Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Maserati quattroporte 1982
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Classic rally, race & sportscars
rennen
Witam poszukuje materialow o Maserati quattroporte 1982 wersja us, silnik 4.9 i 3 biegowy automat, instrukcje serwisowa, wskazowki skad brac czesci i inne wskazowki mile widziane.





kkkacper
Sprawdz tu. Bralem od nich pare razy, zawsze bezproblemowo.. Maja sporo serwisowek na stronie..

https://www.eurospares.co.uk/
Tommo
Przemyśl dobrze czy warto się w to pchać.
error.
W naprawy/serwis zgodne z instrukcją?
rennen
CYTAT(Tommo @ Thu, 14 Sep 2017 - 15:28) *
Przemyśl dobrze czy warto się w to pchać.


To dla klienta, ja jestem szalony, ale nie aż tak wink.gif dzięki za podpowiedzi.
flapjck1
CYTAT(Tommo @ Thu, 14 Sep 2017 - 15:28) *
Przemyśl dobrze czy warto się w to pchać.


O biturbo tez tak mawiali, a auto piekne i nietuzinkowe, jestem zdania ze przy aktualnych mozliwosciach sprzetowych mozna ta fure zacnie usprawnic
rennen
CYTAT(flapjck1 @ Thu, 05 Oct 2017 - 22:29) *
O biturbo tez tak mawiali, a auto piekne i nietuzinkowe, jestem zdania ze przy aktualnych mozliwosciach sprzetowych mozna ta fure zacnie usprawnic


No tu się nie zgodzę. Tzn zgodzę się, że można usprawnić, ale nie widzę w tym głębszego sensu. Stare auta warto odnowić do oryginału, żeby nasze dzieci mogły sobie popatrzeć jak to kiedyś było, po to żeby jadąc nim czuć ten klimat i styl, ja jadąc fajnym klasykiem czuję się trochę jakbym podróżował do tyłu w czasie. Ten samochód jako narzędzie do poruszania się jest obiektywnie tragiczny - paliwożerny, koszmarnie drogi w utrzymaniu, niezbyt szybki (szczególnie w stosunku do spalania i innych kosztów) i mocno awaryjny. Ale ma styl i klimat, sprawia że za kierownicą czujemy się wyjątkowo. Jeśli spróbujemy go usprawnić to i tak nigdy nie będzie tak dobry jak porównywalny nowoczesny samochód typu S klasa AMG czy nawet nowe maserati quattroporte. Nie ma szans, nawet jak wrzucimy w niego równowartość tych aut. Jako klasyk będzie bezwartościowy, nie będzie już lekcją historii ani "wehikułem czasu". Mnie akurat stare quattroporte tak nie kręci, ale potrafie to zrozumieć od tej strony. Natomiast wrzucenie tam LSx na turbinie, nowoczesnego zawieszenia i ceramicznych hebli nie tylko będzie szalenie drogie i pracochłonne, ale moim zdaniem kompletnie bez sensu wink.gif
Tommo
+1
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.