Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: jakie turbo do R32 na 600KM?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
tashi
Zastanawiam się nad wyborem turbosprężarki do silnika R32 kod silnika BUB. Celuję w moc 600KM.
Setup to:
wal z 2.8 BDE, korbowody maxspeedingrods + panewki korbowodowe R36
kolektor ssacy: http://www.ctsturbo.com/cart/products/CTS_...ld-3423-67.html
kolektor wydechowy: żeliwniak z allegro z flanszą T3 i zewnętrznym WG
Myślałem nad borg warner s300sx-e ale z tego co widzę jest na flansze T4 tak samo jak s200sx-e.
Więc czy z tego setupu da się wyciągnąć 600KM i jeśli tak to na jakim turbo?
Dodatkowe pytanie: wtryski 630cc dadzą radę czy małe?
kurpiu
Moge podac przyklad z PT6266 1.2b 530km i 600NM plasko. 1.6b i 600+ jest. Wydajnosc na 735KM podaje producent jest pod T3. Gabarytowo jak GT35 i wstaje tez lepiej. Wtryski wystarcza
lightman
Też polece Ci Precision Turbo teraz dla 6266 generation 2 podają wydajność max 800km.Możesz też pomyśleć o następnej w kolejności 6466 z potencjalem na 900km też na BB. Ja jeździłem na 6262 na panewce w Audi S2 i złego słowa nie mogę powiedzieć.
Heniek22
A ja mam pytanie z innej beczki. Wiem że wszyscy stroją te auto na seryjnych ecu. i mod ecu jest zrobiony do sterowania turbinami. Czy ktoś się orientuje czy w ten sam sposób da się zrobić posadzone 2,7 Biturbo w A4 b7 3,0 V6 czyli zostawić ECU z 3,0 i zrobić wiązkę tylko silnikową i wystroić to na nowszym ecu ? Widziałem że w UK chłopaki tak robią i podobno ecu bardziej rozwojowy.
Mis
CYTAT(Heniek22 @ Wed, 18 Apr 2018 - 12:07) *
A ja mam pytanie z innej beczki. Wiem że wszyscy stroją te auto na seryjnych ecu. i mod ecu jest zrobiony do sterowania turbinami. Czy ktoś się orientuje czy w ten sam sposób da się zrobić posadzone 2,7 Biturbo w A4 b7 3,0 V6 czyli zostawić ECU z 3,0 i zrobić wiązkę tylko silnikową i wystroić to na nowszym ecu ? Widziałem że w UK chłopaki tak robią i podobno ecu bardziej rozwojowy.

Jaki niby kod silnika to 3.0 V6 benzyna w A4 B7? rolleyes.gif
tashi
w B7 było tylko 3.2FSI jeśli chodzi o V6 a z niego komp się oczywiście nie nadaje.
Mis
Wracając do tematu to zapodałbym Borga S257-sxe, powinien zrobić pod 600KM, a wstawanie w R32 będzie brutalne, może być 1b w okolicach 2000rpm, wtryskiwacze 630ccm wystarczą, patrz za Boschami zamiast Siemensów Deka.
Heniek22
Sorry chodziło mi o ster z B6 ASN
Mis
W ASNie jest klasyczne ME7 na szerokich sondach, jak najbardziej da się to ożenić z 2,7bit. Softowo będzie grzebanina żeby usunąć fazatory, zaadoptować dużą przepływkę, wyłączyć klapki, boost wyregulować WG i MBC, sondy zapodać w kolektory wydechowe przed turbo albo zmienić kod na jedną sondę korygującą dla wszystkich cylindrów za turbo.
djkompot
Ja mam tak zrobione w swoim mk5, tak jak chcesz robić. Wsadziłem wał 2.8 i GT3582. Max boost'a mam ok 3,5k rpm (kolektor ori). Rury 2,5cala. Ładuje teraz 1bar.
Jak chcesz kręcić więcej niż 7300 pomyśl o innych wałkach. Stroiłem sobie to na seryjnym kompie, jedna sonda post turbo. Boostu pilnuje EBC (dwie mapy). Pod 600km ori przepływka nie wyrabia. Mam wtryski 630cc na 4bar mają ok 727cc więc na luzie dadzą radę u Ciebie z taką mocą.

Mis -> Są śmiałkowie co żenili ecu z 2.7 do r32? Sam bym się pobawił, nie widziałem żeby ktoś żenił ten sterownik... prędzej dopisują kod dla mapa. Sam chce to wymyślić. Digitun chyba w którymś projekcie adaptował mapa ale tak tylko legendy mówią... pewnie kosztuje to worek pieniędzy jak już biggrin.gif. Digitun, Gregor chyba na EBC stroją. Bische-Performance wiem że zrobił kod na MAPa.

Mono WBO softowo kosztuje nie mało... więc kupić kolektor żeliwniaka za drobne to nie problem ale co z sądami. Za turbo w jednej rurze rozjadą nam się korekty w dwie strony świata. Często spawają dzielony kolektor i robią pre-turbo lambdy.

Starsze sterowniki są wolniejsze ale czasem pozwalają na więcej niż te nowsze. Temat trzeba dobrze przemyśleć.

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.