Odpali i będzie jeździć na seryjnym ECU o ile będziesz miał wieniec 60-2 do czujnika położenia wału (bo zamach z S4 C4 go nie ma). Swapowałem A8 1995r na manual i przerabiałem tu kilka opcji ECU:
- auto po swapie odpalone na ori sterowniku 4D0907557E (dla aut ze skrzynią 4HP24). Jedyny w zasadzie problem, który mnie niemiłosiernie irytował to podbijanie obrotów po wciśnięciu sprzęgła przy zmianie biegów. Wyglądało to tak, że przyspieszam, wciskam sprzęgło, obroty skaczą ok 200 w górę i dopiero po sekundzie zaczynają opadać.
- później założyłem ECU 4D0907557P (dla aut ze skrzynią 5HP24). Tu oprócz przypadłości opisanej wyżej doszło losowe zawieszanie się obrotów w okolicach 2000 na zimnym silniku.
- następnie do ECU 4D0907557P wrzuciłem program od S6+ C4. Powyższe wady zniknęły, jednak auto nie jeździło jak powinno. Przyspieszanie na 3 biegu powyżej 120km/h wyraźnie gorsze niż na 4D0907557E, długoterminowe korekty paliwowe wyraźnie na -, więc silnik przelany.
- obecnie mam dalej 4D0907557P ale z programem
https://squareup.com/store/reflecttuning/it...chip-socket-d-g Auto jeździ, ma moc, obrotów nie podbija, ale długie korekty na benzynie dalej na -, może niedługo zainwestuję w AFR i pomierzę na jakiej mieszance to chodzi.
Moja rada, jak chcesz to uruchomić tymczasowo na ori ECU to szukaj 4D0907557E.
Jeszcze przed swapem, jak robiłem rozeznanie, to na forach pisali, żeby zostawić wpięty sterownik od skrzyni i przełącznik biegów ustawiony na D. U mnie, na 4D0907557E, nie było żadnej różnicy czy TCU wpięty, wypięty, przełącznik biegów ustawiony na P, N, D, jeździło tak samo.