Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Modyfikacja silnika BMW E70 3.0 SD 286 KM
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Mateusz1560
Witam,

Planuje podnieść moc w BMW X5 E70 286KM na Ok 380 KM. Proszę o opinie i porady osob zorientowanych w temacie.

Chce zmodyfikować turbosprężarki, dać większy intercooler, wywalić DPF i wstawić downpipie plus modyfikacja mapy.

Czy warto ruszać wtryskiwacze? Ile te silniki wytrzymują mocy?
Czy skrzynia podoła takiej mocy? Oczywiście jest automat.

Z góry dzięki za wszystkie porady i sugestie.
fzhut
Z tego co wiem to TC podchodził pod takie moce na serii turbo, serii wtryskach po samej wycince DPF. Duże turbo jest sporych rozmiarów, więc po wycięciu DPF jak się trochę z lambdą zejdzie to można na takie moce podlać i będą to raczej bezdymne konie.
DSTurbo
Siedzi tam dosyć duże k26 turbo, także na te okolice powinno wystarczyć, hybryda na moce 400-450.
maciek06
wywal sam dpf, katalizatora nie ruszaj. Bo sie udusisz od tego smrodu, i mowie Ci z wlasbego doswiadczenia. Samochodem ktorym jezdzisz na codzien bedzie to strasznie uciazliwe. A sam katalizator juz nie stanowi zadnej przeszkody.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.