MODEL: Mercedes-Benz E 320cdi
Silnik: w trakcie
3.2cdi OM648.961
Modyfikacje głowicy:
- brak
czyszczenie + nowe uszczelniacze
Modyfikacje bloku:
- brak
Układ dolotowy: w trakcie
- GTB2260VK by FTWL
- fabryczny kolektor po czyszczeniu
- usunięty EGR
- usunięty rezonator
- bandaż termo
- Intercooler BEHR 2206689 wymiary rdzenia 400x400x52
Układ wydechowy: w trakcie
- kolektor z kwasu bez EGR owinięty bandażem
- całkowity przelot na serii 2,75 + 2x OEM tłumiki końcowe
Układ wtryskowy: w trakcie
- pompa CP3 400cdi
- wtryski C30 AMG
Elektronika: zakończony
- EDC16 - OEM
Układ chłodzenia: zakończony
- dodatkowa chłodnica skrzyni z Kii Carnival + OEM termostat
- chłodnica oleju silnika z ML 2.7cdi. Przewiercona ścianka grodziowa. Wylot do skrzyni zaspawany. Z 2 zrobiła się jedna duża
Układ napędowy: w trakcie
- skrzynia OEM 722.626
- płyta sterująca zbudowana przez jedną z firm z USA budująca skrzynie do DRAGu
- hydrokinetyk zbudowany na kevlarowych okładzinach + mocniejsze sprężyny
Zawieszenie: w trakcie
- Eibach prokit
- felgi 19' AMG 8,5 + 9,5
- opony Pirelli P Zero 245/275
Układ hamulcowy: zakończony
- zaciski Brembo 4 tłoczkowe przód + zimmermann sport 330mm + JURID white
- tył 1 tłoczkowy 300mm + TRW cotec
Podstawowe mody czyli IC + przelot wydech + EGR off (programowo) dało:
Obecnie celuję w 400+ / 800+ a co dalej czas pokaże