Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: e92 335i, 335d, s5, s4 b7
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Arkadiusz
czesc
szwagier po sprzedazy leona 2.0 170 fr szuka czegos mocniejszego, troche nowszego najlepiej bez ramek w drzwiach
ktore auto z tych w tytule?
Moze cos jeszcze godnego polecenia? powyzej 300 koni, nadwozie obojetne byle nie kombi bo juz ma f11, dobrze zeby bylo 4x4.
Czy 4.2 fsi mozna porownac jakosciowo i spalaniem do 4.2 np z a6 c6 bo akurat ja takim jezdze i mu sie podoba a jako ze ma budzet wiekszy to zaczal ogladac wlasnie s5 i s4?
zdecydowany byl zeby wziac e92 ale niska podaz LADNYCH w PL wiec zaczyna sie zastanawiac nad czyms innym.
t27
sensowne S5 to wydatek rzedu 75-80 tys. znajomy ma a5 3.0 tdi po programie na 300 z hakiem i smiga juz bardzo przyjemnie, tylko w autach z tymi przebiegami trzeba sie liczyc z rozrzadem, sprzeglem itp., a to wydatek 4-5 tys. przy tej opcji nie bedzie chociaz szoku jezeli chodzi o spalanie w stosunku do leona tdi
w budzecie spokojnie miesci sie 335i i zostanie jeszcze na wymiane pompy w razie W no i spalanie x3 jak leon
Arkadiusz
miesci sie 335 ale do 6 dych wszystko po dzwonach, chyba z 5 sztuk obejrzelismy juz, a biorac pod uwage ze ma pewne okreslone wymagania 95% ogloszen odpada po przeczytaniu. Dlatego tez zaczal sie zastanawiac nad s5 i s4 ale s4 ja mu troche odradzam bo to tak naprawde b6 po lifcie - czytaj stary kapeć. Jest sporo ogloszen s5 w budżecie do 60 kilka tys ale jeszcze nic nie ogladalismy, na co zwracać szczegolna uwage?. Do s5 i 335 budżet mozna troche naciagnac ale bez przesady. Serwisem i tak ja bede sie zajmowal ale z 4.2 fsi mialem malo stycznosci, no chyba ze kupi 335 bo ja w bmw nie siedze.
co do spalania to nastawia sie na spalanie ok 14-15l bo u mnie w 4.2 takie wychodzi, zamienilismy sie autami jak jechalem na wakacje do wloch i wtedy mu sie spodobalo v8. Mi za to przypomnialo sie ze auto moze palic 7l w trasie biggrin.gif
Stander_M
Mi osobiście 4.2 fsi w a8d3 paliło średnio 12 ale sporo było tras i autostrad. Sprzedałem z przebiegiem 280.000 km i zero problemów. Bardzo fajny silnik o dobrym dźwięku i kulturze pracy. Jak oglądałem d4 to też brałem pod uwagę tylko ten silnik. Żadnych problemów z mitycznym nagarem
Taffarel
niech bierze BMW wink.gif zarowno 335i jak i 335d po sofcie i paru pierdółkach przekracza 400koni i daje niesamowity fun, wiem bo kolega ma 335d 440KM a ja mialem 335i w manualu, ale juz poszla na zyletki.
Grand_
bierz bmw, to zawsze dobry wybór
335i/335d zależnie od stany i preferencji to wyjątkowo porównywalne auta mimo że paliwa niebo a ziemia
As_
335 jest mega drogie w stosunku do tego co oferuje.
Mam na mysli zdrowe sztuki z polskiej dystrybucji, a nie szwajcarskie rodzynki czy juesy.
lightman
Okna bezramkowe w A5 to spory problem zimą.Jeśli szyba przymarznie bo auto stało pod chmurką to nie dostaniesz się do niego.W momencie gdy naciskasz klamke szyba opuszcza się o kilka mm, gdy jest zamarznięta to klops mechanizm nie ma siły tego ruszyc drzwi się nie otworzą bo szyba górą zachacza o listwe. Smarowanie preparatami nic nie daje jak mróz mocno chwyci. Ciepły garaż to mus dla tego auta ale co jak pojedziesz nim w góry smile.gif temat wałkowany na forach A5
W takiej Audi S2 coupe też są szyby bezramkowe ale tam nie było problemu zimą bo drzwi podnosiły sie i opadały na zawiasie a tutaj zarzadza tym silnik elektr. od szyb.
hubi91
CYTAT(lightman @ Wed, 24 Jan 2018 - 13:36) *
Okna bezramkowe w A5 to spory problem zimą.Jeśli szyba przymarznie bo auto stało pod chmurką to nie dostaniesz się do niego.W momencie gdy naciskasz klamke szyba opuszcza się o kilka mm, gdy jest zamarznięta to klops mechanizm nie ma siły tego ruszyc drzwi się nie otworzą bo szyba górą zachacza o listwe. Smarowanie preparatami nic nie daje jak mróz mocno chwyci. Ciepły garaż to mus dla tego auta ale co jak pojedziesz nim w góry smile.gif temat wałkowany na forach A5
W takiej Audi S2 coupe też są szyby bezramkowe ale tam nie było problemu zimą bo drzwi podnosiły sie i opadały na zawiasie a tutaj zarzadza tym silnik elektr. od szyb.

W prawie każdym coupe szyba opuszcza się/podnosi przy otwieraniu/zamykaniu.
Przez 10lat w S5 ani razu nie miałem takiego problemu. (Widocznie garaż rozwiązuje temat)
Arkadiusz
no problem bezramkowych drzwi znany, jakos trzeba z tym życ, smarowac, noca i tak auto garazowane w cieplym garazu, w dzien stoi tylko na parkingu.
ogolnie caly czas stoi temat na 335i/335d i s5, poki co ferie ale po feriach znow bedziemy jezdzic i ogladac. Co do 335 to 95% jest po stluczkach ze stanow lub calkiem porozbijanych a jak jest cala to kosztuje 70-80tys a to moim zdaniem duzo jak na auto z 2010 roku.
hubi91
S5 nie będzie tańsza jak chcesz dobrą sztukę, raczej stawiałbym, że będzie droższa. (modelowo nowsze, więcej mocy, znaczek S etc.)W tych pieniądzach bym raczej szukał 335i, a to, że większość egzemplarzy ponad 300 konnego bmw po 10 latach miało jakąś przygodę... cóż, zdziwiłbym się, gdyby było inaczej.
Arkadiusz
w tym rzecz ze ciezko wydac na e92 nie m3 - 80tys, do s5 mozna dolozyc, tylko ze jak ma kupowac e92 za 80 tys to woli dolozyc jeszcze ze 30 i kupic cos w okolicy 100 - nowsze, szybsze, fajniejsze.
hubi91
No cóż ja poradzę, takie czasy. W 335i za parę tys. robisz 450koni, gdzie m3 w serii na hamowni nie rozpieszcza, a mody w NA to pomyłka.
S5 w dobrym stanie (ale takim naprawdę dobrym) to jest śmiech na sali pod względem kosztów eksploatacji. Prawie nic się nie psuje, a jak się zepsuje to kosztuje bardzo mało. Jedynie spalania się nie oszuka, bo skrzynia krótka (manual) jak w starej hondzie i te 13l przy dynamicznej jeździe będzie paliło czy się stoi czy się leży. Za 60k niebite 335i może się znajdzie, ale raczej trzeba by zacisnąć zęby na golasa bez dużej navi, logic 7, etc. (będzie lżejsza biggrin.gif)
Skiba
Panowie, może skorzystam z tematu ponieważ jest dosyć bliski, a nie chce zakładać kolejnego.
Obecnie jeżdżę takim niebitym 335i i jest genialnym autem pod względem osiągów, prowadzenia itd. ale zaczynam sie rozglądać za czymś młodszym.
Polecicie coś porównywalnego osiągami i prowadzeniem (RWD koniecznie lub 4x4) tak do ~125 tys?
Czy pozostaje dokładać do 435i ?
Grand_
Skiba Lexus IS-F ?

audi S5, znajomy zakupił, pali mu około 17 benz i dostaje od 90% hot haczy na mieście....takich 2.0 tsi po czipie, smutne to ale prawdziwe
jakub1t
Jak 3.0 ta s5 to wiadomo co dalej, jak v8 to może czyszczenie dolotu potrzebne. Jeździłem a8 z tym silnikiem (chyba 370km wersja) i nawet to dawało radę w takiej budzie. Tyle że to prawie nowe było.
Dla odmiany też jechałem klockiem q7 z tym silnikiem i to w ogóle nie jechało, dramat jakiś. Starczył by na to zwykły hatch bez Hot biggrin.gif
Arkadiusz
jade jutro obejrzec tą
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-b...html#c157500d9c
diesel no i przedlift ale podobno bezwypadek i salon pl wiec do sprawdzenia.
bede chcial sie umowic tez ta zobaczyc bo w radomiu ale znajac radomskie realia w ktorych mieszkalem 25 lat to nie spodziewam sie cudow
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e...html#c157500d9c


zna ktos ktores z tych aut?
Patee
Znajomy sprzedaje. Dba o swoje auta jak mało kto.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3...m-ID6zCjgl.html
Arkadiusz
calkiem zabawne bo nie zostal zakupiony zaden z powyzszych. Kupiono golfa 6R 271hp, dsg 4x4, zrobiony dolot, pompa paliwa i program w vtechu w wawie na 326KM. Szwagier poki co zadowolony, auto calkiem niezle tylko przebieg cos kolo 190kkm. Podobno mierzony RL i 4.9s/100 i 100-200 12s. Napewno bedzie zrobiony downpipe i znow program tak zeby cos wiecej jeszcze ugrac i zeby lepiej darl ryja biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.