Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: A8 D4 4.0TFSI
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Audi Sport
j3drus
Witam, chciałem trochę popytać o tym aucie a zwłaszcza o silniku. Informacji na forach jak na lekarstwo huh.gif Jak wygląda serwisowanie tego silnika? Ma jakieś wady z rozrządem jak np 3.0TDI? Wiem że S8 520KM ma odłączanie 4cylindrów ten słabszy w A8 również? Jak z podatnością na zwiększanie mocy? Można bezpiecznie zrobić np 600+?
pozdrawiam
jakub1t
Ja tylko trochę jeździłem pierwsza wersja a8 4.0 tfsi i już było odłączanie cylindrów. W sumie mnie to wkurzało bo delikatne wibracje było czuć.
_adams_
Podatność na mody raczej znaczna. W S6 ten motor (ten sam silnik?) generuje 700KM po dobrych modach.

3.0TDI ma wadę rozrządu? Który?
simon.pg
Wadą silników 3.0 tdi jak i wszystkich pozostałych są ich użytkownicy w znacznej mierze.
_adams_
W V6 szczególnie, bo jak leją wtryski to żal wydać 10-12 koła, lepiej jeździć do bólu, aż wypali tłok.

Ludzie zapominają/nie wiedzą/nie chcą wiedzieć że era silników 1.8T czy 1.9TDI dawno już minęła i kupując auto z przelotem 300kkm trzeba mu już jakiś remont silnika.

Wracając do tematu - warto udać się do warsztatu Gegor10 i tam zapytać o TFSI.
greenhorn
Tu masz S8 po samym programie. Zbój okrutny. Jak słabsze wersje wypadają nie wiem.

ŁYSY66
W RS6/C7 BETSAFE wycisneli 1068KM
ŁYSY66
To w tym aucie wycisnęli ponad 1060KM.

Ale w związku z tym autem mam pytanie - czy w naszych Polskich ''warunkach ''
został by dopuszczony do ruchu?

Chodzi mi wyłącznie o pakiet carbon ''AERO''
Zwróćcie uwagę na ''lotki dociskające'' z przodu i z tyłu.

betsafe
betsafe
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.