Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: M2 coupe vs RS3 400 KM
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Stron: 1, 2, 3
Tommo
Dwa pytania w związku z tematem:
1. Który będzie szybszy na torze (raczej mniejszym i bardziej krętym).
2. Który ma większy potencjał rozwojowy poprawiający własności jezdne.
jackkpl
http://fastestlaps.com/models/audi-rs-3
Przeczytaj komentarz - nie slyszalem jeszcze o szybkim torowym audi z napedem na 4 kola i silnikiem z przodu (jest R8, ale tam jest silnik z tylu, a wydumki lemans sie nie licza).
Jesli ma byc 4 but, to focus RS jest bardzo szybki jak na swoja mase i moc. Seryjne EVO wolniejsze na torze od foki.
Tommo
Dziś trochę pojeździłem nowym RS3. Co prawda nie był to tor, ale wiem jedno. Absolutnie genialny samochód. Bardzo szybki a jednocześnie łatwo i pewnie się prowadzący. Czekam teraz na M2 ale chyba już klamka zapadła smile.gif
Sieniek
Jeszcze napisz jak będziesz używał auto, czy to ma być typowy tracktoy w co watpie bo pewnie rozpatrywalbys inne auta czy Daily które raz na ruski rok zabierzesz na tor pośmigać i nie walczyc o sekundy tylko dobrze sie bawic. W obu przypadkach ja osobiscie wybrałbym M2, audi nie za bardzo nadaje się na tor, ale to tylko moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.
mitusm
Też moim zdaniem 1M/M2 to najlepiej prowadzące się bmw i ogólnie jedno z lepszych samochodów. RS3 pewnie będzie lepszy jako auto na co dzień, zależy czego oczekujesz od samochodu...
Tommo
Tor wyścigowy w naszych realiach sprowadza się w praktyce do krótkich, krętych autodromów. Przyczepność asfaltu na tych obiektach często jest problematyczna. Poza Poznaniem, w zasadzie mocne AWD, myślę będzie najbardziej uniwersalnym i praktycznym samochodem w tych warunkach. Chciałbym też normalnie po ulicach je użytkować bez stresu. Myślę że przy obecnym rozwoju technicznym nowych aut i zaakceptowaniu minimum kompromisu, da się z tym żyć. Zakup nowego samochodu tylko w kierunku jazd torowych, to fanaberia na którą pozwolić niestety sobie nie mogę. Napiszę coś więcej po jazdach M2, co pozwoli mi bardziej obiektywnie ocenić RS3 względem konkurenta.
andorDrakon
Jeśli to nie problem, napisz kto i gdzie udostępnia RS3 i M2 do jazdy próbnej.
jackkpl
Ja przejechalem sie a45 kolegi po torze i przodem pluzyl jak saab kombi. Ciekawe jak rs3, na ulicy moze byc petarda a na torze nuda - pluzy i pluzy. Tego bym sie obawial jesli chcesz autem po torze latac.
yotomeczek
CYTAT(jackkpl @ Wed, 18 Oct 2017 - 13:10) *
Ja przejechalem sie a45 kolegi po torze i przodem pluzyl jak saab kombi. Ciekawe jak rs3, na ulicy moze byc petarda a na torze nuda - pluzy i pluzy. Tego bym sie obawial jesli chcesz autem po torze latac.


No ale 1:49 na drogowej oponie da się zrobić na Poznaniu (Miko tak poleciał)
Tommo
CYTAT(andorDrakon @ Wed, 18 Oct 2017 - 13:00) *
Jeśli to nie problem, napisz kto i gdzie udostępnia RS3 i M2 do jazdy próbnej.


RS'a dostałem na Połczyńskiej, M2 Inchcape na Prymasa. Niestety M2 gdzieś zabrali i będzie w przyszłym tygodniu.


CYTAT(jackkpl @ Wed, 18 Oct 2017 - 13:10) *
Ja przejechalem sie a45 kolegi po torze i przodem pluzyl jak saab kombi. Ciekawe jak rs3, na ulicy moze byc petarda a na torze nuda - pluzy i pluzy. Tego bym sie obawial jesli chcesz autem po torze latac.


Tymi autami trzeba się mocniej dohamować do zakrętu, ale wyjście jest wcześniej i pełnym ogniem z minimalnym poślizgiem tylnej osi. Tak działa ten napęd.
RS3 ma przewagę, bo mogę zamówić ceramikę, której nawet za dopłatą w M2 nie ma. W przypadku torowego upalania to ważny argument.
jackkpl
CYTAT(Tommo @ Wed, 18 Oct 2017 - 13:59) *
RS'a dostałem na Połczyńskiej, M2 Inchcape na Prymasa. Niestety M2 gdzieś zabrali i będzie w przyszłym tygodniu.




Tymi autami trzeba się mocniej dohamować do zakrętu, ale wyjście jest wcześniej i pełnym ogniem z minimalnym poślizgiem tylnej osi. Tak działa ten napęd.
RS3 ma przewagę, bo mogę zamówić ceramikę, której nawet za dopłatą w M2 nie ma. W przypadku torowego upalania to ważny argument.


Moim zdaniem zaden, bo szybciej zagotujesz olej niz dobry stalowy hebel wink.gif.
A co do dohamowania to oczywiscie robilem lewa w zakrecie i nic, bokiem nie chcial stanac. Jedyne wyjscie to na tyl zalozyc slabsza gume albo pogmerac w przednim zawieszeniu.
Tommo
Z forum Porsche o ceramice:

+zdolność do pracy w wysokich temperaturach ze względu na fakt że nie utrzymują ciepła i szybko stygną
+lepiej odprowadzają ciepło i płyn hamulcowy wolniej się nagrzewa
+mniej pylą a pył nie jest magnetyczny i mniej osadza się na elementach metalowych
+mniejszy zużycie
+wirnik jest lżejszy o ok. 50%
+mniejszy hałas podczas hamowania
+brak termicznych odkształceń
+brak korozji
+nie mają pęknięć cieplnych
+85% wyższa pojemność cieplna niż żelaza
+dwukrotnie większe promieniowanie cieplne
+1/3 gęstości żelaza i 40% przewodnictwa cieplnego żelaza i akumulacja cieplna jest niższa co jest ważne dla skutecznego hamowania
+lepsze przyspieszenie ze względu na mniejszą bezwładność obrotową
+żywotność ok. 100tys. Mil i 1000 mil dla wyścigu

-cena
-wrażliwe na uszkodzenia mechaniczne
-słabsze hamowanie przy zimnych hamulcach
mha
Niby fury z podobnej półki (cena i osiągi), a jednak kompletnie inne.
M2 to zabawka i na co dzień auto niepraktyczne, ale zaprojektowane pod upalanie na torze- przyjdzie mokro , zima , albo przewieść jakieś większe zakupy, pojechać na lotnisko z walizkami i dzieckiem... dupa.
RS3 to jest wygodny dupowóz , pakowny , praktyczny, i mega uniwersalny na każdej nawierzchni.
Też mnie kusi coś z tej półki i już prawie się zdecydowałem na a45(jest opcja z LSD), bo najlepiej łączy upalanie, 4letnia bezproblemową gw, świetny wydech w serii, i świetne osiągi, ale i uniwersalność 5 drzwi , dobra skrzynia, świetny wygląd.
Foka RS odpada, manual dyskwalifikuje auto.
Ale jednak zdecydowałem, że zaczekam na przyszły rok wychodzi nowe a45, więc pchanie się teraz w "za chwilę starą bude" odpuściłem, bo mam czym jeździć jest szybkie i jestem z tego zadowolony.
Jakieś przecieki są o nowym a45 więc można pogrzebać i też mieć na uwadze. (400koni, instalacja 48V, i elektryczne doładowanie).

Co do ceramiki to zagłęb się w temat bo raczej nie warte takiej dopłaty. I opinie są mocno podzielone.
kupujesz nowe auto więc nawet mocno traktując sprzęt seria da radę, a jak nie to różnica w cenie i tak pozwoli na zakup wielu kompletów "zwykłych".

Jak temat pilny, to rs3 bez ceramiki gdy auto głównie na co dzień, będzie szybkie, mega praktycznie, łatwo podnieść moc, która pójdzie na rozpędzenie auta, albo a45 ale nie wymieniony więc pewnie odpada z jakiegoś powodu?
Bmw bym brał tylko jako drugie auto, to "mały" sedan z napędem na tył, do uplania na suchym super , tylko tyle i aż tyle.
Tom-Lee
CYTAT(Tommo @ Mon, 16 Oct 2017 - 20:45) *
Dwa pytania w związku z tematem:
1. Który będzie szybszy na torze (raczej mniejszym i bardziej krętym).
2. Który ma większy potencjał rozwojowy poprawiający własności jezdne.


1. M2
2. M2

Nie rozumiem tych tekstow, ze z napedem na tyl da sie jezdzic tylko przy slonecznej pogodzie i 21stopniach. Kapeć szeroki a gaz ma wiecej niz jedno polozenie. Bagaznik tez chyba do malych nie nalezy, ale kombi toto nie jest. Moim zdaniem dobry woz i na co dzien mozna tym jezdzic znajac ograniczenia. RS bedzie bardziej uniwersalny ale to zupelnie inny woz. Ceramika ogolnie rzecz biorac jest zbedna bo tylko podnosi koszty.
Tommo
CYTAT(Tom-Lee @ Fri, 20 Oct 2017 - 12:11) *
Ceramika ogolnie rzecz biorac jest zbedna bo tylko podnosi koszty.

Skąd masz to info? Miałeś jakiś samochód na ceramice?

piwo
Też jestem tego zdania. Tu wymiana tarcz i klocków tuning pewnie 3 tys na komplet a tu pewnie za komplet koło 30tys.
jackkpl
CYTAT(Tommo @ Fri, 20 Oct 2017 - 14:10) *
Skąd masz to info? Miałeś jakiś samochód na ceramice?

Znajomy ma.ceramike w 997 i mowil ze na ulice kupa. A auto ma jako drogowe i torowe. Jak jechal w deszczu autostrada to zauwazalnie gorzej auto hamowalo.
Jesli to by.kosztowalo 2x , a nie 10x drozej, to moznaby o tym pomyslec.
Tommo
CYTAT(piwo @ Fri, 20 Oct 2017 - 17:01) *
Też jestem tego zdania. Tu wymiana tarcz i klocków tuning pewnie 3 tys na komplet a tu pewnie za komplet koło 30tys.


W RS3 ceramika wymaga dopłaty 25 tyś zł. Choć jest tańsza niż w Porsche, to nadal sporo pieniędzy. Kurcze ale z punktu widzenia motoryzacyjnego świra, chciałbym mieć kiedyś to rozwiązanie w samochodzie.
piwo
No dopłacasz tyle ale zapytaj się w serwisie ile kosztuje wymiana na nowe tarcze i klocki. To jest fajne bo lekkie ale cena użytkowania na codzien tylko dla bogaczy. I to nie jest tak że to się nie zużywa. Na torze prędzej czy później wyzionie ducha.
rwtnt
Zakładam, że gdy ktoś kupuje auto za 300-400tys to zarabia te kilkadziesiąt tysięcy netto mc i wydatek jednorazowy 30-50tys na auto nie jest dla niego nie do przejścia. Inna sytuacją jest leasing za jeden procent i potem płacz bo kupiliśmy coś na co nas nie stać
i wymiana opon staje się wydatkiem nie do przejścia po zapłaceniu tej raty leasingowej wink.gif

Sam jestem przedsiębiorcą i nigdy nie należy brać na leasing aut których nie można kupić za gotówkę tzn. posiadać poduszkę w wysokości wartości auta. Bo tak wiadomo same plus połowa vatu i dochodowy mniej z raty.

Ceramika jest droga ale warta dopłaty.


TeddyBear
Zawsze możesz potem założyć co innego zamiast ceramiki. Przynajmniej sam się przekonasz o jej plusach i minusach a nie z opowieści wujka szwagra kolegi.
jackkpl
CYTAT(TeddyBear @ Fri, 20 Oct 2017 - 21:41) *
Zawsze możesz potem założyć co innego zamiast ceramiki. Przynajmniej sam się przekonasz o jej plusach i minusach a nie z opowieści wujka szwagra kolegi.

Dlatego powinien przejechać się rs3 z ceramiką w deszczu.
Tom-Lee
CYTAT(Tommo @ Fri, 20 Oct 2017 - 14:10) *
Skąd masz to info? Miałeś jakiś samochód na ceramice?


Nie mialem zadnego wozu z ceramika, nie planuje miec. Byla okazja tylko troche pojezdzic. To co mnie wkurzalo, to piski przy delikatnym hamowaniu na zagrzanym. Na niezagrzanym hamulec jest tepy...i mozna sie zdziwic przy szybkiej jezdzie autostradowej. Poza tym ok. Nie stac mnie na fanaberie ale hamulec sam w sobie oprocz tego, ze mega, mega drogi, klockow dostepnosc prawie zadna oprocz OEM, no i malo odporny na uszkodzenia mechaniczne ma w sumie same zalety. Tylko, ze bardziej do ekstremalnych zastosowan. W innym przypadku na prawde szkoda siana. Jak ktos ma to na co dzien niech sie wypowie, nie trafilem na deszczowa pogode.
TeddyBear
A co mi tam, cytat dotyczy Audi S8.
"trzeba je rozgrzac, aby spelnialy swoja role. napisze Wam jaki mialem przypadek. dwa lata temu musialem parkowac "pod chmurka" w styczniu. na zewnatrz rano okolo -20.

jak ruszasz samochodem z hamulcami ceramicznymi schlodzonymi przy takiej pogodzie, to po prostu nie ma hamulcow - samochod w ogole nie hamuje. oczywiscie mozna powiedziec: no tak trzeba rozgrzac hamulce - tzn naciskac aktywnie (agresywnie) hamulce kilka razy. ale jak naciskac agresywnie hamulce, jak zamiast asfaltu jest na drodze lód ?

druga sprawa:
jazda w czasie deszczu. ponownie co jakis czas trzeba hamowac, aby osuszyc hamulce. mialem z tym nieprzyjemny przypadek. jechalem autostrada 280 km/h i gdzies tam daleko z przodu tir wjechal na lewy pas. zaczalem hamowac - z poczatku ze srednia sila, pozniej coraz mocniej, a samochod nie chce hamowac - tarcze/klocki mokre. ledwo sie wyrobilem. no coz tamtym razem nie ponioslem konsekwencji swojej bezmyslnosci (inny powie "niewiedzy") "
As_
A tu maly test hebli w rs3. Seria i lekko powiekszone.
11 razy 0-200-0
Jak dla mnie juz seria duzo znosi.

https://youtu.be/nInCgqDDTHw
jakub1t
Niektóre modele maja system osuszania tarcz i klocków w czasie jazdy . Ale nie pamiętam dokładnych modeli .
TeddyBear
Np. A8 D4 S8 i podobno daje to tyle co nic.
jackkpl
Lambo huracan gt3 ma stalowe tarcze i hamuje niezle smile.gif. A ma 600hp, wiec jest co zwalniac. To dla porownania co na torze daje rade. Taarcze ma 380mm.
przemek530d
CYTAT(As_ @ Sat, 21 Oct 2017 - 08:28) *
A tu maly test hebli w rs3. Seria i lekko powiekszone.
11 razy 0-200-0
Jak dla mnie juz seria duzo znosi.

https://youtu.be/nInCgqDDTHw


jeśli rzeczywiście byłyby takie ok, nie byłoby problemu krzywiących się tarcz oem i masowego wrzucania kitu movit'a
na googlach jest tego trochę
MisioLBN
CYTAT(przemek530d @ Sat, 21 Oct 2017 - 11:57) *
jeśli rzeczywiście byłyby takie ok, nie byłoby problemu krzywiących się tarcz oem i masowego wrzucania kitu movit'a
na googlach jest tego trochę

Mit krzywiących się tarcz już był tu na forum poruszany i wyjaśniony. To nie tarcze się krzywią tylko użytkownicy nie potrafią hamować. Pojawia się bicie bo klocek się nierównomiernie rozłożył na tarczy(warstwa).
jackkpl
CYTAT(MisioLBN @ Sat, 21 Oct 2017 - 12:04) *
Mit krzywiących się tarcz już był tu na forum poruszany i wyjaśniony. To nie tarcze się krzywią tylko użytkownicy nie potrafią hamować. Pojawia się bicie bo klocek się nierównomiernie rozłożył na tarczy(warstwa).

Najgorsze jest postawienie samochodu z gotujacymi heblami. Wtedy napewno klocek zostanie na tarczy w 1 miejscu.
MisioLBN
CYTAT(jackkpl @ Sat, 21 Oct 2017 - 13:21) *
Najgorsze jest postawienie samochodu z gotujacymi heblami. Wtedy napewno klocek zostanie na tarczy w 1 miejscu.

Dokładnie jak hamujesz z 200 do 0 to nie trzymaj nogi na heblu w miejscu bo klocek sie usmazy i przyklei do tarczy.
nomad66
historia mówi o jednym bardzo szybkim aucie które w teorii powinno mieć ceramiczne hamulce a jednak nie miało. Właśnie po to by auto nadawało się do użytku na co dzień w każdych warunkach: McLaren F1. Skoro w takim aucie wystarczały zwykłe stalowe to znaczy, że się da. RS3 nie jest wcale szybsze od tego auta. I dużo mu do niego brakuje.
RS3 jak dla mnie jest bardzo szybkim autem do poruszania się przez cały rok. Przy okazji dając szpan ceramicznymi tarczami czy bulgoczącymi wydechami. Jak się raz do roku, maks 2 razy ktoś nim przejedzie po torze pewnie nie poczuje niedosytu wrażeń za kierownicą. Jednak jeżeli wypady będą częstsze lepszym wyborem będzie M. To auto nie jest nastawione na komfort tylko na jazdę po torze. Przynajmniej jeżeli mówimy o segmencie 1M, M2, M3 i M4. Argumenty że jedno ma napęd na 4 inne na 2 koła są dobre na czacie dla dziadków co pamiętają czasy poloneza i skody rwd i pierwszych quattro. Wtedy była różnica. Dziś elektronika ogarnia za nieogarniętych kierowców, a ktoś kto wjeździ się w auto chętnie będzie rezygnował z tej pomocy. Dla przyjemności z jazdy.
Tommo
CYTAT(nomad66 @ Sun, 22 Oct 2017 - 21:39) *
historia mówi o jednym bardzo szybkim aucie które w teorii powinno mieć ceramiczne hamulce a jednak nie miało. Właśnie po to by auto nadawało się do użytku na co dzień w każdych warunkach: McLaren F1. Skoro w takim aucie wystarczały zwykłe stalowe to znaczy, że się da. RS3 nie jest wcale szybsze od tego auta. I dużo mu do niego brakuje.

Ale minęło 25 lat i wszystkie aktualnie oferowane supercary mają ceramikę na pokładzie. O czymś to świadczy.
CYTAT(nomad66 @ Sun, 22 Oct 2017 - 21:39) *
RS3 jak dla mnie jest bardzo szybkim autem do poruszania się przez cały rok. Przy okazji dając szpan ceramicznymi tarczami czy bulgoczącymi wydechami. Jak się raz do roku, maks 2 razy ktoś nim przejedzie po torze pewnie nie poczuje niedosytu wrażeń za kierownicą. Jednak jeżeli wypady będą częstsze lepszym wyborem będzie M. To auto nie jest nastawione na komfort tylko na jazdę po torze. Przynajmniej jeżeli mówimy o segmencie 1M, M2, M3 i M4. Argumenty że jedno ma napęd na 4 inne na 2 koła są dobre na czacie dla dziadków co pamiętają czasy poloneza i skody rwd i pierwszych quattro. Wtedy była różnica. Dziś elektronika ogarnia za nieogarniętych kierowców, a ktoś kto wjeździ się w auto chętnie będzie rezygnował z tej pomocy. Dla przyjemności z jazdy.


Ja bym chciał zobaczyć Twoją minę jak jeździsz Mką z kontrolą trakcji w Kielcach podczas deszczu.
Tom-Lee
CYTAT(Tommo @ Sun, 22 Oct 2017 - 22:10) *
Ale minęło 25 lat i wszystkie aktualnie oferowane supercary mają ceramikę na pokładzie. O czymś to świadczy.


Ja bym chciał zobaczyć Twoją minę jak jeździsz Mką z kontrolą trakcji w Kielcach podczas deszczu.


Jak koszty nie grają roli to możesz próbować. Na bank będziesz wtedy wiedział lepiej niż większość co i jak.

Kielce są akurat bardzo śliskim torem.
jackkpl
Ja tam jezdze z kontrola trakcji w deszczu i po suchym smile.gif. Mki maja chyba calkkem sprawna kontrole trakcji , ktora az tak nie muli. Esp to co innego, to juz potrafi przeszkadzac.
Andrzejsr
Po dzisiejszym Jastrzebiu, mimo calej niechęci do odwiecznego wroga wink.gif muszę powiedzieć, że M2 świetnie się sprawuje na torze, to po prostu widać, jedzie z radością i bez wysiłku. I nawet smile.gif pucharowkę objechało tym razem o 0,2 sek smile.gif a to cywil nieodelzony itd.
Ale poważnie, widać z zewnątrz przynajmniej świetne wyważenie w pełnym cywilu, a to podstawa. Jastrzab dla hamulców jest raczej wymagający, nie zauważyłem żeby mu brakowało hamulca, a nitka toru byla jak na Jastrzab szybka z długimi prostymi.
gucior
jeździłem m2 i rs3 co prawda pre fl ale na codzienny wóz brałbym tylko audi. w dodatku na stage1 sportmile oferuje 500hp do wersji FL.
Skyline
HAHA Sportmile stage 1.... stage miesiac i silnik rozjebany, wiec nie bierzmy tego na powaznie.

Smiesznie sie to czyta wszystko. Jesli ktos kiedys nie mial wczesniej auta z ceramika, a ma, nie bedzie chcial innych hamulców wink.gif a teoretykow tego forum nalezy wlozyc w papier tolaetowy i spuscic w kiblu.

Odnosnie watku. To zupelnie dwa rozne auta.
error.
Jakieś dowody na potwierdzenie tych teorii?
Tommo
Nowy silnik w RS3 to zupełnie inna konstrukcja. Zamiast żeliwa wermikularnego, do budowy bloku zastosowano stop aluminium. Obniżono przez to 25 kg. Pytanie jak ten zabieg wpłynął na niezawodność i wytrzymałość silnika. Mam obawy, że jednak wpłynął.

Jeśli chodzi o wybór samochodu, to zaczyna u mnie odzywać się głos rozsądku. Zakup nowego auta i upalanie na torze, to nie do końca dobry wybór. Zaczynam więc poszukiwania 2-3 letnich zadbanych sztuk, które bardzo trudno niestety wyhaczyć.
Co do ceramiki, w pełni zgadzam się z opinią Skyline, choć język przekazu mógłby być trochę mniej pikantny.
mha
Też to pisałem, to dwa całkiem inne auta i wybór będzie prosty jak się wie do czego ma być to auto.
Poza ceną nie mają ze sobą prawie nic wspólnego.

Nadal polecam zapoznanie się z nowym a45 ze szperą, 4letnia GW i żadnych ograniczeń, do upalania rewelka.
Tommo
A45 nie wchodzi w rachubę. Kompletnie nie leży mi stylistycznie.
A co tak drastycznie różni te samochody, poza oczywistym rodzajem napędu? Ten sam segment pojazdów, podobna moc, osiągi, cena...
Zresztą jest dostępna duża ilość testów porównawczych tych aut. Wychodzi na to, że kierowane są do podobnego odbiorcy.
h8r
Jak Cie interesuje jazda po torze to są porównania:
http://www.zeperfs.com/en/duel6694-5975.htm
Miesiąc temu byliśmy na Jastrzębiu, padał deszcz przez większość dnia i ośki były na górze, jak Cię nie interesuje jazda po sypkich nawierzchniach to wcale nie ma takiego dramatu w RWD na mokrym, a na pewno jest zabawa.

Co do ceramiki... jak Cię stać to czemu nie, ale w warunkach torowych ceramika się zużywa i trzeba ją wymieniać, a nie wiem czy zaobserwujesz mierzalną różnicę w czasach. Najczęściej wystarcza po prostu zalanie dobrego płynu.
gucior
QUOTE (Tommo @ Wed, 25 Oct 2017 - 09:20) *
Nowy silnik w RS3 to zupełnie inna konstrukcja. Zamiast żeliwa wermikularnego, do budowy bloku zastosowano stop aluminium. Obniżono przez to 25 kg. Pytanie jak ten zabieg wpłynął na niezawodność i wytrzymałość silnika. Mam obawy, że jednak wpłynął.

Jeśli chodzi o wybór samochodu, to zaczyna u mnie odzywać się głos rozsądku. Zakup nowego auta i upalanie na torze, to nie do końca dobry wybór. Zaczynam więc poszukiwania 2-3 letnich zadbanych sztuk, które bardzo trudno niestety wyhaczyć.
Co do ceramiki, w pełni zgadzam się z opinią Skyline, choć język przekazu mógłby być trochę mniej pikantny.


myślę, że jak masz sos i chcesz oprócz DD pojeździć po torze to właśnie powinieneś brać nowe auto. kupowanie używki bez gwarancji to może być dopiero kosztowna zabawa jak poleci coś konkretnego.
po sprzedaży cla 45 amg i używaniu kilku ich sztuk wiem, że do tych aut lepiej mieć gwarancję nawet tylko do wożenia dupy po ulicy i to jest głos rozsądku i praktyki
RS09
Witam.( jeździłem obydwoma )jak można porównywać te dwa auta. RS3 jest cały czas podsterownym autem ( łatwym w prowadzeniu ) (na torze jest beznadziejne)M2 jest dla kierowcy który potrafi kierować (jest wymagającym autem )
Tommo
CYTAT(RS09 @ Thu, 26 Oct 2017 - 04:24) *
RS3 jest cały czas podsterownym autem

Może i jeździłeś ale napewno nie po torze.
1:10s


TeddyBear
Pytanie nie na temat ale jak się mają warunki AC auta w leasingu w przypadku dzwona na takiej imprezie ?
andorDrakon
CYTAT(TeddyBear @ Thu, 26 Oct 2017 - 10:22) *
Pytanie nie na temat ale jak się mają warunku AC auta w leasingu w przypadku dzwona na takiej imprezie ?


Mi ubezpieczyciel leasingowanego samochodu (Allianz) odpowiedział, że ubezpieczenie nie obejmuje jazdy na torze. Poradził mi dokupić pakiet na 1-2 dni, nie koniecznie w Allianz.
jackkpl
CYTAT(Tommo @ Thu, 26 Oct 2017 - 05:50) *
Może i jeździłeś ale napewno nie po torze.
1:10s


Jeszcze.auta nie masz, a juz zgubiles obiektywizm wink.gif. Cala proba i na jednym dohamowaniu z gorki udalo sie minimalnie bokiem ustawic auto. Takie cos zdarza sie w gdansku na zjezdzie na slowackiego codziennie wink.gif.
Tu masz lepszy poglad na to, jak auto sie zachowuje. Na szybkich zakretach cos facet kontruje, ale wyglada na to,ze auto jedzie jak fwd, niestety.
https://youtu.be/AMIbUL7HnhU
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.