Witam,
Od jakiegoś czasu modyfikuje auto, które służy mi do codziennego użytku i przyjemności z jazdy. Postawiłem na podniesienie mocy poprzez wymianę dolotu, kolektora na sportowy bez katów oraz odpowiedni program.
Wszystkie te powyższe modyfikacje zostały już wykonane i przyszła pora na resztę układu wydechowego. Na zupełnie seryjnej reszcie wydechu auto brzmi bardzo dobrze i nie wpada w rezonans, więc krotko mówiąc odpowiada mi i nie potrzebuje tego zmieniać.
Są natomiast sprawy związane z kondensacją pary wodnej i obłokom białego dymu na biegu jałowym oraz te związane z badaniem technicznym.
Jestem już umówiony na badanie aby zobaczyć jakie będą wyniki ale cudów się nie spodziewam.
Rozumiem więc, że trzeba zainstalować katalizatory sportowe, tylko jakie rozwiązanie byście polecali ?
Czy szukać EURO 5 400cpi czy nie przejmować się i brać EURO 4 200cpi?
Kolejna sprawa to jeżeli katalizator High flow ma limit do 250KM to czy mogę założyć, że jeżeli zakładam po jednym na 3 cylindry ( 2 katy na 2 rurach za kolektorami), to wówczas moc jaka przypada na każdy katalizator dziele przez 2?