Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Cla 45 amg ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Stron: 1, 2
jary21
Co myslicie o tym autku?
Zastanawia mnie tylko czy silnik nie padnie po 100 tys bo z 2 litrow wyciagneli 360 i 381 km ...
Jechał ktos nim? Jak wrazenia?
matteusz
Nikt na tym forum nim nie jechał, co najwyżej widzieliśmy je w TV.
Honada
Bierz dodatkową gwarancję to zrobisz te 150 tys. km bez problemu. A potem sprzedasz jak już zacznie się sypać. 381 KM z 2.0 to nie tak dużo. Supry mają po 1200 KM z 3.0. Nie bój nic, wytrzyma.
jary21
chodzi mi o używany rocznik ok 2015
zastanawia mnei ile tam sprezarka wytrzymuje...
flapjck1
przestancie kpic, jest watek dotyczacy moze nie tego samochodu ale tego silnika, poszukaj, w odpowiednim dziale
Honada
CYTAT(jary21 @ Tue, 20 Feb 2018 - 17:39) *
Zastanawia mnie tylko czy silnik nie padnie po 100 tys bo z 2 litrow wyciagneli 360 i 381 km ...


CYTAT(jary21 @ Wed, 21 Feb 2018 - 06:34) *
zastanawia mnei ile tam sprezarka wytrzymuje...



CYTAT(flapjck1 @ Wed, 21 Feb 2018 - 08:03) *
przestancie kpic


Ale nie my "zaczęli" wink.gif

PS. Do autora, silnik jest trwały, zwłaszcza jeśli uwzględni się moc jednostkową. To czy turbo padnie po 100 czy po 300 tys. km to zależy od wielu czynników.
w AMG A45 czy CLA problemem jest skrzynia biegów. I to na niej się skup.
jary21
to co sie z nia dzieje? jak sprawdzic zeby nie nadziac sie na mine ?
h8r
Mam znajomego co pracuje w MB, turbiny i skrzynie padają to fakt, ale też podobno zależy to od użytkownika, jak ktoś wie jak używać takie auto to nie powinien mieć wielu problemów, dlatego zakup używanego to jednak spore ryzyko. Tymczasem ja się jeszcze nie zdecydowałem. smile.gif Podobno poliftowe egzemplarze mają poprawione skrzynie.
jary21
ciekaw jestem ile taka regeneracja skrzyni i turbiny kosztuje ...
Driftman
to czytaj dział AMG zamiast spamować forum
As_
Ciekawe czy w Norauto maja do niego klocki czy trzeba kupować ATE albo jakies inne drogie.
ju-by
CYTAT(As_ @ Thu, 22 Feb 2018 - 09:14) *
Ciekawe czy w Norauto maja do niego klocki czy trzeba kupować ATE albo jakies inne drogie.


Serio takie znęcanie się nad użytkownikiem forum przestaje być śmieszne... wiadomo, że da się dopasować i dociąć jakieś popularne klocki w zamienniku.
As_
serio w samochodzie za 200-250 tys. głównym problem jest czy turbine regeneruje się za tysiąc pięcset czy za dwa? Czy może trzeba się szarpnąć na nową za 5tysi?
Ja rozumiem, że jak ktoś kupuje starego diesla za 6 tysięcy to patrzy czy zamach jest sztywny czy dwumasowy bo moze się bać, że za chwilę dołoży połowę wartości samochodu.
Ile w AMG pójdzie na benzynę, opony, klocki, tarcze i inne duperele zanim się ta turbina wysra? 100tys?
jary21
nie wiem, bo moze turbo do amg 45 kosztuje 15 tysiecy, nie wiem
hexx #2
jak chcesz takie auto, to musisz się liczyć z kosztami serwisu i utrzymania
to nie jest Dacia czy KIA
Tom-Lee
A skoro zadajesz takie pytania to sie zdecyduj jednak na cos innego.
WLD_Wlodi
A poza tym to chyba nawet w jednym wątku o AMG zadawałeś pytanie a pare postów wyżej była podana cena regenerowanej/nowej skrzyni 20 albo 28 tys zł.
jary21
Oczywiscie ze licze sie z kosztami, no ale bez przesady. Chyba kazdego zaboli jak zaplaci 25 tys za skrzynie nawet jak samochod warty 200 tys, bez zartow....
Slyszalem cos o regeneracji ze robia juz za ok 8 tys, wiec jeszcze ujdzie.
Dlatego chcialem sie zapytac czy wszystkie egzemplarze z tym mialy problem czy tylko jakas partia
rwtnt
Nie każdego zaboli, takie auta kupuje się nowe sprzedaje tuż po upływie gwarancji lub trochę wcześniej.... Do przebiegu zapewne około 100tys będą bezawaryjne.
hexx #2
Może okazać się, że nawet finansowo lepiej się wyjdzie na zakupie nowego czy demo niż nieznanej używki ... która zapewne wymagać będzie wcale nie małych inwestycji.
Tommo
CYTAT(hexx #2 @ Fri, 23 Feb 2018 - 14:37) *
Może okazać się, że nawet finansowo lepiej się wyjdzie na zakupie nowego czy demo niż nieznanej używki ... która zapewne wymagać będzie wcale nie małych inwestycji.


Prawie 100 tyś w plecy po dwóch latach eksploatacji. Rzeczywiście zajebisty finansowy deal

http://allegro.pl/mercedes-benz-245-g-a-45...45.html#thumb/5

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz...a-ID6yZ8qt.html

Trochę to zastanawiające dlaczego tak dużo ofert sprzedaży prawie nowych A45 jest na portalach.
hexx #2
Takie specyficzne nie-dla-plebsu auta zawsze będą nienaturalnie drogie w zakupie i eksploatacji.. i będą sporo tracić.
Ktoś, kto coś takiego kupuje nie patrzy ile straci... ma to gdzieś smile.gif
Tommo
Nie zmienia to faktu że utrata wartości jest największą stratą w tych samochodach.
hexx #2
Każde auto traci po około 3 latach 50% swojej wartości... z dokładnością +/- 5%
Te z ogłoszenia nie do końca mogą być wyznacznikiem, bo nie znamy ich przeszłości ani stanu technicznego.
h8r
przedlift jest trochę niekochany, bo w polifcie sporo poprawili, niby tylko 20 koni różnicy, ale też w skrzyni coś pogrzebane i polift ma szperę w opcji
jary21
jakbym kupował to z gwarancja(chyba jest 3 letnia jak sie nie myle) i z przebiegiem do 50 tys
i CLA
rwtnt
I znowu utrata wartości... Jak kupujesz buty i je wyrzucasz, też lamentujesz nad utratą wartości? Samochód to towar/produkt i za pewną cenę kupuje się możliwość jazdy nim. A to czy da się go odsprzedać, to już zupełnie inna rzecz. Auto to
rzadko inwestycja więc po co nad tym się rozwodzić. Co do cen to w tym roku wchodzi nowa a klasa to zapewne też jest powodem cen. Nowe a45 amg będzie miało 400hp + nowe a35 amg odpowiednik s3 i bmw 135.
As_
Utrata wartosci mowi np. o tym ile po 3 latach trzeba bedzie dołożyć zeby mieć kolejna nowke.
Czy to wazne? Dla jednych tak dla innych nie.
Ciekawe dlaczego 3 letnich golfow r nie ma za pol ceny czyli 75-85 tys.
hexx #2
są około po 100-120k
przy czym nowe bazowe są od 170k ale z dodatkami trochę ponad 200-210k
SajneK
CYTAT(Tommo @ Fri, 23 Feb 2018 - 15:22) *
Prawie 100 tyś w plecy po dwóch latach eksploatacji. Rzeczywiście zajebisty finansowy deal

http://allegro.pl/mercedes-benz-245-g-a-45...45.html#thumb/5

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz...a-ID6yZ8qt.html

Trochę to zastanawiające dlaczego tak dużo ofert sprzedaży prawie nowych A45 jest na portalach.


mamy 2018 o ile sie nie myle wiec przykładowo ten pierwszy:

http://allegro.pl/mercedes-benz-245-g-a-45...45.html#thumb/5

Jeżeli został zakupiony np w marcu 2015 roku to za tydzien mija mu 3 lata a nie 2, a nowy model z salonu mercedesa startuje aktualnie od 188.600zł, więc doliczając mu troche dodatków wyjdzie nam powiedzmy 210 tys pln, zakładam że rabat 5% dostaniemy więc transakcyjnie wyjdzie to ok. 200.000pln. Wspomniany przez Ciebie egzemplarz kosztuje 140.000pln. Teoretyczna strata na tym teoretycznym przykładzie to 60.000pln co stanowi utratę wartości na poziomie 30% przez około 3 lata. Dla mnie udowodniłeś dokładnie odwrotną rzecz, te auta zajebiście trzymają wartość a nie zajebiście ją tracą.


Troche gorzej wyjdzie z golfem R, jak wezmiesz sobie takiego salon PL :

http://allegro.pl/golf-7r-manual-15-salon-...58.html#thumb/5

A one startują od 170.000 w salonie nowe....
h8r
Zarówno Golf R jak i A45 AMG bardzo ładnie trzymają cenę, ale nie na poziomie 70% po 3 latach tylko raczej przedział 50-60 (co jest bardzo dobrym wynikiem). Poprawnie wyposażona A45 to 240-250 tyś, nie wiem czy choć jeden taki golas za 190 został sprzedany. Ofertę na nieco ponad 200k dostałem na wyprzedaży rocznika odchodzącego modelu po mega rabatach ~17%... Tamta z linka pewnie spokojnie kosztowała 220+ jak nie była z wyprzedaży i flotowa, a 140 to znów nie jest wartość transakcyjna skoro tak liczymy... Dla przykładu taka S-klasa traci wartość znacznie szybciej i znacznie większe kwoty wchodzą w grę.
Tommo
CYTAT(SajneK @ Sat, 24 Feb 2018 - 10:26) *
mamy 2018 o ile sie nie myle wiec przykładowo ten pierwszy:

http://allegro.pl/mercedes-benz-245-g-a-45...45.html#thumb/5

Jeżeli został zakupiony np w marcu 2015 roku to za tydzien mija mu 3 lata a nie 2, a nowy model z salonu mercedesa startuje aktualnie od 188.600zł, więc doliczając mu troche dodatków wyjdzie nam powiedzmy 210 tys pln, zakładam że rabat 5% dostaniemy więc transakcyjnie wyjdzie to ok. 200.000pln. Wspomniany przez Ciebie egzemplarz kosztuje 140.000pln. Teoretyczna strata na tym teoretycznym przykładzie to 60.000pln co stanowi utratę wartości na poziomie 30% przez około 3 lata. Dla mnie udowodniłeś dokładnie odwrotną rzecz, te auta zajebiście trzymają wartość a nie zajebiście ją tracą.


Jasne. Jeszcze jak dopiszesz, że się pewnie bili o niego potencjalni kupcy, to już w ogóle strzeliłem sobie w kolano smile.gif
Zauważam od jakiegoś czasu dużą podaż tych aut na rynku wtórnym. A to ewidentnie prowadzi do spadku ich cen. Prawa rynku są nieubłagane.
Zobacz jak trzyma cene foka RS. TT też trzyma nieźle cenę.

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-tt-s-2-0...l-ID6zA16e.html

7 lat niemal 100 tyś km i prawie połowa wartości nowego cena wywoławcza. Drogo.
Tom-Lee
Cene se trzymac moze, pytanie kto to kupi i czy w ogole.
jary21
co byscie wybrali cla 4m amg czy moze s5 czy bmw 4 ? roczniki ok 2015
Joe89
435i + mody, lepszy potencjał silnika i większa pojemność o połowe, lepsze wnętrze, wygląd też lepszy.
Rufios
Dołóż budżetu i bierz C43 AMG
prnit
bmw nie wygląda tak ostro jak amg...do tego aby był konkurentem potrzebuje xdrive, S5 fajne ale też bez takiego pazura..co innego jakaś RS, dołoż do c klasy Amg...albo poszukaj jakiegos fajnego a amg.
Mis
Jak wyżej, C43 AMG. wink.gif
jary21
za 43 amg trzeba wydac ok 220 tys, cla za 150 mozna wychaczyc - uzywane oczywiscie, wiec to jest roznica..
hexx #2
bierz A45 AMG ale bezpośrednio od dealera
wyslij @ do dealerów z pytaniem czy "coś mają" z używek (można dzwonić)... i kupuj oficjalnie u nich
nawet jak się zesra coś poważnego, to masz rękojmię (tu trzeba sprawdzić umowę zakupu co do treści) i w razie odmowy naprawy możesz ich o to podać do sądu ... bo tak o dziwo stanowi nasze krajowe prawo
jary21
bardziej podoba mi sie CLA, sprzetowo to wszystko raczej to samo tylko buda inna
Maciek1234
CYTAT(hexx #2 @ Fri, 23 Feb 2018 - 16:31) *
Takie specyficzne nie-dla-plebsu auta zawsze będą nienaturalnie drogie w zakupie i eksploatacji.. i będą sporo tracić.

przegląd +5 tysiaków
ubezpieczenie... cóż, jak mieszkasz w Warszawie to możesz się ładnie zdziwić biggrin.gif dzisiaj położenie 10 tysiaków OC+AC to nic niezwykłego...

auto jak auto - ale dziwię się, w kontekście opisywanej na forum awarii Audi S8, pokładanie wiary w ponoszenie odpowiedzialności przez dilera, w przypadku używanego auta. Trzeba mieć świadomość, że te 2-3 letnie auta zwykle są już poza gwarancją fabryczną producenta, a rozszerzona gwarancja jest gwarancją ubezpieczeniową - to znaczy, że nie producent, lecz ubezpieczyciel ponosi koszty związane z bardzo szczegółowo opisanymi w umowie usterkami - nie przymierzając, to taki VIP Gwarant z Radomia biggrin.gif
hexx #2
tak jak pisałem
to auto jest nie-dla-plebsu ... i nie może być tanie wink.gif
bo będzie pospolite
jary21
bardzo sztywny jest ten samochod? kazda dziure czuc? czy sa mozliwosci wyboru zawieszenia ?
Tommo
Co za durne pytania. Chłopie wsiadasz, robisz próbną jazde i wiesz wszystko czy ci pasuje a nie forum będzie podpowiadać czy ci podpasuje to auto a może inne.
jary21
chciałem sie zapytać o wasze odczucia
dudek81
Musisz sprawdzić na własnej skórze. To chyba oczywiste, że dla kogoś może być sztywno, a dla Ciebie będzie za miękko (lub odwrotnie).
jary21
słyszałem że nawet najmniejsza dziure czuć, że nie da się praktycznie jezdzić po miescie bo tylko się podskakuje
Aval
Biorąc pod uwagę jakie zadajesz pytania, to daj sobie spokój z tym samochodem.
jary21
poprostu chciałem się zapytać, samochod bedzie uzywany rowniez w miescie dlatego sie zapytalem czy jest baardzo twardy
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.