Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Arteon 2.0 280 zakup , modyfikacje , test ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
HubertRinkon
Witam

miał ktoś może dłuższa styczność z VW Arteon 2.0 280 .

Interesuje mnie taki samochód głownie ze względu na wygląd zewnętrzny , wnętrze bez szału ale akceptuję .

Przebieg roczny 50 k km
Osiągi około 5s do 100
Rozmiar auta bez znaczenia 98% przebiegu jeżdzę sam .

Jeżdziłem chwile seryjnym egzemplarzem i potrzebowałbym auta szybszego jakieś sprawdzone "boxy itp "


Pod uwagę biorę jeszcze RS3 limo , C43 miałem nie chce .

Aktualnie jeżdzę A45 381 .

Może ktoś miał styczność i ma jakieś swoje spostrzeżenia .
exocet
Ja nie mam spostrzeżeń, ale mam pytanie co było nie tak z c43?
CrocodileReggae
Burger jb4
http://www.burgertuning.com/vw_volkswagen_..._JB1_tuner.html

Poza tym... s3 ma podobne osiągi do arteona.
Rs3 ma 400KM i okolice 4 do 100. Śmiało można powiedzieć, że to już sportowy samochód, tak jak a45.

Arteon ma płytę superba... ale mimo muszą być różnice bo wiele osób twierdzi, że lepiej się prowadzi.

Na plus: płynnie regulowane nastawy, jeden bieg więcej i możliwość zamówienia dodatkowego wygłuszenia... no i stylistyka która ma w sobie dużo drapieżności!
hubi91
Podobnie jak a45, wiec nie osiagi sa tu wyznacznikiem. Pytanie w takim razie co jest?
Moze kia stinger? (Bardzo modny samochod biggrin.gif)
HubertRinkon
Z C43 wszystko było Ok ale kupiłbyś drugi raz ten sam samochód ( ja nie smile.gif )

A45 mi się znudziło mam 2 latka czas na zmiany

Szukam głownie info o Arteonie bo bardzo mi się podoba z zewnątrz .
W RS3 lim odstrasza mnie wnętrze ( jakość plastików itp ) na plus osiągi .

W grę wchodzi jeszcze E43 tutaj cena wyższa ale jak dla mnie piękne wnętrze .

Ps. szkoda ze nie ma nowego A45 bo pewnie bym kupił jeszcze raz Mercedesa



CrocodileReggae
E43 to zdecydowanie najlepszy z pomysłów.
Osiągi, prowadzenie, komfort, wyciszenie... wizerunek.
Auto z gatunku bardzo dobrze pasujących do garniaka:)
gucior
Arteon jest olbrzymi co nie dla kazdego jest plusem. 280 robisz programem na 350 / 470 co przelozy sie na circa 5 sek do 100 czyli dosc ok. Wg mnie hamulec do tych gabarytow moglby byc pewniejszy - po 43 i 45 bedziesz to mocno czuc.
Z adaptacyjnym zawiasem prowadzi sie dobrze z tendencja do nadsterownosci.
Auto nie brzmi w ogole

Jezdzilm wczoraj nowym s5 sb i bardzo fajne jest to auto, zwarte, dosc kompaktowe w obsludze i czuciu, fajny hamulec, przyjemnie brzmiacy motor.

E43 nie jezdzilem choc jak go w saloni ogladalem to czarny z black pack i 20" wygladal groznie
kompot
CYTAT(CrocodileReggae @ Sat, 11 Nov 2017 - 08:35) *
Na plus: (..) możliwość zamówienia dodatkowego wygłuszenia.

Możesz rozwinąć?
HubertRinkon
Myślę że chodzi o tę opcję




Arteon z całej 3 jest najtanszy wyjściowo ( po wstępnym rozeznaniu na VW są najniższe rabaty )

CrocodileReggae
Tak. O powyższą opcję mi chodziło.
W superbie są tylko szyby klejone jako opcja i nie ma mowy o elementach wnętrza.

Na minus dla arteona jest to, że przy takiej samej konfiguracji wychodzi nie 200 tys tylko 260...

Ale z kolei na plus, że można mieć ledy zamiast ksenonów, active info display, dodatkowy bieg no i nie jest tak opatrzony jak brokuł...

Gucior 5.1 to ma superb seria z procedury.
A tu jest 7b... więc powinno być nieco lepiej.

Świetnie opisane mody 2.0 tsi 280KM 4x4 dsg w superbie:

https://www.briskoda.net/forums/topic/41612...280ps-to-560ps/
HubertRinkon
Dzięki takiego czegoś szukałem smile.gif

mitusm
Stinger V6?
HubertRinkon
Ciekawe auto ale zupełnie nie mój klimat
GIB
280 KM/L w ciężkim dupowozie, nie jebnie to?
Mis
CYTAT(GIB @ Sat, 11 Nov 2017 - 20:35) *
280 KM/L w ciężkim dupowozie, nie jebnie to?

A nie 140?
CrocodileReggae
Modami gość podwoił moc.

Klasyczny mod z Mineralnej od Witka:
455PS 555NM - AUDI S3 8V S-TRONIC STAGE R450 Hybryda PERUN-TURBO / FMIC-WAGNER / DOLOT-VWR600 / Pełny układ wydechowy / Software ECU + TCU
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...tn__=%2As%2As-R
Stander_M
CYTAT(mitusm @ Sat, 11 Nov 2017 - 19:45) *
Stinger V6?


Dajcie już spokój z tym hundajem, strach lodówkę otworzyć ...
Lincoln e30ix
Soft, a gwarancję olewamy?
E43, albo nowe 5er.
Czemu nikt nie podaje osiągów bez LC, są aż o tyle gorsze?
kompot
CYTAT(Lincoln e30ix @ Sun, 12 Nov 2017 - 06:08) *
Czemu nikt nie podaje osiągów bez LC, są aż o tyle gorsze?

Tak, teraz osiągi naciąga się jak gumę w gaciach - po pierwsze zależnie od auta nie jest to proste do zrobienia na światłach, po drugie (i ważniejsze) podwysza się limity momentu, które sprzęgła, układ napędowy albo baterie mogą utrzymać tylko przez krótką chwilę i jedno- lub kilkukrotnie pod rząd, patrz rozpinanie napędów w A45, Tesla i inne. Do tego dochodzi ogólny limiter liczby strzałów z procedury. Widziałem gdzies liczbę 100, w Clio IV RS duże zaskoczenie - 1500 zdaje się, to mega dużo. Porsche z tego co ostatnio widziałem nadal jest wyjątkiem i można strzelać 10 i więcej razy pod rząd.
fobi
Arteon nie ma ramek wokół szyb stąd pewnie ta opcja dodatkowego wygłuszenia. Bo normalnie jest głośniej niż w superbie.

I tak, trochę lepiej się prowadzi niż superb ale za krótko aby coś więcej powiedzieć. (Wybrany superb bo miejsca potrzeba - 2.0 280).
lagadula
Jeżdziłem Arteonem, jakiś mocnym 2.0t 4x4, ale nie w wersji Rline. Wnętrze passatowe, szybkie to nawet, ale siedzi się mocno z przodu, emocji praktycznie nie dostarcza, poprawny wóz.
Niestety głośniej niż w A5 ze względu na drzwi bez ramkowe (mimo iż w A5 też było bez ramek). Moim zdaniem taki droższy pasek.
fobi
Bo to jest droższy pasek - w ładniejszym opakowaniu smile.gif
Leo
dlatego sprzedaje się pasek a nie arteon biggrin.gif
HubertRinkon
Wg mnie auto zupełnie do innego klienta np ja nie miałem nigdy pomysłów przesiadki do passata ( jaki by on nie był ) a rozważam przesiadkę z Mercedesa do Arteona .

Mega mi pasuję wizualnie z zewnątrz
fobi
Spokojnie, nie czuje się w nim jak w pasacie ale ciężko oszukiwać się, że są bardzo podobne w środku.

W życiu bym paska nie kupił ale arteon robi robotę.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.