Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 3,2 v6 Remont + manual swap
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
Stron: 1, 2, 3
szczepan84
Witam zaczynam taki temat
Omega 3.2 z 2001r swap tego silnik do Rx-8
chcę z racji wymiany uszczelki pod głowicami zrobić coś co da mi trochę mocy do tego skrzynia manualna i tu pytanie r25 r28 będą pasować a sprzęgło też podejdzie co z elektryką
OPEL OMEGA B kombi (21_, 22_, 23_) (1994/03 -> 2003/07)
Wersja Silnik / Moc Kody silników
2.0 DTI 16V 101KM / 74KW - 1995 ccm X 20 DTH
2.5 TD 131KM / 96KW - 2497 ccm X 25 DT,X 25 TD,25 DT
2.5 V6 170KM / 125KW - 2498 ccm X 25 XE
2.6 V6 180KM / 132KW - 2597 ccm Y 26 SE
3.0 V6 211KM / 155KW - 2962 ccm X 30 XE
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) (1994/03 -> 2003/07)
Wersja Silnik / Moc Kody silników
2.0 DTI 16V 101KM / 74KW - 1995 ccm X 20 DTH
2.5 TD 130KM / 96KW - 2497 ccm X 25 DT,X 25 TD,25 DT
2.5 V6 170KM / 125KW - 2498 ccm X 25 XE
2.5 D 131KM / 96KW - 2498 ccm X 25 TD
2.6 V6 180KM / 132KW - 2597 ccm Y 26 SE
3.0 V6 211KM / 155KW - 2962 ccm X 30 XE
znalazłem do jakich silników pasuje sprzęgło
piszcie co zrobić żeby podnieść moc
Lincoln e30ix
Ten ciężki kloc popsuje wyważenie tego auta.
Moc to najlepiej graty i sterownik z 3.0, kolektory, strojenie i 250ps jest do zrobienia.
Mjecio
akurat 3.2 ma lepsze kolektory, rurowce wyspawaj, wytnij fasolki i wystroj to, glowice mozna wiecej liznac bo 3.2 ma mniejszy stopien sprezania niz 3.0 i 2.5
szczepan84
To uszczelkę można z 2.6 dać ma 0.6mm
a odnosnie skrzyni z jakiego modelu czytałem ze z 2.2 diesla a sprzęgło z 3.0
a sterownik z 3.0 jest inny niż z 3.2 wioskę z manuala też trzeba przekładać czy da się to jakoś inaczej załatwić
RiBiT
CYTAT(szczepan84 @ Thu, 16 Nov 2017 - 13:50) *
To uszczelkę można z 2.6 dać ma 0.6mm
a odnosnie skrzyni z jakiego modelu czytałem ze z 2.2 diesla a sprzęgło z 3.0
a sterownik z 3.0 jest inny niż z 3.2 wioskę z manuala też trzeba przekładać czy da się to jakoś inaczej załatwić


uszczelka tylko z 3.2. 2.6 ma inna srednice tloka. kolektory seryjnie w 3.2(2.6) sa z niedzewki z 3.0(2.5) zeliwne-lubia pekac. jak cie stac kup(zrob) rurowe.+ walki mozesz pomyslec 4X G (wystepuja w 3.0 i 3.2 oryginalnie sa po 2 sztuki- ssące) + dobry wydech i dolot bez multiramu( trza by sprawdzic ktory lepszy kolektor dolotoy z y32(dwie przepustnice) czy z32(jedna wieksza przepustnica). + drobny porting z usunieciem ekofasolerk. oryginalny sterownik 3.2 (motronik 3.1.1) ma 4 sondy (dwie do analizy spalin za katalizatorami) i nie da sie tego sterownika przeprogramowac (nie znalazlem nikogo komu by sie udalo lub byl interfejs ktory by na to pozwolil) bez swini by sie nie obylo. w 3.0(2.5) jest motronik 2.8.3 . tam masz 2 sondy bez diagnostycznych i mozna w nim wymieniac kosci z mapami ale podejrzewam ze bez swini tez sie nie obejdzie. mysle ze na takim zestawie na 260+ po strojeniu mozna liczyc. najwiecej z tego wolnossaka widzialem 280KM gosc wykrzesal (to ty Mjecio ?? biggrin.gif )
skrzynie r30 masz tylko w 2.2 dti i ma oznaczenie na tabliczce HP
wiazka z 3.0(2.5) automat moze byc-wystarczy drobna przerobka na manual
najwiekszy problem moze byc z panewkami... nie wystepuja w zamienniku i sa cholernie drogie w serwisie. glowne i korbowodowe mozna dopasowac z 3.0 tylko trzeba sprawdzic ilosc zamkow(wystepowaly z 1 i 2 zamkami)(2.5 2.6 maja inne czopy kobbowodowe... najlepiej wogole nie ruszac jak wal i panewki sa w dobrym stanie
RiBiT
fajna opcja (o ktorej sam myslalem- i pewnie nikt tego jeszcze nie robil)) by byla istalacja z saaba 95 z trionikiem 7 ale tam juz bylo soft turbo ale wtedy zadnej swini nie potrzeba na pokladzie. Mjecio czym stroiles swoje projekty?? DETem??
szczepan84
Taki sterownik za jaką kasę można nabyć może od razu zakupić ecumastera na seryjnym sterowniku już ABZ 4.2 w Navaie odpalałem chodzi ale jeszcze testów nie było ale wszystko jest sondy przpływka
co do skrzyni to jest kilka na necie dlatego chce wiedzieć jaka dokładnie zakupić
czyli uszczelka od 2,6 odpada ile można skrobnąć głowicę żeby nie narobić więcej szkody jak pożytku
cos mi jeszcze ktoś wspominał o odmie żeby zrobić w pokrywach zaworów
RiBiT
http://allegro.pl/opel-omega-b-fl-2-2-dti-...6916820360.html
tu masz taka skrzynie r30
chociaz wszystkie skrzynie maja oznaczenie r25-r28 to tylko skrzynia ktora ma oznaczenie HP jest skrzynia r30 niby ciut wytrzymalsza od r25 r28
R28 chyba byly tylko z 3.0 i 2.6
co do sprzegla mozesz uzyc jednomas z 2.5 v6 i np docisk z 2.2 dti ( ja zrobilem docisk z podwojnym sloneczkiem od 2.2 dti + tarca spiek) u Ciebie bedzie to zbedne z wolnossakiem
co do elektryki to wiazka z 3.0 +DET bedzie chyba najlatwiejszym rozwiazaniem( za bardzo sie na tym nie znam wiec nie pomoge bardziej tongue.gif )
co do odmy moim znaniem nie potrzeba jakiejs dodatkowej. wystarczy wylamac jedna blaszke(aluminium) w oryginalnej i nic sie nie dzieje. u mnie jak czyscilem (troche za mocno) smile.gif sama odpadla.
szczepan84
Koło zamachowe komplet z 2,5 będzie pasować skrzynię zamawiam
co to jest DET sterownik wiazka będzie pasować tylko podłączyć czy coś trzeba przerabiać elektryka nie jest moją mocną stroną
koleś turbo zakładał dla tego może odmę przerabia zamontuję pokrywy alu bo silnik zalany olejem
zapodaj jakieś fotki jak ma wyglądać korektor robił już ktoś z was
RiBiT
widze ze masz naprawde znikoma wiedze... zebys tylko nie kupil sprzegla od 2.5 diesla bo nie bedzie pasowac... musi byc od bezyny ewentualnie 2.2 dti
z tego co kojarze juz pare lat jezdzi jedna rx8 z tym silnikiem. znajdz jego watek (nie pamietam czy na tym czy innym forum jest opisany projekt)
DET to nazwa produktu firmy ECUMATER (made in poland) czyli tzw świnia do strojenia silnika na seryjnym sterowniku i wiazce - lepiej nich ci to ktos ogarniety ogarnie
pokrywy alu jakies 5-6 stowek kosztuja
kolektor wydechowy raczej coustomowy trzeba bedzie zrobic zrobic lub zostaw oryginalny na razie z 3.2
najlepiej bedzie jak poczytasz pare projektow ze swapem tego silnika i tam zdobedziesz wiedze
szczepan84
nie ukrywam robię to drugi raz ale na tym silniku pierwszy ale dzięki uprzejmości ludzi z forum kto pyta nie błądzi
czyli sprzęgło z 2.2 ze skrzynią podejdzie tylko koło zamachowe od v6 benzyny trzeba
Pisałem z kolesiem od tej rx8 co nieco mi powiedział to on mnie przekonał do tego silnika
Ale nie rozumie tych wszystkich swapowiczów no może nie wszystkich ale większość od razu wymieniają takie kwoty że kopara opada ale to chyba cena dla tych co sami nić nie robią ale w sumie to poco robić coś takiego jak można kupić za tą kase konkretne gotowe auto z dużym silnikiem
ale to chyba nie oto chodzi żeby kupić gotowe tylko żeby mieć satysfakcję z tego ze samemu się to zrobiło oczywiście z góry dzięki za wszelkie przydatne info
2M-maniek
Jeśli chcesz sprzedam ci gotowca, z32se turbo, na megasqrit 2. zostawisz ori ECU , ABS i klima będzie działać, zegary itp, 400 koniuf da radę rexowi tylko łapy do ogarnięcia, skrzynia z Opla to porażka, zmieniłem ich dużo, w moim zestawie jest BMW diesel/stare M5, dwutarczowe sprzęgło, i dyfer że szpera, kpl SWAP z wydechem, turbo, dolotem i ic za 15000, odpadają strojenia, zakupy wtrysków, ecumasterow, kupa czasu i pieniędzy.
szczepan84
Nie pozbawię się zabawy jaka mnie czeka po za tym już mam silnik skrzyni jeszcze nie mam ale dobrze że o tym piszesz ty masz tam 400 km i szpere ja narazie zacznę spokojnie podnosić moc więc będę się uczył na błędach co do skrzyni z BMW to fakt jest wytrzymała ale z tego co pamiętam to flansza i sprzęgło do ABZ 4.2 ze skrzynią kosztowało mnie 2koła skrzynia jest stosunkowo tania jak z omegi reszta to już koszty chyba że mi możesz zrobić kolo i flanszę to sie dogadamy wiadomo że lepiej zrobić raz a dobrze wszystko jeszcze przede mną dlatego zaczolem najpierw od pytań a dopiero zacznę modzić
2M-maniek
Wszystkim początkującym się wydaję że wszystko pasuje, tylko potem mają stertę niepotrzebnie kupionych częśći. Koło zamachowe z V6 ale Vectry b, sprzęgło z diesla nie przenosi nic więcej niż Ori V6, więc kolejna kasa w d..., Wzmocnisz docisk, to Ori wysprzeglik z omy jest za słaby, i koło się zamyka, dalej nie masz sprzęgła i 3000 lżejszy. Jedyna sensowna opcja to dwutarczowe. Ilku coś tworzył dwutarczowego na oplu , musisz zapytać czy działa, i jak długo skrzynia wytrzymała. Dyfer z RX 8 jest przystosowany do innych obrotów więc też go nie wykorzystasz.
Lincoln e30ix
CYTAT(Mjecio @ Wed, 15 Nov 2017 - 23:01) *
akurat 3.2 ma lepsze kolektory, rurowce wyspawaj, wytnij fasolki i wystroj to, glowice mozna wiecej liznac bo 3.2 ma mniejszy stopien sprezania niz 3.0 i 2.5


Akurat myślałem o rurym kolektorze robionym pod silnik. Ale co do tych z 3.2 to jest węższe gardło i Katalizatory.
szczepan84
Dlatego dobrze jest najpierw zapytać i dopiero robić i nie robić sobie nie potrzebnych kosztów
ale sprzęgło o którym piszesz to wytrzyma duże może rzędu 400km a jak się ma oryginalne sprzęgło i skrzynia zv6 do np tych 250km bo nie zamierzam na razie nic więcej robić auto ma jeździć po prostu mieć moc w razie potrzeby nie będę po torze śmigał
więc może zostańmy przy oryginalnej skrzyni i sprzęgle
skrzynie jak tu koledzy radzą z omci 2,2 diesel i sprzęgło ale koło piszesz ze z vectry trzeba zapodać nie omegi chcę coś kupić i chcę konkretnie wiedzieć czego szukać
RiBiT
CYTAT(2M-maniek @ Sun, 19 Nov 2017 - 13:43) *
Koło zamachowe z V6 ale Vectry b

no faktycznie tu masz racje. tak dawno to skladalem, ze juz troche pamiec mnie zawodzi smile.gif
jak to ma byc auto na co dzien do latania i tylko N/A i nie zalezy ci zbytnio na jednomasieto zastosuj oryginalne sprzeglo z x30xe i szkrzynia r30. bedzie to latac tanio, dobrze i bez kombinacji...
chodzi o to ze byly dwa rodzaje sprzegiel z tarcza 240 i chyba 225
w vectrze b 2.5 v6 byl jednomas pod tarcze 240 mm
w omedze 2.5 byl juz chyba 225
w omedze 3.0 byl 240mm ale na kole dwumasowym

ale to wszystko trzeba jeszcze zweryfikowac zeby nie bylo wtopy bo nikt nie chce uczyc sie na swoich bledach....

ja do silnika z saaba skladalem na jednomasie z vectry + docisk z 2.2 dti na 240 mm (dociski z 2.2 dti tez sa ze 2 albo 3 rodzaje i trzeba wiedziec ktory wybrac)
szczepan84
CYTAT(szczepan84 @ Sun, 19 Nov 2017 - 17:18) *
Dlatego dobrze jest najpierw zapytać i dopiero robić i nie robić sobie nie potrzebnych kosztów
ale sprzęgło o którym piszesz to wytrzyma duże może rzędu 400km a jak się ma oryginalne sprzęgło i skrzynia zv6 do np tych 250km bo nie zamierzam na razie nic więcej robić auto ma jeździć po prostu mieć moc w razie potrzeby nie będę po torze śmigał
więc może zostańmy przy oryginalnej skrzyni i sprzęgle
skrzynie jak tu koledzy radzą z omci 2,2 diesel i sprzęgło ale koło piszesz ze z vectry trzeba zapodać nie omegi chcę coś kupić i chcę konkretnie wiedzieć czego szukać

https://www.olx.pl/oferta/odelzone-kolo-zam...html#d8a4b64309 takie koło podejdzie do 3,2
RiBiT
wsztrzymaj sie jeszcze troche bo nie chce ci namieszac w glowie to. dokladnie sobie przypomne jaki zestaw skladalem. bo nie wiem czy czasem jednomas z saaba nie zakladalem. chodzi o wysokośc calego sprzegla co by dobrze wysprzeglalo calosc, bo mozliwe ze z vecty jednomas moze byc za niski i moze miec rozny rozmiar sprzegla 228 i 240
RiBiT
troche poszperałem i znalazlem
wiec interesowalby cie taki zestaw i to jest zestaw na 240mm

jednomas z saaba (taniej wyjdzie niz szukac z vectry lub omegi) http://allegro.pl/saab-95-2-0-t-ecopower-b...6878792273.html
+
komplet do sprzegła https://www.sprzegla24.pl/produkt/zestaw-sp...-624311909/4748
tarcza jest juz na sprezynach wiec masz 2 pieczenie na jednym ogniu...... musisz tylko jeszcze wysprzeglik miec z omegi
ten link co podales do jednomasa tez powinien pasowac tak samo... jedyna roznica miedzy jednomasem od opla a saaba to ze na sabowskim jest jeden otwor wiecej przy srubach do walu (90% pewnosci)


ps stawiasz piwo..... bo taka wiedze zbiera sie latami tongue.gif
szczepan84
Ok butelka się należy dzięki za konkretną pomoc zamawiam to kolo i skrzynię i biorę się za robotę
mam całą omegę 3.2 więc remont głowić i wymiana skrzyni odbędzie się w budzie omci jak już wszystko będzie ok montuję to w Rx
będę pisał jak idą pracę
manieko58
http://forum.omegaklub.eu/topic/52399-lekk...view=getnewpost
Co do lekkiego kola to tu jest opisane co i jak . A moj patent kola opisany jest w ostatnich postach tematu.
RiBiT
pomysl fajny... tylko przerobek troche... jak komus zalezy na masie to spoko.... frez skrzyni jest na tyle wysuniety ze lapie tarcze bez problemu? ten zestaw co mu podalem jest p&p wiec wystarczy go tylko zlozyc
liczyles wogole jak skrzynia bedzie zgrana z oryginalmym mostem z mazdy bo moze byc troche krotko... jakie masz przelozenie?
BeeMiX
Marcin z https://www.facebook.com/BiedaGarage/ złożył conajmniej dwie RX8 z tym silnikiem i EMU, napewno będzie w stanie doradzić i pomóc
szczepan84
Cala frajda w tym że jest trochę przeróbek nikt nie mówi że będzie łatwo ale tak jak pisałem dzięki wiedzy ludzi z forum będzie łatwiej
nie wiem jakie tam jest przełożenie ale z tego co pisał kolega z biega garaż to trzeba zmienić on ma z Bmw to tez nie problem wał trzeba będzie przerobić wszystko wyjdzie w praniu
RiBiT
juz ci policzylem tongue.gif
oryginalne z rx8 maja przelozenia 4.3 do 4.7
przy 4.3 wydzie na 1 biegu 50 km/h(6500rpm) na 5 biegu 115km/h(3000rpm) 250(6500rpm)
najlepiej przy skrzyni r30 sprawdzil by sie mostem w okolicach 3.9
szczepan84
w Mazdzie takiego nie ma nie trzeba będzie z czegoś dobrać pewnie z Bmw
będzie wolny bo mazda ma wszystko pod silnik wysokoobrotowy przystosowane
gdzieś na necie widziałem koleś skrzynie do tego silnika z rx założył ciekawe co z tego wyszło pewnie wolno jeździ to wszystko
Mjecio
odpal to odrazu na emu bedziesz mial wiekszosc problemow z glowy, i tak musisz zostawic oem przepistnice z mazdy zeby nie krzaczyla sie seryjna elektonika. z sprzeglem tez bym nie kombinowal tylko dal odelzony garnek z vectr b 2.5 i seryjne sprzeglo z omegi. zrobil rurowce wystroil, limiter dal ok 7200 i cieszyl sie jazda z moca ok 250km.
manieko58
A limiter fajna spraw . Mam wrzucony chips w mojej omie 3.0 własnie z odcinka na 7200obr i troche mapy porobione. Jesli m sie wsad zeby zaprogramiwac wystarczy kosc dokupic dac do kogos kto ogarnie zaprogramowanie chipsa , podmienic kosc i jazda.
szczepan84
też tak myślę emu i będzie z głowy już z Abz się bujałem na oryginale i nie wiem czy nie będę musiał emu montować
wałki jeszcze zmienię na neci znalazłem za 250 coś jeszcze po drodze się zrobi zima długa
manieko58
Jakie wałki te z netu jesli mozns wiedziec. Ile stopni i jaki wznios? No zima dluga . Ja sie szykuje do spawania kolektorow rurowych . Mam silnik z urwana korba i na nim bede midził.
Mjecio
ja za to czekam na walki cat camsa do corsy, to w miedzy czasie skladam 2.5 turbo do combo biggrin.gif
szczepan84
tak z olx za 250 były jeszcze szukam pokryw zaworów alu nie ma nikt na sprzedaż
dostałęm dzisiaj koło jeszcze sprzęgło tylko skrzyni jeszcze brakuje
podeślij jakieś fotki tych dolotów co robisz
manieko58
Pokryw na olx jest sporo wystawionyvh . Poszuksj tylko ale cena to szalenstwo jak dla mnie. 700zł za komplet taniej nic nie znalazlem jak ostatnio patrzylem.
szczepan84
Ceny to są z kosmosu
takie pytanko mam komplet sprzęgła tylko nie mam śrub mocujących docisk jakiej twardości są fabrycznie i na imbusa na pewno
manieko58
Napewno 10.9 i z tego co pamietam to u mnie w omie sa torxy. Klucz nasadka torx ale rozmiaru nie pamietam.
kuki_VU
mozesz dac imbusy M8 o bedzie git
lekki garnek z VB V6 tarcza 240 obita kevlarem i docisk z VC 3.2 i naprawde duzo zniesie a bedzie wzglednie tanio.
Troche przerobilem tematow jak budowalem swoja calibre 3.2 rwd
szczepan84
Kiedys był taki plan na cali RWD
jeszcze zapytam odnosnie wybieraka skrzyni do skrzyni 2.2dti będzie pasował z innej oplowskiej bo widziałem różnej długości mocowanie
Chciałem zakupić pokrywy zaworów ale jak mi koleś wyskoczył z ceną 1200zł to trochę mi się ich odechciało gdzieś na necie widziałem że ktos dorabiał może macie namiary albo wiecie kto za normalną kase takie sprzeda
kuki_VU
pokrywy ze starszych 2.5 pod przewody zaplonowe nie cewki mozna dorwac tak od 400zl za te od 2.6 wolaja te chore sumy
turbasek
Podłącze się pod temat bo jestem w bardzo podobnej sytuacji i akurat szukam info w temacie.....
Jestem na etapie wywalenia automatu z omegi b 3.2 Trafiła się fajna w pakiecie Irmiego, więc trochę o nią zadbam. Ale automatowi nie podołam.

Przy silniku coś tam porobione wydech z nierdzewki DBilas z nowymi sportowymi katami, kolektory wydechowe nowe Mantzell.

Silnik blok z ukl korb-tlok zmieniony z x30xe na y32se z głowicami po modach (osprzęt cały z x30xe), pompa Walbro 255, w dolocie wywalony multiram a wstawiony powerresonator Mantzell


Kuki czy twój zestaw - sprzęgło, docisk, tarcza nada się do mnie ?? Szukam akurat info na temat części do przekładki żeby zrobić to raz a dobrze.

Jak wygląda koszt obicia tarczy kevlarem ??

U mnie siedzi dyfer 4,22 z LSD po serwisie więc chciałbym go zostawić, czy nie będzie zbyt krotko do "cywilnej" jazdy i ewentualne trasy ??

Skrzynię jeśli ma być P&P to chyba tylko opel i wspomniana R30 ? Może coś z przełożeniami skrzyni da się pokombinować ?? ewentualnie jakaś inna skrzynka ?
szczepan84
Macie jakiś warsztat do polecenia co zrobił by mi głowice profesjonalnie jaką kasę biorą za taka robotę
szczepan84
CYTAT(szczepan84 @ Sun, 10 Dec 2017 - 17:28) *
Macie jakiś warsztat do polecenia co zrobił by mi głowice profesjonalnie jaką kasę biorą za taka robotę

Rozebrałem silnik głowice gotowe wyjęte
jak tu się fotki wrzuca chciałbym coś wam pokazać
https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/VZpwXMF...MxSuf1ZXBYOoeyg
co myślicie o tym nie wyczuwam tego pod paznokciem ale coś takiego jest widoczne
turbasek
Fotki wrzuć na jakiś serwer np. imgur.com później wklej linki na forum.
szczepan84
Tak przyglądam się cewkom i widzę że na każdej głowicy jest inny producent czy ma to jakiś wpływ na pracę silnika widziałem że zmieniają cewki na inne na przewodach wszystko czy to ma sens
kuki_VU
turbasek
mialem 3 lata temu calibre 3.2 rwd i dokladniw takie sprzeglo ze skrzynia R28
zamach 5kg courteny sport docisk z vectry b 2.6 i tarcza z vectr 2.6 obita kevlarem.
szpera tez siedziala i dawalo to rade wink.gif
https://youtu.be/wBy1xuH8FX4
szczepan84
Ma ktoś z was jakieś fotki jak wygląda kanał z usuniętymi eko fasolkami
odebrałem głowice z planowania i zastanawiam się nad tym jak usunąć te fasolki jak to ma wyglądać
a po za tym co jeszcze mogę tam zrobić żeby ją podrasować
KIN4
W tym temacie masz dłubanie i modyfikacje na fotach.
http://forum.omegaklub.eu/topic/76027-swap-x20xev-na-x25xe/
szczepan84
Już poskrobałem ekofasolki w sumie to już silnik mam poskładany nie mogę doczytać z jakim momentem dokręca się wałki rozrządu gdzieś wyczytałem ze 8Nm to raczej mało sam nie wiem inne wartości są opisane może to jest wiarygodne z klejem do gwintów
KIN4
Sam skrobałeś ? I ewentualnie jakich narzędzi użyłeś ? Zapodaj proszę zdjęcie po wykonanej pracy, bo sam się zastanawiam nad tą modyfikacją.
harnas55
Mnie tak wyszły głowice, a robiłem szyszka na dremelku:

https://www.bikepics.com/pics/2015/05/27/bi...743073-full.jpg

https://www.bikepics.com/pics/2015/05/27/bi...743074-full.jpg

Udało mi się to zrobić na złożonym silniku w sposób widoczny na zdjęciu i nic nie wpadło do silnika.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.