Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Remont c16xe
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
Kaspar
Witam, kupiłem corsę gsi z silnikiem c16xe auto od znajomego który miał plan budować je na tor, samochód jest już po remoncie blacharskim wykonanym przez poprzedniego właściciela, w środku nie ma nic oprócz dwóch foteli, teraz ja zabieram się za mechanikę i zaczynam od silnika. Auto brało olej i tutaj się zastanawiam czy robić same pierścienie i uszczelniacze zaworowe czy jak już się brać to za wszystko i robić komplet z panewkami itp może ktoś ma doświadczenie w tym temacie i może mi pomóc, do tego dobór części co wybrać żeby było przyzwoite jakościowo a nie zjadło mnie do końca kasowo, uszczelki itp. Z góry proszę o pomoc jako hondziarz nie siędzę w oplach a auto kupiłem tylko dla tego że w dobrej kasie i od znajomego smile.gif
pszczelaszkov
Zalezy ile jestes wstanie wydac. Ale jak ma byc do zabawy i pilowania to wypadalo by tez rozwiercic juz blok, chyba ze jakims cudem nie bedzie jeszcze rantu na cylindrach.
Panewki to standardowo Kolbenschmidt/Glyco, Mahle moga byc czasami drogie, przy rozwiercaniu wzial bym tloki nural'a razem z pierscieniami goetz'a.
badboy2673
Pasowalo by to najpierw rozebrac i pomierzy czy miesci sie w wymiarach. A potem podjac decyzje co dalej. Rozbierz glowice powyciagaj tloki wyjmij wal pomierz. Napisz co ci wyszlo i pomyslimy dalej. A no i napisz do czego tobie ma sluzyc auto
Porszak
J.w. w pierwszej kolejności trzeba wiedziec co sie ma, a jak juz trzeba bedzie nadwymiar pakowac to cena panewek to nie jest jakis kosmos.
Gdzie to ma latać, ma byc konkurencyjne czy tylko sobie jezdzic? Ile chcesz/możesz wydać na silnik i ile to ma mieć mocy, serie czy wiecej?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.