Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Levorg, Mondeo, Insignia
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
Stron: 1, 2, 3
czarodziciel
Panowie, musi być kombi i po wstępnej analizie na placu boju pozostały wymienione w temacie pojazdy. Dodatkowo jeszcze w grę wchodzi superb lub optima. Pytanie główne czy któreś z aut jest Waszym zdaniem fuckupem i należy odpuścić na starcie? Kwestie wyboru silników świadomie jeszcze pomijam, ale za wszelkie sugestie będę zobowiązany. Coś z tym Levorgiem da się zrobić? W sumie dopiero w przyszłym tygodniu będę nim jeździł. Dziękuje za podpowiedzi
hexx #2
Nowe czy używane ?
Mocne czy ekonomiczne do nawijania kilometrów ?
czarodziciel
Nowe, kilometry znikome, powinienem się zmieścić w 25-30k rocznie. Wawa, a właściwie Wisłostrada i reszta autostrada i szybki ruch.
CrocodileReggae
Czyli ma być 4x4 i automat... a osiągi na 2 planie?
czarodziciel
Ma być automat, 4x4 fajne ale biorąc po uwagę auta niekonieczne. Osiągi ważne na zasadzie 80-140 a nie 0-100. 2 foteliki i szczupła nastolatka na pokładzie, generalnie każda podróż z nimi. rozkminianie aut już za mną, zostało na celowniku te 3-5 aut, chodzi o to czy któreś z podanych jest mega zjebem o czym nie wiem.
CrocodileReggae
Wszystkie typy raczej poprawne.
Insignia kusi fotelem kierowcy ale nie osiągami niestety... bo jest prawie 300 KM a nie jedzie.

Optima to ciekawe auto. Tu plusem jest gwarancja. Ciekawa w środku. Mi podeszła. Ale brak 4x4. Osiągi przeciętne. Wolny diesel.

W levorgu sawd... wyżej tylko niebo. Wizerunek marki bardzo pro... Ale raczej dla statecznego kierowcy.

Mondeo... niczym się tak dobrze nie wtopisz w tło...

Chyba, że Superbem smile.gif największy ze wszystkich. Przepastna kanapa. Oddalona od kierowcy... do fotelika trudno sięgnąc. Spory bagarek. No i odpowiednim silnikiem potrafi szybko pojechać.

Jaki pieniądz do wydania?
czarodziciel
120-130k max w przyszłym tygodniu mam jazdę wszystkimi. Generalnie plusy poznam pewnie sobie sam. Bardziej boje sie o minusy które są tajemnicą. bądź tajemnicą poliszynela. O słabym jechaniu insygni czytałem tu już kilka razy i jedyne co sprawia że sprawdzę jest ich obsługa klienta. No serio na całej Połczyńskiej tylko oni potraktowali mnie serio mimo iż kupowałem wtedy auto dla córki.
hexx #2
CYTAT(CrocodileReggae @ Sat, 13 Jan 2018 - 21:54) *
Chyba, że Superbem smile.gif największy ze wszystkich. Przepastna kanapa. Oddalona od kierowcy... do fotelika trudno sięgnąc. Spory bagarek. No i odpowiednim silnikiem potrafi szybko pojechać.

i marna jakość materiałów za stosunkowo dużą cenę
CrocodileReggae
E tam. Mam pół roku i nie doświadczam minusów jakościowych.
Nic nie skrzypi, nie brzęczy, nie piszczy.
Więc jest to mit.
Co do ceny to superb daje najlepszy stosunek ceny do tego co się za nią dostaje.
I mówię tu zarówno o osiągach ale też o poziomie wyposażenia.

Za 130tys brutto można kupić superba z 280KM 4x4 dsg... po programie robi się 360KM... co pozwala na bardzo dynamiczną jazdę.
hexx #2
CYTAT(CrocodileReggae @ Sat, 13 Jan 2018 - 23:38) *
E tam. Mam pół roku i nie doświadczam minusów jakościowych.
Nic nie skrzypi, nie brzęczy, nie piszczy.
Więc jest to mit.

no nie jest mit
Miałem S2 i dostałem S3 na weekend... i choć deasign jest bardzo ładny, naszpikowanie elektroniką też dobre w topowych wersjach... to sama jakoś skóry i plastiku bez progresu (a nawet subiektywny regres) względem poprzedniczki.
Cena za to jest o wiele wyższa od poprzedniego modelu.

Czasy kiedy Skoda kojarzyła się z niską ceną i solidną jakością minęły.


CYTAT(CrocodileReggae @ Sat, 13 Jan 2018 - 23:38) *
Za 130tys brutto można kupić superba z 280KM 4x4 dsg... po programie robi się 360KM... co pozwala na bardzo dynamiczną jazdę.

.. i oczywiście nie stracisz gwarancji po pierwszej wizycie w ASO i pierwszym podpięciu do komputera serwisowego ? rolleyes.gif
Po co piszesz o możliwościach skoro nie można ich bez stresu zrobić w okresie gwarancji... szczególnie, że silniki TFSI nie należą do tych "przykładów bezawaryjności".
Duża część osób po wykupieniu przedłużonych gwarancji pozbywa się auta zanim ona się skończy...

Ty już masz jak rozumiem te 360KM ? smile.gif
luisgomes6
Można podpiąć boxa na czas gwarancji, a po jej wygaśnięciu zrobić program.
CrocodileReggae
Tak bylo kiedyś... teraz można wyzerować licznik programowań.
Przed aso do tunera po serie... a po... dalej pełny ogień.
Co do skór... polecam nappa z perforacją. Podstawowa skóra podobno nie jest zbyt wysokiej jakości.
Box też jest jakąś opcją... np jb4 od burgerów... ale chyba warto jednak zrobić program silnika i dsg. Jest inna jazda.
acee
Ile taka Skodziawka chleje w trasie, przy prędkościach około 140 km/h?
CELICA FAN
Levorg dużo pali jak na ta pojemność.
hexx #2
CYTAT(CrocodileReggae @ Sun, 14 Jan 2018 - 12:34) *
Tak bylo kiedyś... teraz można wyzerować licznik programowań.

nie chodzi o to
Oprogramowanie serwisowe w ASO po podpięciu do komputera automatycznie pobiera wersje oprogramowania i kilka kluczowych parametrów jakie są ustawione..
i wysyła do serwera. Jeżeli okazuje się, że są różnice między parametrami tej wersji na serwerze a tej w komputerze samochodu... informacja jest zapisywana. Jeżeli nic się nie dzieje z silnikiem, to nie ma problemu... jeżeli coś się stanie, to VW odmawia naprawy serwisowej. Tyle.
Dodatkowo po podpięciu samochodu do komputera w ASO system sam sprawdza aktualizacje i może się okazać, że program tunera zostanie nadpisany nowym od producenta.
Pracownicy ASO nawet o tym nie wiedzą. Mają podpiąć i tyle... resztę robi system bez ich ingerencji i bez możliwości ingerencji.

Ford też nad tym pracuje by takie rozwiązania się pojawiły
czarodziciel
Tego Superba w takim razie wezmę mocniej pod uwagę. Będę i tak raczej brał auto bez skóry, jakaś fanaberia żony że nie lubi. W sumie w samochodzie ze względu na maluchy i specyfikę (mam plantacje malin i truskawek) mam wieczny burdel. Środek zatem nie robi dla mnie większej różnicy. Ma mieć najlepsze z możliwych świateł, być bezproblemowym i bezpiecznym autem, fajnie gdyby się jakoś po ludzku prowadził. O spalaniu w Levorgu słyszałem, biorę go pod uwagę tylko dlatego, że poza racjonalnością zakupu chciałbym mieć też gdzieś swój męski fun. Subaru to subaru i jeśli faktycznie prowadzi się tak wyśmienicie (mam nadzieję w tym tygodniu przetestować) to wygląda super i jest raczej sporadycznie widoczny na drodze.
Co do Superba jeszcze, to biorąc pod uwagę boxa to wersja 220 bardzo różni się od 280?
hexx #2
dobre światła (LED) i dużo przestrzeni (na szerokość) ma KIA Optima
nie ma wersji 4x4
CrocodileReggae
Hexx... kurna... licznik programowan w superbie da się już zerować.
Więc przed aso wrzucasz serię... po wizycie program.
Nikt nie ma szans niczego znaleźć. Może i lekko problematyczne ale gra warta świeczki.

220 vs 280.... 280 ma 4x4 i ma inne turbo... programem dużo mocniej się robi.
Jak masz małe dzieci to tym bardziej weź skórę. Przecierasz i masz czysto.
Jeśli weźmiesz wentylację foteli to dają lepszą skórę nappa z perforacją.
acee
Levorg jest świetny! Jeździłem tym na jeździe testowej i prowadzi się, jak to Subaru, bardzo precyzyjnie. Wady: krótkie siedzisko, mało miejsca nad głową, spalanie. Myślę, że miasto to bliżej 13 l, trasa 10. Testowego spalania nie biorę pod uwagę. 170 KM to za mało, ale tylko na papierze. Do codziennego przemieszczania się w zupełności wystarczy, chyba że zależy Ci na ciągłym okupowaniu lewego pasa na krajówkach, wtedy (szczególnie z zapakowanym autem) może być problem. Wygląda i jeździ super, nie jest bez wad. Zwiększenie mocy też już jest ogarnięte.
Skoda i Kia przy Levorgu są nijakie, tak w prowadzeniu, jak i w wyglądzie.
hexx #2
CYTAT(CrocodileReggae @ Sun, 14 Jan 2018 - 14:57) *
Hexx... kurna... licznik programowan w superbie da się już zerować.
Więc przed aso wrzucasz serię... po wizycie program.
Nikt nie ma szans niczego znaleźć. Może i lekko problematyczne ale gra warta świeczki.

lekko to mało powiedziane
ale jak ktoś będzie chciał się w ten sposób bawić a tuner będzie miał aktualne oprogramowanie... to można

u siebie już masz te 360KM ?
CrocodileReggae
Trochę wstyd bo już prawie 20kkm a u mnie niestety jeszcze seria jest. Ale juz rozmawiałem z Witkiem z R Performance... Powinienem wyrobić się w styczniu. Jak będę już po wizycie na Mineralnej to dam znać co wyszło.

Jak komuś wystsrcza tyle miejsca co w Levorgu to warto pomyśleć o leonie.
Krisu_K13TL
Znajomy ma tego Levorga, chyba ze skrzynią CVT i w Krakowie pali mu średnio 16-17l. Dla mnie kosmos...
Maciek1234
CYTAT(CrocodileReggae @ Sun, 14 Jan 2018 - 00:38) *
Za 130tys brutto można kupić superba z 280KM 4x4 dsg... po programie robi się 360KM... co pozwala na bardzo dynamiczną jazdę.
za 130 brutto to możesz szukać Octavii RS, a nie Suberba 280KM laugh.gif

Mam wrażenie, że ktoś tu jest oderwany od rzeczywistości - jeszcze mowa o wersjach L&K i skórze Nappa biggrin.gif

Z taką kwotą to można pomyśleć o Superbie 180KM, albo Insignii CTDI 170KM w manualu. Insignia 260KM to +145 tysięcy.

A jak ma być szybko i w kwocie 120-130k, to albo Megane GT, albo Peugeot 308 GT. Na inne auta po prostu zabraknie kasy.
tomek evo
Też mi się wydaje, ze w kwocie 130 tys. nie ma szans na Superba 280 km 4x4 i dsg. Wg. konfiguratora takie coś wychodzi ok. 180-200 tys. wiec może 150 tys. jest realne ale 130 tys. już chyba nie za fabrycznie nowe auto.
CrocodileReggae
136 400 brutto cennikowo kosztuje do produkcji superb combi 2.0tsi 4x4 dsg combi w wersji active... do tego na firmę można liczyć ok 14% rabatu. Prywatnie też jest kilka %. Wiem bo odbieram w tym tyg kolejnego do firmy... Odsyłam do cennika aby nie mówić o wrażeniach, wydawaniu się i przypuszczeniach. Za wszystkomający owszem trzeba zapłacić ok 180 tys po rabatach...
hexx #2
ale golas...
dla 280KM i 4x4 jest sens brać coś takiego ?
Maciek1234
tak, Superb Active


bajka biggrin.gif

ale po co człowiekowi więcej - w latach 90-tych Mercedesy miały szyby na korbki laugh.gif
hexx #2
no i fotele też na korbkę...no na dźwignię smile.gif
hexx #2
Optima GT ....

pawel934
Jaki sens w ogóle ma taka dyskusja, jeśli jako argumenty wrzuca się fotki wnętrza Superba generacji nieprodukowanej od kilku lat? laugh.gif

Za okolice 130k brutto można kupić Superba 2.0 TSI 280 KM 4x4 w wersji Ambition, lub jeśli uda się lepiej ponegocjować to Style (odpowiednio 145k i 155k cennikowo w wersji kombi, w lifbacku trochę mniej). Nie są to żadne wypasy, ale też nie golasy i spokojnie można takim autem jeździć bez bólu. Lepsze to, niż wymuszanie najbogatszej wersji wyposażenia przy topowym silniku.
Maciek1234
CYTAT(hexx #2 @ Mon, 15 Jan 2018 - 11:05) *
ale golas...
dla 280KM i 4x4 jest sens brać coś takiego ?

sens to pewnie i jest, ale jak siądziesz z handlowcem do stołu, to szybko się okaże, że auto nie ma tego, tego i tego, na taki pakiecik jest teraz promocja, warto jeszcze dodać tyle, a skoro auto idzie w leasing, to grzechem byłoby nie wziąć jeszcze tego, tego i tego, bo to ratę podbije tylko o 100 złotych. Jak z handlowcem zaczęliśmy konfigurować Kodiaqa, to w podstawie było jakieś 150k, skończyło się na około 200k (a dodawaliśmy rzeczy naprawdę niezbędne do auta rodzinnego, typu nawigacja, rolety przeciwsłoneczne, rzęd tylny, obyło się bez szaleństw typu skórzana tapicerka), a i tak handlowiec wyciągnął niczym królika z kapelusza jeszcze bardziej dopasionego, z odbiorem natychmiast, w cenie 178k pln biggrin.gif Flota może i kupi Activa, ale prywatny użytkownik, nie będzie siebie karał taką wersją.
pawel934
Tak masz rację, mi też nigdy nie udało się kupić auta w takiej wersji, jak planowałem (zawsze wychodziło sporo bogaciej). Ale jeśli ktoś ma sztywną granicę np. 130k, to chyba wciąż wolałbym takiego golasa 280 4x4, niż coś od konkurencji w lepiej wyposażonej wersji poniżej 200 KM FWD.
hexx #2
Paweł, widziałeś jakie jest wyposażenie w standardzie ?
error.
Na twarzoksiążce KIA Motors wywiązała się ciekawa dyskusja jednego z użytkowników Optimy GT, który miał problemy z automatyczną skrzynią. Podczas, gdy jego auto było na serwisie, dołączyły do niego dwa kolejne z tym samym problem. Ile w tym prawdy nie wiem, ponieważ dyskusja została skrzętnie usunięta, natomiast zbadać temat zawsze możesz jeśli wziąłbyś to auto pod uwagę.
hexx #2
Optima ma taką sama skrzynię co i Sorento.
Niestety, w każdej skrzyni hydraulicznej im bardziej dajesz w dupę... tym olej szybciej traci właściwości a skrzynia zaczyna gorzej zmieniać biegi.
Co najciekawsze, producent nie przewiduje zmiany oleju w automacie... dziwne i bez sensu, ale tak jest.

Natomiast można samemu to zrobić lub w ASO.
Kupuje się Amsoil ATL w ilości 7 butelek za 350 PLN brutto... i po temacie. Skrzynia to chyba kopia AISIN'a, bo nie trzeba zmieniać filtra i nie ma miski + kilka innych rozwiązań rodem z tych skrzyń.

Ja wymieniam olej co 15-20k ... ale u mnie samochód lekko na trasie nie ma wink.gif
Bo skrzynie jako takie nie są awaryjne, więc zakładam, że chodzi o olej a nie o typową awarię.
tomek evo
Faktycznie kombi w wersji Active kosztuje 140 400,00 zł. Problem w tym, że nie wiem kto takie coś kupuje i to auto w takiej opcji chyba tylko do produkcji. No i jaki sens to nie wiem. Znajomy ma mega rabaty u swojego dilera bo brał u niego już 9 aut i wersje2.0 TDI Kombi 190KM 4x4 dsg Laurin&Klement + dodatki wycenili mu na 155 tys. po wszystkich możliwych rabatach więc mega rabat jest możliwy ale za dobrze wyposażone na pewno dużo większy niż za golasa. Fakt faktem, że za te pieniądze to nawet w wersji Active to jest dobra oferta ze względu na silnik, napęd i wielkość auta ale to się bez odpowiedniego wyposażenia kupy nie trzyma.
tomek evo
CYTAT(error. @ Mon, 15 Jan 2018 - 10:57) *
Na twarzoksiążce KIA Motors wywiązała się ciekawa dyskusja jednego z użytkowników Optimy GT, który miał problemy z automatyczną skrzynią. Podczas, gdy jego auto było na serwisie, dołączyły do niego dwa kolejne z tym samym problem. Ile w tym prawdy nie wiem, ponieważ dyskusja została skrzętnie usunięta, natomiast zbadać temat zawsze możesz jeśli wziąłbyś to auto pod uwagę.


No cóż to tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że czasy kiedy totalnie można było się nie znać na autach i ufać w ASO/producenta dawno minęły. Jak Hezz pisze to prawdopodobnie kwestia szybko zużywającego się oleju i wystarczy jego regularna wymiana ale znając ludzi to większość nie będzie miało tej świadomości aż do czasu jak coś się nie zacznie dziać z autem. Szczególnie pewne grupy właścicieli aut japońskich są wyjątkowo odporni na wiedzę i nie dopuszczają do siebie, ze ich niezawodna Toyota może wcale taka niezawodna nie być. BTW mam znajomego, co się chwali, ze mu się Toyota w ogóle nie psuje ale podczas rutynowego przeglądu w ASO potrafi zostawić 2 a nawet 3 tys złotych bo coś mu tam wymienili (nie wie co) ale przecież nic się nie psuje.
hexx #2
Olej w pikapie Ford Ranger (skrzynia ZF) zajechałem... w 1500 km wink.gif
a wystarczyło w pospiechu przejechać w obie strony A4 .. przy czym od Krakowa do Rzeszowa z prędkością 185 km/h na tempomacie.
Na zjeździe w Rzeszowie.. skrzynia przestała zmieniać biegi.

9.5 litra oleju + uszczelka + filtr... i jeździmy dalej smile.gif
Tylko trzeba być świadomym takich rzeczy.
tomek evo
Olej fabryczny czy już wymieniany wcześniej a jak tak to jaki ? 185 km/h na tempomacie w Rangerze - nieźle biggrin.gif
hexx #2
fabryczny się skończył dość szybko... a testowany był Millers, Motul i Amsoil
na Millersie najbardziej skrzynia przeciągała zmiany, Motul miał strasznie wysoka lepkość i skrzynia z uderzeniem zmieniała biegi..
Najlepiej wypadał Amsoil
Maciek1234
CYTAT(tomek evo @ Mon, 15 Jan 2018 - 13:19) *
Znajomy ma mega rabaty u swojego dilera bo brał u niego już 9 aut i wersje2.0 TDI Kombi 190KM 4x4 dsg Laurin&Klement + dodatki wycenili mu na 155 tys. po wszystkich możliwych rabatach więc mega rabat jest możliwy ale za dobrze wyposażone na pewno dużo większy niż za golasa.

heh, dostałem dokładnie taką samą cenę na ten samochód po przyjściu z ulicy biggrin.gif Passat w takiej samej konfiguracji silnikowej kosztuje tyle samo. Rabaty na poziomie 15-17% dzisiaj dostaje się praktycznie bez negocjacji (nie dotyczy nowości rynkowych w rodzaju Stingera biggrin.gif). A dalsze zbijanie ceny jest już symboliczne.

Ważne też jest jak długo autor zamierza jeździć tym autem. Jeśli to ma być 2-3 lata, a potem kolejny samochód, to opłaca się wziąć Audi w najem - wtedy rata za Audi o wartości 200kpln wychodzi tyle, co za Superba o wartości 150kpln.

Ten Levorg jest fajny, bo po prostu mieści się w budżecie. Natomiast to auto ma osiągi na poziomie Insigni 1,5/165KM.
czarodziciel
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi. Pojęcia nie mam czemu się takie emocje pojawiają czasami w dyskusji i potencjalnych wyborach. Levorg jeśli faktycznie pali te 17 to odpada absolutnie, bez sensu w 1.6 170km. Ja nie potrzebuje wyczynowego zapierdalacza bo z dzieciakami jadę zazwyczaj, ale przecząc sobie całkowicie sprawdzę jeszcze tą cupre ośkę, 580l bagażnika wystarczy a i na kryzys wieku średniego też fajne antidotum. Generalnie poza opiniami o Levorgu niczego się nie dowiedziałem o autach z tematu, superba przetestuje oczywiście, Kia też będzie prowadzona, ale raczej nie GT. Dzięki i dam znać co kupiłem
hexx #2
Niestety, w przypadku KIA Optima, to wersja GT jest jedyna sensowną i jedyną nad którą warto sie pochylić (chyba, że chcesz hybrydę plug-in)

KIA w innych wersjach daje wolnossące 2.0 PB 163KM które jedzie niemrawo..
albo diesla 1.7 141KM który jest bardzo ekonomiczny i trwały ale ... nie ma w nim życia.
Sensownie wyposażony to GT-Line z 7 biegowym automatem dwu-sprzęgłowym i zawieszeniem o zmiennej charakterystyce.. ale to dalej tylko 140KM
pawel934
CYTAT(hexx #2 @ Mon, 15 Jan 2018 - 10:51) *
Paweł, widziałeś jakie jest wyposażenie w standardzie ?


Wersja Style z pakietem Fresh (dopłata 1100 PLN) ma m.in. navi 8", elektrycznie sterowane fotele (i podgrzewane + grzana tylna kanapa), dostęp bezkluczykowy, czujniki parkowania, ksenony, tempomat, BT i jeszcze trochę.. Ja wiem, że można do auta wpakować dużo więcej... Ale nie nazwałbym tego drewniakiem, którym nie da się jeździć. To naprawdę wystarczająco wyposażone auto w świetnej cenie. Ja sam w życiu bym nie kupił, bo dla mnie Superb jest nudny jak flaki z olejem, ale nie można mu odmówić tego, że daje wyjątkowo dużo w dobrej cenie.
hexx #2
i to już są okolice 150k
a za 150k można trafić sensownego i o wiele lepiej wykonanego Passata na wyprzedaży
jak ktoś jest miłośnikiem VAGów

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-pa...html#e85cb6dfe4
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-pa...html#e85cb6dfe4
CrocodileReggae
wypo superba dla podstawowej wersji active:
Wyposażenie standardowe: Bezpieczeństwo, funkcjonalność, komfort
Komputer pokładowy z wyświetlaczem Maxi - DOT•
Czujniki parkowania - tył + MANOEUVRE ASSIST•
Dwa gniazda 12V: w konsoli środkowej z przodu i z tyłu•
Tempomat•
Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu i z tyłu•
Instalacja radiowa (8 głośników, 2 anteny)•
Oświetlenie wokół drzwi•
Relingi dachowe w kolorze czarnym •
Zestaw naprawczy do kół•
Podłokietnik Jumbo Box•
Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach tylnej kanapy z mocowaniem TopTether•
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC•
Bluetooth (bez połączenia z anteną zewnętrzną, bez Phone box – bez wzmacniania sygnału GSM)•
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu•
Radio SWING (wejście SD, USB, MP3)•
Poduszka chroniąca kolana kierowcy, poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera oraz dezaktywacja czołowej poduszki pasażera•
Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser)•
ESP z ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR, RBS, CBC, MKB, XDS+•
Przednie światła przeciwmgłowe•
Zagłówki przednie typu WOKS•
Halogenowe reflektory główne ze światłami do jazdy dziennej•
Spryskiwacze reflektorów przednich•
Boczne poduszki bezpieczeństwa z przodu, kurtyny powietrzne•
Trzy zagłówki tylne z regulacją wysokości•
Oparcie tylnej kanapy składane i dzielone bez podłokietnika i przejścia do przestrzeni bagażnika•
Oświetlenie części bagażowej (dla wersji Limuzyna - 2 lampki w przestrzeni bagażowej, dla wersji Combi - 2 lampki w pokrywie bagażnika)•
Fotele kierowcy i pasażera z przodu regulowane na wysokość•
Elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane, automatycznie ściemniające się lusterka boczne z oświetleniem wokół drzwi, automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne•
Oświetlenie wnętrza (2 lampki z przodu, 2 lampki do czytania z tyłu)•
Wycieraczka tylnej szyby AERO - dotyczy wersji Combi•
Wyposażenie standardowe: Wnętrze
Trójramienna skórzana kierownica wielofunkcyjna (obsługuje radioodtwarzacz, telefon GSM) •
Pakiet w kolorze chromu we wnętrzu (obwódki włącznika świateł, radioodtwarzacza, panelu klimatyzacji, dźwigni zmiany biegów, schowka w tylnej części podłokietnika Jumbo Box)•
Dekor ACTIVE w kolorze metalicznym•

Wyposażenie standardowe: Nadwozie
Tylne światła LED•
Ukryte końcówki układu wydechowego (nie dotyczy silnika 2.0 TSI/206 kW)- nie dotyczy wersji SportLine•
Obręcze kół ze stopów lekkich STRATOS 7Jx17“ (4 szt.)•
FRONT ASSISTANT - kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania

aby zmieścić się cennikowo w 150 kzł ( transakcyjnie okolice 130 kzł ) dodał bym:
Wyposażenie opcjonalne
Kolor 2700 zł
Zawieszenie sportowe 900 zł
Fotel kierowcy i pasażera z przodu regulowane na odcinku lędźwiowym 300 zł
Elektrycznie ogrzewana przednia szyba 1 200 zł
System siatek bagażnika - szary 180 zł
Dywaniki gumowe 290 zł
Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby 150 zł
Progresywny układ kierowniczy 700 zł
Podgrzewane fotele przednie 1 000 zł
SUNSET - tylne szyby o wyższym stopniu przeciemnienia 1 000 zł
Rolety przeciwsłoneczne szyb bocznych z tyłu 700 zł
DAB+ (funkcja odbioru programów radiowych w formie cyfrowej) 450 zł

z braków zwykłe światła - spora dopłata do xenonów 4700zł

Maksymalna moc206,00 kW
Maksymalny moment obrotowy350 Nm / 1700 - 5600 1/min Nm / 1/min

Maksymalna prędkość250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/godz.5,8 s (ok 5,2 z procedury LC)

hexx serio polecasz w alternatywie klekota w ośce? No weź!
Mis
Odnośnie VAGów 2.0TFSI na gwarancji to polecam boxa zamiast softu, co chwilę coś się psuje i trzeba jechać na ASO, czasem z dnia na dzień, więc umawianie się i wgrywanie serii u tunera za każdym razem po 2 razy mija się z celem moim zdaniem. Wyjęcie boxa zajmuje 5 minut i można zrobić to samemu pod ASO. Co to znaczy co chwilę? Dwie wizyty w przeciągu 5000km od nowości, usterki nie związane z silnikiem. Te silniki po boxie zalewając 98-100 naprawdę fajnie chodzą i jest odczuwalny przyrost niewiele gorszy od softu.
tomek evo
CYTAT(Maciek1234 @ Mon, 15 Jan 2018 - 15:22) *
heh, dostałem dokładnie taką samą cenę na ten samochód po przyjściu z ulicy biggrin.gif Passat w takiej samej konfiguracji silnikowej kosztuje tyle samo. Rabaty na poziomie 15-17% dzisiaj dostaje się praktycznie bez negocjacji (nie dotyczy nowości rynkowych w rodzaju Stingera biggrin.gif). A dalsze zbijanie ceny jest już symboliczne.

Ważne też jest jak długo autor zamierza jeździć tym autem. Jeśli to ma być 2-3 lata, a potem kolejny samochód, to opłaca się wziąć Audi w najem - wtedy rata za Audi o wartości 200kpln wychodzi tyle, co za Superba o wartości 150kpln.

Ten Levorg jest fajny, bo po prostu mieści się w budżecie. Natomiast to auto ma osiągi na poziomie Insigni 1,5/165KM.



Ale on miał wg. konfiguratora z dołożonymi opcjami ponad 200 tys. Nie pamiętam dokładnie ale rabat wyszedł prawie 30% (w każdym razie ponad 25%).
pawel934
CYTAT(hexx #2 @ Mon, 15 Jan 2018 - 21:33) *
i to już są okolice 150k
a za 150k można trafić sensownego i o wiele lepiej wykonanego Passata na wyprzedaży
jak ktoś jest miłośnikiem VAGów

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-pa...html#e85cb6dfe4
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-pa...html#e85cb6dfe4


Cennikowo niecałe 160k, po rabacie 15% 136k. Nie wierzę, żeby taki rabat był nie do załatwienia. Wystarczy poszukać wśród znajomych i znajomych znajomych kogoś pracującego w Skodzie, to nie są jakieś kosmiczne poziomy rabatowania.

A co do tych linków - nie wiem, w jakim celu porównywać Passata FWD w klekocie 190 KM do Superba 4x4 280 KM (i to Passat 20k droższy).
CrocodileReggae
Mis sens jest taki, że program będzie jednak bardziej pro i po 2 tuner ogarnie też dsg... a po gwarancji zrobi korekty pod dolot i DP... ale fakt w razie usterki dosyć uciążliwa opcja.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.