Z tymi rabatami dodatkowymi na Focusa ST bym nie przesadzał ale od cen detalicznych pewnie powyżej 10 tyś.
Do autora tematu - odezwij się na PW.
Użytkuje od początku roku nowe ST i po lifcie ten samochód jest świetny i wygląda aczkolwiek swoje wady ma - największa to brak fabrycznej szpery. Trzeba tam kilka opcji dorzucić, których brakuje w podstawowym wyposażeniu ( radio SYNC 3, czujniki, spoiler, xenony). Zawieszenie jest fantastyczne i nie przesadnie twarde a układ kierowniczy tak jak ktoś pisał wyżej ostry ale zawracanie na 2 razy gwarantowane prawie wszędzie - coś za coś.
W porównaniu do Fiesty ST (jeździłem ) zawias w Focusie jest bardziej komfortowy ale jednak został bym przy kołach 18" - choć podczas jazdy na granicy przyczepności z oponami 235/40 czuć, że ściana boczna opon się poddaje, to samo jest przy hamowaniu pełnym butem z wysokich prędkości - opony lekko pływają ale chyba taki ich urok - dają tam Goodyear F1 Asymetric 2 (na mokrym za to można sobie pozwolić na dużo w zakrętach). "Problem" ten pewnie znika przy wyborze felg 19" z gumą Michelina ale umówmy się to już czepianie się szczegółów a skoro chcesz zamienić Fieste ST na coś lepszego, większego z charakterem ale bardziej komfortowego to te seryjne 18" będą idealne.
Na pewno hamulce są dużo lepsze niż w Fieście i 4 tłoczki Brembo z tarczą 350mm od RS pasuje P&P
Nowy Focus będzie w 2018 a ST pewnie 2019r - pytanie czy zostawią sprawdzonego 2.0 250KM czy będą kombinować i zmniejszać pojemność jak zrobili to w nowej Fieście ST, która się w 2018r pojawi.
CYTAT(GIB @ Wed, 06 Sep 2017 - 00:44)
Świetnie brzmi? W porównaniu do czego? Subaru STI, Focusa T5 czy Ecoboost 1.0?
Świetnie brzmi w porównaniu do większości HH - mowa tu o dźwięku wewnątrz pojazdu bo ST mk3 ma jakis "sound symposer", który przy mocniejszym wdepnięciu naśladuje troche dźwięk R5, warczy.... nie jest to dźwięk z głośników i jest to fajne, na pewno wole to mieć niż nie mieć.
Na zewnątrz wydech brzmi tak sobie... w każdym VAG'u z DSG jest sporo lepiej ale mimo wszystko kierowca siedzi w środku.