hexx #2
Fri, 16 Feb 2018 - 16:48
Range Rover Sport ..
silnik 2.0 diesel na 2 turbinach i mocny 240KM
kto jest producentem tego silnika ?
nbkbtw
Fri, 16 Feb 2018 - 17:51
Silnik robiony przez JLR
hexx #2
Fri, 16 Feb 2018 - 18:40
kibel i mina z niego czy daje radę bez większych problemów ?
coś więcej o nim wiadomo ?
jankes6
Sat, 17 Feb 2018 - 15:48
Szwagier pracuje w jlr na serwisie....podobno 2 litrowe dyszle od jlr potrafia nie dojechac do drugiego przegladu...dpf notorycznie zapchany...
exocet
Sun, 18 Feb 2018 - 08:31
Ciekawe na ile to kwestia silnika, a na ile kwestia sposobu użytkowania
hexx #2
Sun, 18 Feb 2018 - 11:17
też mi się wydaje, że to nie kwestia samego DPF'a a sposobu użytkowania
flapjck1
Sun, 18 Feb 2018 - 13:56
Typowe auto na miasto w ostatnich czasach
SajneK
Mon, 19 Feb 2018 - 09:07
Raczej zbyt nowe i zbyt mało uzytkownikow zeby cokolwiek mozna było powiedziec, ale od siebie mogę polecic diesla 3.0v6 300 koni, optymalny do tego auta, dużo momentu, fajnie brzmi, wystarczająca dynamika jak na ten kiosk.
hexx #2
Mon, 19 Feb 2018 - 09:23
na pewno był by lepszy
ale cena takiego 258KM z uwagi na dużą akcyzę idzie w górę o 60.000 PLN
ten z silnikiem 306KM jest droższy tylko o .. 90.000 PLN
jechałem takim demo 2.0 i jak na moje potrzeby przemieszczania daje spokojnie radę, wersja HSE + lepszy układ hamulcowy + kilka datków wychodzi i minus rabat... łapie się w budżecie
SajneK
Mon, 19 Feb 2018 - 10:20
Jezeli mowimy o nowym to szedłbym w X5, ten sport oprócz wygladu to raczej przewag nie ma, w x5 tez akcyzowe 2.0 jest
hexx #2
Mon, 19 Feb 2018 - 10:53
X5 jak już to 3.0
ten 2.0 nie chce jechać
SajneK
Mon, 19 Feb 2018 - 11:18
Na papierze jedzie sporo lepiej od sporta
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.