Witam, może na tym forum trafi się jakiś spec, bo już rozkładam ręce.
Na wolnych obrotach trzęsie całym samochodem na boki jakby miał 7l pojemności, obroty nie falują. Dźwięk z wydechu drum drum drum...
Czasami dochodzi jeszcze dławienie po puszczeniu gazu jak na filmie niżej
Trochę danych:
Silnik to M50B25 vanos lub jak kto woli M50tuB25 na osprzęcie BOSCH, DME 3.31
Kompresja 15 bar (tu mnie martwi)
Świece NGK BKR6EK, Denso IK20TT i jeszcze jakieś bosche
Czujnik temperatury powietrza dolotowego oraz płynu wymienione, sprawdzanem Autocomem, DISem i miernikiem
Czujnik położenia wału wymieniony
Czujnik położenia wałka wymieniony
Przepływomierz wymieniony, na luzie 12kg/h 0,7V poprawnie reaguje na otwarcie przepustnicy
Czujnik położenia przepustnicy wymieniony, oporność w odpowiednim zakresie, płynnie rośnie i opada
Lewe powietrze posprawdzane , robiłem "smoke test"
Wtryski z całą listwą wymienione
2 komplety cewek przekładane ze sprawnego samochodu
Sonda lambda wymieniane 2
Sterownik silnika zmieniony
Silniczek krokowy wymieniony
Czujniki spalania stukowego wymienione
Ciśnienie na listwie 3.2 bara
Podciśnienie w kolektorze na rozgrzanym silniku ~0,49
Wszystkie te rzeczy co podmieniałem nie przyniosły żadnego rezultatu.
Gdy się położy rękę na silnik i trzyma równo gaz, to czuć jakby wyrzucało zapłon, szarpnięcia.
Błędów brak, jedynie co jakiś czas wyrzuci czujnik spalania stukowego 2, pewnie od tego telepania.
Czas wtrysku jest tutaj problemem, tylko co go powoduje
Pod koniec pierwszego filmu uchwyciłem dźwięk z wydechu
https://www.youtube.com/watch?v=UpSGMssQBJk
https://www.youtube.com/watch?v=vxyMxMC2fpQ...eature=youtu.be