a4 252 PS z s-tronikiem (FWD), ale do raty trzeba bedzie ze 100 dolozyc zeby miec jakie sensowne wyposazenie. To akurat moze jakoś uda mi się wywalczyć ale wiecie jak jest w koncernach. Jest cyfra i koniec - trzeba sie jej trzymac smile.gif To by był taki kompromis między skodą a alfą, chociaz bez quattro to takie troche mało sportowe .....

z tymi najmami to trzeba być ostrożnym. W pierwszym roku można jeszcze liczyć na jakieś dobre warunki ubezpieczenia, natomiast drugi rok, to już wolna amerykanka. Nie zdziwiłbym się, gdyby w najmie, w drugim roku za OC+AC+NW za takie A4 252KM trzeba było położyć 10 tysięcy pln biggrin.gif
hexx #2
a jakie masz limity przebiegu w takim najmie ?
Bugalon
To co biorę ma limit 20k km. Ja większego nie potrzebuję. Rocznie przejeżdzam od 15 do 18k km srednio oczywiscie biorąc pod uwagę moje miejsce pracy. W zeszłym roku (pracowałem gdzie indziej) przejechałem do pracy i wiadomo prywatnie 65k km (ale do pracy było 170km w jedną stronę)
hexx #2
Zupełnie nie orientuje się w tego typu wynajmach stąd pytanie..
czy opłata miesięczna jest uzależniona od deklarowanego przebiegu a później korygowana w stosunku do rzeczywistego ?
Patee
tak, opłata jest zależna od przebiegu
przy przekroczeniu korygowana jest wartość rezydualna na koniec umowy i wynika z tego dopłata

Aval
W dół korygowana nie jest. W górę też nie, natomiast przy zdaniu samochodu płacisz jakąś chorą stawkę typu kilkadziesiąt groszy za każdy kilometr przekroczonego limitu.

Jeżeli chodzi o ubezpieczenie, to z tego co orientowałem się w VW - pierwszy rok jest w gestii VW Bank i jest finansowane w racie. Następne lata - możesz wziąć ubezpieczenie od banku, albo załatwiać je we własnym zakresie.
fobi
Czytam co napisałeś i jako posiadacz superba 280ps (tylko full wyposażenie) za cholerę Ci nie polecę skody. To auto nie ma nic wspólnego z jazdą nawet minimalnie usportowioną. Na prostej, w trybie sport spoko tylko do momentu jak nie kręcisz kierownicą. To jest bardzo wygodne i bardzo duże auto. Dla mnie to takie bmw 7 dla ubogich (z DCC).
Maciek1234
CYTAT(Aval @ Tue, 13 Mar 2018 - 17:06) *
Jeżeli chodzi o ubezpieczenie, to z tego co orientowałem się w VW - pierwszy rok jest w gestii VW Bank i jest finansowane w racie. Następne lata - możesz wziąć ubezpieczenie od banku, albo załatwiać je we własnym zakresie.
A mnie chodziło o fakt, że inne ubezpieczenie płacisz za auto, które wyjściowo kosztowało 150 tysięcy i po roku jest warte około 120k, a inne od auta w najmie, typu A4 252, które wyjściowo kosztowało 220k, a po roku kosztuje 180k. Fakt, że teraz już nie ma prostego liczenia stawek typu 5% od wartości auta, tym niemniej wartość pojazdu jest wciąż kluczowa dla wartości ubezpieczenia. Naprawdę można się mocno zdziwić po roku użytkowania auta. Niby rata w najmie niższa, ale ubezpieczenie potrafi dać mocno po kieszeni.

Natomiast propozycje banku co do ubezpieczeń to jest katastrofa. Różnice potrafią sięgać 50% jeśli mowa o tym samym towarzystwie ubezpieczeniowym.
Feno
CYTAT(Bugalon @ Mon, 12 Mar 2018 - 18:58) *
Negocjuję z dealerem, jestem zdecydowany - jak negocjacje upadną to najwyżej wezmę audi w perfect leasie


Daj znać jak się sprawa potoczyła. Zastanawiam się nad przesiadką z BMW F32 na Giulię.
Czytałem, że nie da się wyłączyć kontroli trakcji. Nie zniechęca Cię to ?
jakub1t
Pytanie w którym aucie się teraz da wyłączyć trakcję, za wyjątkiem topowych usportowionych wersji.
the Hitcher
sekundy bym się nie zastanawiał. życie jest za krótkie, żeby jezdzić nudnymi samochodami, bierz alfę!
Bugalon
Brak mozliwosci wyłączenia kontroli trakcji z przycisku jest lipny. Sprawa z dealerem potoczyła się super.

Uważam, że alfa ma chyba najlepsze finansowanie na dzien dzisiejszy.

Dostałem auto w wersji super i mam

a) skórę na fotelach (boczkach, srodek material)
cool.gif ksenony ze spryskami 35w (mega mocne)
c) alusy 17 (ale to chyba tam standard jest)
d) lakier metalik
e) łopatki do zmiany biegów przy kierownicy (mega fajne wielkie jak nie wiem)
f) podwójny wydech
g) czujniki parkowania z przodu i z tylu

Więcej mi nic nie potrzeba. Finansowanie jest kozackie

a) 10% wpłaty własnej (11 400 PLN netto)
cool.gif rata w wysokości 1260 PLN netto

W racie
a) ubezpieczenie
cool.gif pełna wymiana czesci eksploatacyjnych (klocki, tarcze - wszystko co sie zepsuje lub zuzyje)
c) komplet opon zimowych z darmowymi wymianami
d) pełny serwis i przeglądy w ASO
e) samochód zastępczy klasy B w razie awarii, nielimitowany czas jego otrzymania
f) pełna likwidacja szkód w ASOz AC (w razie wystąpienia) z udziałem własnym 1500 PLN

Jak dla mnie ta oferta nie ma konkurencji. W Audi, pomimo tego ze perfect lease jest super wychodziło sporo drożej po policzeniu opon, ubezpieczenia i ewentualnych kosztów eksploatacji poza standardowymi wymianami.

No i w audi musialem brac leasing na 3 lata a tutaj po 2 latach moge wymienic auto na nowe smile.gif

Umówiłem sie ze sprzedawcą i idę zamawiać auto w przyszłym tygodniu.
Andrzejsr
CYTAT(jakub1t @ Fri, 16 Mar 2018 - 14:24) *
Pytanie w którym aucie się teraz da wyłączyć trakcję, za wyjątkiem topowych usportowionych wersji.


Ja tam przeglądu esp-offów nie robiłem, ale wygląda na to, że to Alfa jednak jest tu wyjątkiem (Infiniti, Stinger z ostatnio wspominanych w kontekście Giulii, Jaguar zdaje się też, fani BMW to pewnie wywołaliby spore zamieszki gdyby to im zabrano ;-) ).
Rob-555
Gratuluje kupuj bedziesz zadowolony.
Gulia to swietne auto
jakub1t
W giulii w ogóle nie ma takiego przycisku ? czy tylko usypia esp po wciśnięciu jak w moim mercu np. i pozwala na niewielkie uślizgi (ewentualnie ukryte menu pozwala na wyłączenie)
Andrzejsr
Nie ma żadnego sposobu, a juz troche jest na rynku i rękach tunerow i innych speców.
exocet
CYTAT(Bugalon @ Fri, 16 Mar 2018 - 19:06) *
Finansowanie jest kozackie

Jest opcja wykupu po zakończeniu najmu?
hexx #2
A jak spisuje się sam silnik ?
Trochę już jest na rynku... jakieś bolączki i awarie posiada ?

ASO twierdzi, że nie jest zły i auta z akurat jego powodu nie wracają na lawetach.
Pytałem w kontekście wsadzania wersji 280 do Jeepa Wranglera JL ... co wydaje się dziwnym pomysłem z uwagi na specyfikę w jakiej musiał by pracować.
piwo
a) 10% wpłaty własnej (11 400 PLN netto)
cool.gif rata w wysokości 1260 PLN netto

Na ile lat masz te raty? 20?
Przy tym co płacisz to przez 3lata spłacisz raptem 56760zl netto czyli podejrzewam jedna trzecia wartości auta. A co z resztą?
Feno
Pisał, że umowa na 24mc. To jest forma wynajmu długoterminowego. W zasadzie płaci się za utratę wartości auta. Nikt tego nie wykupuje po 24mc tylko bierze nową furę na następne 24 mc wink.gif
Rzuć okiem na http://ofertyspecjalneaudi.pl/ tam fajnie widać jak zmienia się rata w zależności od wybranego pakietu.
piwo
Aha ok. Czyli przez dwa lata jazdy płacimy łącznie 40tys zł netto czyli 20 tys zl netto za rok upalania nie licząc kosztów benzyny. Zasadniczo nie tak źle.
Feno
Dokładnie. Widzę, że Alfa też ma podobną stronę do Audi https://abonament.alfaromeo.pl
Ciekawe jak jest z mocniejszymi wersjami, bo na ww. stronie wybór jest ograniczony. W poniedziałek podjadę do dealera i się dowiem czy można sobie w podobny sposób skonfigurować wersję 280KM. Czy możliwa jest wyższa opłata wstępna itd.
MisioLBN
U mnie w firmie jeszcze 400zl na wache sie dostaje i rata obniza wyplate brutto wiec tarcza podatkowa wchodzi:) sam bd brac cos nowego za jakis czas
Bugalon
W alfie ten abonament jest tylko niestety na te najslabsze 200-konne benzyniaki. Na diesle chyba go nawet nie oferują co jest szczerze mówiąc mega dziwne. To jest dość mało elastyczna oferta bo nie mogłem sobie żaonglować wpłatą własną (na więcej niż 10%) czy rocznymi przebiegami tak jak w audi perfect lease. Tutaj wszystko jest bardziej do kitu (mniejsza elastycznosc). Tylko ze ja akurat nie cierpiałem z tego powodu mocno bo mi te granice co tam są bardzo odpowiadaly.

Niestety nigdzie nie moge znaleźć boxa do tego silnika sad.gif straszna lipa z tym jest. W całym googlu nie ma żadnych konkretów, pewnie to jeszcze za nowe. Ten 200 konny motor ma spokojnie potencjał na 280 bo za wyjątkiem jednej sondy lambda osprzęt ma taki sam jak wersja 280 koni (tłoki są chyba inne - tak cos czytalem na forum alfy). Box by się bardzo przydal
Feno
Ale coś tam do wyposażenia dołożyć można ? Bo wspominałeś o podwójnej końcówce wydechu, łopatkach przy kierownicy czy czujnikach parkowania.
Mi przydałoby się jakieś lepsze audio, android auto i parę innych pierdół.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.