bobslej89
Sat, 19 Aug 2017 - 17:54
Witam . Poleci ktoś jakiś warsztat który specjalizuje się w autach marki Volvo ??
Chodzi o modyfikacje silnika 2.5 turbo w wersji S60r czyli 300 ps.
Ile można podciągnąć moc tego motoru i co trzeba w nim lub w osprzęcie zmodyfikować .
done4
Sat, 19 Aug 2017 - 18:45
Te silniki nie wytrzymują seryjnej mocy a na rynku w zasadzie zerowy dostęp do części używanych.
mitusm
Sat, 19 Aug 2017 - 20:16
To nie ten sam motor co w fordzie ST/RS ? Tam jakoś specjalnie nie padają a i dają się trochę podkręcić.
bobslej89
Sat, 19 Aug 2017 - 21:22
Wydaje mo się ze ten sam .
done4
Sat, 19 Aug 2017 - 23:14
Ten sam nie oznacza identyczny,w s60r pękają tuleje.
Bloki z focusa RS/ST różnią się konstrukcyjnie,w ST też pękają tuleje.
rex
Sun, 20 Aug 2017 - 17:40
Ale pekaja sporo powyzej 300 chyba ze jakis pechowy egzemplarz...
Vendorowicz
Sun, 20 Aug 2017 - 22:28
Pękają nie tylko w 2.5 ale też w 2.4 i w 2.3 też potrafi się zdarzyć. Mam w garażu blok z 2.4T 200KM z pękniętą tuleją więc raczej nie o moc tu chodzi.
Jeśli chodzi o modyfikacje S60R to standard czyli wydech, IC, program. Jak blok pęknie to wkładać 2.3 z T5 i cisnąć dalej.
bobslej89
Mon, 21 Aug 2017 - 07:51
Ile można uzyskać po takich modach ???
Czemu akurat 2.3 ??? Pasuje ???
GrzesiekK.
Mon, 21 Aug 2017 - 08:45
CYTAT(bobslej89 @ Mon, 21 Aug 2017 - 07:51)
Czemu akurat 2.3 ??? Pasuje ???
Najmniejsza pojemność więc fizycznie najmniejsze tłoki/cylindry z całej rodziny tych silników => najgrubsze tuleje w bloku.
bobslej89
Tue, 22 Aug 2017 - 07:46
Wiec ile można uzyskać mocy po takich modyfikacjach ???? I Kto w Polsce się tym zajmuje, chodzi tu o to kto miał już odczynienia z podnoszeniem mocy w tych silnikach .
xxMAXIMxx
Tue, 22 Aug 2017 - 12:03
Zgłoś się do Kivi racing factory
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.