Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bravo 1.4 T-Jet 150KM
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic > Kupujemy samochód eksploatacyjny
TeddyBear
Auto w nadwoziu typu Golf, 5 furtek, do 18, maks.20 tyś., benzyna z możliwością LPG, do miasta, nie starszy niż 2007r., modelowo z początku produkcji a nie z końca, w serii lub po chipie poniżej 8s do 100.
Zrobiłem pobieżną analizę i wychodzi Bravo 1.4 T-Jet 150KM+chip. Jakieś fuckupy, o których nic nie znalazłem ?
srbenda
Pękają kolektory i obudowa turba. Skrzynia M32 też nie za wytrzymała. Poza tym OK.
wierzba123
m32 to raczej diesel
Yaaqb
m32 to również benzyna, w fiacie wypada lepiej (np. do 12r gm stosowało inny olej) ale trwałością niestety nie grzeszy
DSTurbo
M2 jest wersji 120KM. W 150 nie było tego problemu. Silnik bdb, mam 2 tjety w rodzinie, niestety spała więcej niż np konkurencyjne tsi. Bierz tylko z pakietem sport, standardowe fotele czy to przed, czy polift są ohydne. Łatwa droga do mocy 200-210 po wymianie turbiny na gt1446 z abartha ss.
TeddyBear
1.8 TSI 160KM to beczka prochu przy tym 1.4 T-Jet smile.gif Pomijając fakt TSI i LPG.
DSTurbo czytałem właśnie, że pasuje gt1446 ale to jeszcze fmic i downpipe. Paliwa starczy ? W 120 i 150 są te same ? Do 120 wtryski z Corsy OPC ponoć pasują. To się już robią koszty. Ja tylko chip jak coś bym robił. I tak wyścigówki z tego nie będzie i nie takie ma być przeznaczenie tego auta. W Sporta będę celował tylko te kolorowe boczki tak się odbarwiają czy to tak ma być ? Bo na zdjęciu to średnio wygląda.
srbenda
Paliwa starczy do ~210KM - wtryski 120 i 150 są takie same.
DSTurbo
Nie wiem, jak z odbarwianiem, ojciec ma zwykły środek. Wtryski z opc Corsa pasują (koszt 350) ale do 200KM nie trzeba ich stosować.
Yaaqb
w 150 również montowano m32 (fiat c544) problem występował rzadziej ze względu na zastosowany przez fiata olej
RALF
wiem że mało opiniotwórcze , ale zawsze jakieś informacje.
https://autokult.pl/3114,uzywany-fiat-bravo...olf-za-2-3-ceny

ja mam diesla 1.9 Mjet 150 km , użytkuję 4-ty rok - jeżeli potrzebował byś info n.t. to pisz na pw
TeddyBear
CYTAT(RALF @ Thu, 02 Nov 2017 - 10:52) *
wiem że mało opiniotwórcze , ale zawsze jakieś informacje.
https://autokult.pl/3114,uzywany-fiat-bravo...olf-za-2-3-ceny

ja mam diesla 1.9 Mjet 150 km , użytkuję 4-ty rok - jeżeli potrzebował byś info n.t. to pisz na pw


Dodając do budżetu kilka tyś. (ale to naprawdę bym musiał być przekonany, że warto), kusi mnie Bravo 2.0 Multijet 165KM zrobiony na 220KM/440NM, ale patrz niżej.
Jeszcze bardziej kusi BMW 120d LCI 177KM -> 220KM/440NM tylko zrywający się rozrząd, na dzień dobry min. 2500, ale jedzie i się prowadzi, tył napęd, po chipsie zejdzie poniżej 7 sek do 100km/h, inna jakość.
Tylko tu znów wracam na ziemie, po co to mojej żonie ... do miasta.
Prędzej jakiś automat, np. B200CDI tylko Autotronic lubi się podobno sypnąć. Nie mówiąc już o chipowaniu tego.
I tu wracamy do Bravo 1.4 T-Jet 150KM. Jedzie, nie ma jakiś większych i drogich fuckupów i dodatkowo można trafić z podtlenekiem.
RALF
Możesz też poszukać Lancia Delta. Na tej samej płycie podłogowej , w sumie tez ładne auto, te same silniki dodatkowo ma Ledy do jazdy dziennej i wydaje mi się że jest troszkę większa. Mieści się w kryteriach z tytułu
Jak to dla żony to daj jej wybór - niech sama decyduje
np. pierwszy lepszy z ogłoszenia - alledrogo
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-delta-...g-ID6z3skx.html

Jak żona lubi bajery to z aliexpress można ściągnąć kombajn multimedialny na androidzie - będzie miała wtedy dotykowy ekran i ew. kamerę cofania można podpiąć
TeddyBear
Ja wiem, że o gustach się nie dyskutuje ale dla mnie przód tego auta wygląda jak Leon mk2 z wsiowymi ledami. Prędzej już bym kupił niejadącego Yarisa MK3 w holenderskim.
specnaz14
Jakie sa różnice miedzy 90km 120km a 150km? Sam program czy mechanika tez? Mam pod nosem 120km i 90km i zastanawiam się czy jest sens obejrzeć.
srbenda
90KM to N/A
120 i 150KM - inne turbo i wałki
Hipo
Zbadaj co się dzieje z progami bo zaczynają gnic na potęgę, nietety w stosunku do Stilo strasznie makarony poszli z jakością (księgowi się dorwali) i roczniki 07, 08 potrafią mieć pod warstwa baranka dziury na wylot. Podobnie trzeba uważać na maskę i tylna klape, oba elementy ruda zre pod pastą gluszacą na łączeniu poszycia elementu ze środkowa częścią.
specnaz14
CYTAT(srbenda @ Sat, 24 Nov 2018 - 17:54) *
90KM to N/A
120 i 150KM - inne turbo i wałki



CYTAT(Hipo @ Sat, 24 Nov 2018 - 18:44) *
Zbadaj co się dzieje z progami bo zaczynają gnic na potęgę, nietety w stosunku do Stilo strasznie makarony poszli z jakością (księgowi się dorwali) i roczniki 07, 08 potrafią mieć pod warstwa baranka dziury na wylot. Podobnie trzeba uważać na maskę i tylna klape, oba elementy ruda zre pod pastą gluszacą na łączeniu poszycia elementu ze środkowa częścią.


Dzieki za odp.
Czyli wiem ze szukam 150 oraz sprawdzam dobrze bude.
elDyfer
CYTAT(Hipo @ Sat, 24 Nov 2018 - 18:44) *
Zbadaj co się dzieje z progami bo zaczynają gnic na potęgę, nietety w stosunku do Stilo strasznie makarony poszli z jakością (księgowi się dorwali) i roczniki 07, 08 potrafią mieć pod warstwa baranka dziury na wylot. Podobnie trzeba uważać na maskę i tylna klape, oba elementy ruda zre pod pastą gluszacą na łączeniu poszycia elementu ze środkowa częścią.


W Stilo korozja progów to też raczej norma, przerabiałem temat w samochodzie mojej lepszej połowy. Jeżeli widać już na zewnątrz rudą to prawdopodobnie jest to już perforacja na wylot, rdza atakuje najczęściej w tym miejscu od środka profilu. Po poprawkach i udrożnieniu odpływów nie ma jak na razie tendencji do powracania.
Hipo
CYTAT(elDyfer @ Sun, 09 Dec 2018 - 18:55) *
W Stilo korozja progów to też raczej norma, przerabiałem temat w samochodzie mojej lepszej połowy. Jeżeli widać już na zewnątrz rudą to prawdopodobnie jest to już perforacja na wylot, rdza atakuje najczęściej w tym miejscu od środka profilu. Po poprawkach i udrożnieniu odpływów nie ma jak na razie tendencji do powracania.


Nie powiedziałbym że norma, chyba że dla pierwszych roczników produkcji. Mam dwie sztuki, 2001 rok ma sito zamiast progów, 2004 rok nie cierpi na żadne kłopoty z rudą.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.