Ja mam tak zrobione w swoim mk5, tak jak chcesz robić. Wsadziłem wał 2.8 i GT3582. Max boost'a mam ok 3,5k rpm (kolektor ori). Rury 2,5cala. Ładuje teraz 1bar.
Jak chcesz kręcić więcej niż 7300 pomyśl o innych wałkach. Stroiłem sobie to na seryjnym kompie, jedna sonda post turbo. Boostu pilnuje EBC (dwie mapy). Pod 600km ori przepływka nie wyrabia. Mam wtryski 630cc na 4bar mają ok 727cc więc na luzie dadzą radę u Ciebie z taką mocą.
Mis -> Są śmiałkowie co żenili ecu z 2.7 do r32? Sam bym się pobawił, nie widziałem żeby ktoś żenił ten sterownik... prędzej dopisują kod dla mapa. Sam chce to wymyślić. Digitun chyba w którymś projekcie adaptował mapa ale tak tylko legendy mówią... pewnie kosztuje to worek pieniędzy jak już
. Digitun, Gregor chyba na EBC stroją. Bische-Performance wiem że zrobił kod na MAPa.
Mono WBO softowo kosztuje nie mało... więc kupić kolektor żeliwniaka za drobne to nie problem ale co z sądami. Za turbo w jednej rurze rozjadą nam się korekty w dwie strony świata. Często spawają dzielony kolektor i robią pre-turbo lambdy.
Starsze sterowniki są wolniejsze ale czasem pozwalają na więcej niż te nowsze. Temat trzeba dobrze przemyśleć.