Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: auto do 25tys
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
smietnik
Cześć. Obecnie mam Citroena c2 vts i zastanawiam się czy nie wymienić go na coś innego, trochę mocniejszego i w trochę większym budżecie. Ostateczna decyzja jeszcze jednak nie zapadła, może ten temat mi to ułatwi.
Od czasu do czasu chciałbym wyskoczyć na tor, raczej mniejsze obiekty, głównie te niedaleko Warszawy + jakaś nieregularna jazda wkoło komina, generalnie nieduże przebiegi. Dobrze by było, żeby w serii jako tako nadawał się na tor (na tyle ile może seryjne auto), miał koło 200KM, był raczej nieduży (lekki), z rozsądnymi kosztami utrzymania (w miarę bezawaryjny przy takim użytkowaniu).
Mam jednego kandydata, ale też nie wiem czy jest dobry - Renault Clio Sport III, może jakieś inne propozycje? Co sądzicie o Mini Cooper S, Audi TT 8n? A może po prostu zostać przy c2, bo w zasadzie oprócz mocy spełnia większość moich wymagań.
kompot
CTR VII?
smietnik
A no właśnie też przeglądałem ostatnio, wyglada ok. Moc/masa zbliżone do clio. Jakichś większych bolączek rozumiem, że nie ma, wyższe przebiegi silnik dobrze znosi?
M4C13K
Nie widzę bardziej sensownej/lepszej imo opcji niż ep3.
exocet
Clio II sport, a reszta budżetu na mody
smietnik
Na chwilę obecną plan jest taki, że przyjemniej przez jakiś czas zostanie seria, mody ewentualnie za jakiś czas. Type r VII ma jakieś istotne przewagi nad clio sportem III albo odwrotnie?
piwo
pewnie jakosc. japonczyk powinien jezdzic a w renault pewnie bedziesz co miesiac w cos ladowal. a to lozysko sie wysra, a to zaciski stana, a to cos z wiazka, a to elektronika. w japonczyku w tym czasie bedziesz nabijal tysiace kilometrow bez zadnych nieprzewidzianych awarii.
[Yossarian]
W Clio są problemy ze skrzynią. Konkurencja KJS-owa w Renault co raz miała z tym kłopoty. Jak jeden zawodnik się wnerwił, to zmienił właśnie na EP3 smile.gif
smietnik
A co myślicie jeszcze o Corsa D OPC, ewentualnie Mini Cooper S?
mitusm
Jeden i drugi motor ma problemy konstrukcyjne + wpadasz do klasy turbo i ile ma to jakieś znaczenie.
pinin
Za 25kpln masz już dość fajnie przygotowanego coopera s z kompresorem.
Podstawowe mody i masz nieco ponad 210km, w polifcie masz szperę fabrycznie, zostaje sporo kasy na opony i paliwo.
Junak
CYTAT(mitusm @ Wed, 25 Oct 2017 - 08:31) *
Jeden i drugi motor ma problemy konstrukcyjne + wpadasz do klasy turbo i ile ma to jakieś znaczenie.

O jakich problemach konstrukcyjnych mowa w przypadku Corsy?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.