Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Uczta dla fanów ścigania.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Filmy i Zdjęcia
Tommo
error.
Czy ja wiem czy to taki "hard fight". wink.gif
mitusm
Wyprzedzanie od 3:50 konkret. Ile tam mogli jechać ?
Tommo
ok. 310 km/h
kompot
Malkontent mode ON: film jakich wiele, raczej nie wart osobnego tematu, no chyba, ze to Twój wujek czy coś smile.gif
Tommo
kompot jak znasz to wrzucaj te filmy w temat, niech się rozwija. Tylko żeby konwencja była podobna i profi kierowcy w walce.
W necie jest masa chłamu, niełatwo znaleźć perełki.
Prośba również do innych. Coś macie coś ciekawego, wrzucać śmiało, byle nie byli to dziennikarze/amatorzy co więcej gadają niż jeżdżą smile.gif
marcin137
https://m.youtube.com/watch?v=_JYLUL9MRyQ
Ethical

Blaid
CYTAT(Ethical @ Tue, 14 Nov 2017 - 18:23) *


W mazdzie zdaje się nasz rodak, kierowca testowy Koenigsegga
Tommo
piwo
Ja wolę takich krejzoli
maciekr
hubi91
CYTAT(piwo @ Tue, 21 Nov 2017 - 19:28) *
Ja wolę takich krejzoli

bajeczna zmiana biegów (międzygaz) i ogólny ogar, ale sytuacja w 2:10 mogła się skończyć źle.
Tommo
m52owner
Trochę nierówna wałka bo auta zupełnie inne.
Wygląda jakby szedł ogniem a oni rozgrzewali opony smile.gif
Biniu
Ale ładnie ogarniał. Miło było popatrzeć.
Tommo
CYTAT(m52owner @ Wed, 07 Feb 2018 - 11:06) *
Trochę nierówna wałka bo auta zupełnie inne.
Wygląda jakby szedł ogniem a oni rozgrzewali opony smile.gif


Chyba nie o auta chodzi. To była amatorska impreza. Konfrontacja nowicjuszy z mistrzem musi tak wyglądać smile.gif
Tommo


To kopanie co jakiś czas lewą w hamulec jest żeby zbyt mocno nie schłodzić hamulców?
Ethical
CYTAT(Tommo @ Fri, 02 Mar 2018 - 22:25) *
To kopanie co jakiś czas lewą w hamulec jest żeby zbyt mocno nie schłodzić hamulców?

Raczej tak, w tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=RRdY9mWHqWo kierowca robi tak samo i w komentarzu napisał, że to jest po to by rozgrzać hamulce smile.gif


kompot
To jest po to by skasować wszystkie luzy mechaniczne i przygotować hamulce do nastepnego hamowania.
Tommo
CYTAT(kompot @ Sat, 03 Mar 2018 - 13:51) *
To jest po to by skasować wszystkie luzy mechaniczne i przygotować hamulce do nastepnego hamowania.

Ale to by przyhamowywał tuż przed samym pełnym hamowaniem a tak nie jest.
Jeszcze raz obejrzałem i takie mam wnioski. To auto ma lekki przód, jest bardzo podsterowne na wejściu. Myślę że w ten sposób kierowca chce zwiększyć chwilowy docisk przednich kół, żeby lepiej skręcał. Widać jak na każdym lekkim łuku tak właśnie robi. Generalnie słabo skręca ta Pantera.
kompot
W ten sposób nie nagrzejesz hamulców. Układ opona+koło vs tarcza vs zacisk+klocki caly czas pracuje i rozpycha klocki w zakretach.
Mozna to latwo zauwazyc jak sie wypruje wnetrze i z prostej wchodzi w winkiel, nawet slychac jak zaczynaja klocki trzec. Za pomoca mikrodepnięcia w hamulec nie nagrzewa sie układu ani nie wytraca predkości, ale kasuje wszystkie luzy, dzięki czemu można rozpocząc maksymalne hamowanie tak samo pozno co okrazenie, nie ma opóźnień dzialania ukladu hamulcowego (powtarzalnosc).
rrrr
Większość zółtków tak właśnie robiło we wszystkich best motoringach...
Mis
Kiedyś na yt widziałem onboarda z E46 M3 torowego, gość jechał mega ryzykownie i popisowo, miejscami sporo bokiem, dosyć agresywne skręcanie, jakiś włoch chyba, nie mogę tego znaleźć, kojarzycie?

Coś ode mnie, znane:
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.