Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Tanie daily z możliwością rozwoju
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
krzysiek50
Siema. Rozglądam się powoli za nowym dupowozem i mam kilka swoich typów, ale chętnie poznałbym inne ciekawe opcje. Zależy mi, żeby auto jakoś się odpychało, jeśli nie w serii, to po modach, więc wskazane rozwojowe silniki. Jeśli silnik, bedzie w stanie przyjać wiecej koni, to turbo wleci z automatu. Głowne założenia jakie mam to:
10k PLN na bazowe auto
benzyna (wpadnie LPG na pewno)
względnie wyglądające (2/3 drzwi)
Myslałem o:
ibiza fl/ golf iv 1.8T (to jest faworyt)
e36 z M50
punto/grande punto (celowałbym 1.2 + turbo)

Na co innego jeszcze warto zwrócic uwage?
Miloszz
Jak chcesz rozwojowe to chyba tylko zostaje 1,8T VAG, bo co? Volvo V40 2,0T? czy Saab 9-3 I gen. turbo? za duże kloce.
Szukaj Golfa lub opcjonalnie Audi A3 z 1,8T. Ibiza niby fajna i w ogóle ale znajdź dobry egzemplarz wśród 4 autek wystawionych? Ogólnie 1,8T temat rzeka, znaleźć dzisiaj niezajechane to jak czterolistna koniczyna smile.gif
Będziesz tylko musiał przysposobić tego golfa czy a3 do jazdy, bo inaczej mistrzowie prostej. Trochę bebechów np z S3 itd.
Wersje AUM 1,8T mają fabrycznie turbo K03s i wtedy lecą po programie na 200+ koni, ale za 10 tysi nie kupisz bo to roczniki chyba 2001-2003.
Dla Ciebie za dychę to raczej AGU 150 konne 1,8T te pierwotne koniec lat 90.

Z punto dałbym sobie chyba spokój, to już bym wolał np bez turbo ale Clio II Sport

Za dużo nie poszalejesz za dyche z turbo, rozwojowymi silnikami.

Więc jak dla mnie 1,8T - szukaj tylko dobrego stanu i potem zrób najpierw program, pojeździj i wtedy zabawa w mechanikę. Dla wielu osób sam program zmienia auto nie do poznania bo wszystko idzie w górę, szczególnie moment obrotowy.
Grand_
Co Ty ziomuś,
E36 M50, w serii 191 kunia a potem set turbo i spokojnie znosi 400 nic sie nie rozpada.

Dej że spokój nie rób wioski z jakims punto 1.2 czy innym golfem albo ibizą, bmw ma RWD to jest jego przewaga nad tym wszystkim.
Motory M50 to legendarna pancerność, dobrze poskładasz turbo set to wciągniesz takie punto filtrem powietrza i wypuścisz wydechem.
Biniu
Saab 9.3 2.0T fajny wygląd, rozwojowy motor no i za 10k da radę coś w miarę kupić. (rok temu z kuzynem byłem po zakup takiej Sabiny w pakiecie aero wyszło 10,5k do zrobienia były heble i opony na tzw jeden sezon czyli śmiecie)
m52owner
E36 328 jakąś biedak wersję może byś zlalazł.Dokładasz 500zł i masz ok 215km.No i Rwd smile.gif
pinin
CYTAT(Grand_ @ Sun, 26 Nov 2017 - 00:47) *
Co Ty ziomuś,
E36 M50, w serii 191 kunia a potem set turbo i spokojnie znosi 400 nic sie nie rozpada.

Dej że spokój nie rób wioski z jakims punto 1.2 czy innym golfem albo ibizą, bmw ma RWD to jest jego przewaga nad tym wszystkim.
Motory M50 to legendarna pancerność, dobrze poskładasz turbo set to wciągniesz takie punto filtrem powietrza i wypuścisz wydechem.


No... Bo dobrze zrobiony turbo set, który się nie będzie rozpadał od samego patrzenia to jakie koszty są? biggrin.gif No i jak to ma być daily to dalej budżetowy setup mi się z tym kłóci...

Z tym punto to nie jest głupi pomysł - a w szczególności przy takim budżecie.
Piotrunho
Za dychę na Allegro jest Fiat Coupe Turbo, a ja jeszcze nie skreślałbym A4 1.8T w Quattro.
krzysiek50
Temat mozna zamknac. Po przeanalizowaniu wszystkich plusów i minusów kazdej opcji wybór padł na A3 z AGU, które udało sie kupic duzo poniżej wyznaczonego budżetu, a na wiosne wpadnie "zestaw naprawczy" na jakies 280KM
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.